Oled tv en orange: nog iemand die beiden heeft want ik kom er gek van.
En ik heb nog steeds niet kunnen achterhalen of het aan orange ligt of aan den tv.
Ik kan me niet herinneren dat ik de problemen die ik heb bij proximus/telenet zo voor had maar mijn geheugen laat me beetje in de steek, bij proximus alvast niet.
Dat beeld is nooit echt vloeiend, toch zeker niet bij zichtbaardere zalen zoals voetbal.
Ook als ik een opgenomen programma bekijk bv de dingens des levens en er beweegt 1 zijn hand zie je de wazigheid, had ik minder tot niet voor bij proximus.
Nochtans content van orange ze maarja.... alst aan hun zou liggen dan verander ik binnen aantal maanden opnieuw.
Alst aan mijne tv ligt dan vliegt de tv buiten.
Orange zelf heeft al gekeken in mijn technische blabla en geen foutpakketten te zien enz....
Ook met mijn nassysteem miserie soms nu: alles speelt wel af maar ook daar opeens komt er x tal sec sec/minuten vertraging, je zit in bv x1 of x2 slomo te kijken, echt rete irritant. Met proximus had ik dat niet voor.
Ik zoek dus vooral mensen met een oled tv en die ook orange hebben, hoe het bij hun zit.
OLED & Orange TV problemen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
Zet eens alle 'slimme beeldverbeteraars' van je tv uit.
Je tv probeert het signaal te verbeteren en moet alles dus verwerken op eigen processor, wat vertragingen teweeg brengt bij snelle veranderingen
Je tv probeert het signaal te verbeteren en moet alles dus verwerken op eigen processor, wat vertragingen teweeg brengt bij snelle veranderingen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 105 keer
- Bedankt: 53 keer
Zal dat nog eens doen.Hakki schreef:Zet eens alle 'slimme beeldverbeteraars' van je tv uit.
Maar hoe verklaar je het dat ik nu bv naar die nieuwe serie zit te kijken van disney+ (gedownload ssstt) en ik heb dat niet voor nu. Zo bizar he.
Maar kzal het morgen eens testen.
Tttsss