Hey Telecom
Ja dat gaat met de Orange App
Ook de ESim zo gedaan bij mij staat het van 60 euro naar 0
Zie foto’s
Ook de ESim zo gedaan bij mij staat het van 60 euro naar 0
Zie foto’s
- Bijlagen
-
- B5D41797-FD47-44C1-A1DF-A19B2B0ED2F7.png
- (189.04 KiB) Nog niet gedownload
-
- F9CE0D6A-A23B-4E7D-904C-1C9B345FD00D.png
- (130.07 KiB) Nog niet gedownload
- Belgissschenaap
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 137 keer
Jusit mijn eerste factuur gekregen, deze bedraagt voor mij wel al meteen 10 euro, zoals promotie aangeeft.
Het kan dus toch
Het kan dus toch

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 253 keer
Ook mijn eerste factuur ontvangen vandaag en met 2 GSM nrs kloppen de bedragen ook. Ook op deze factuur zie je gewoon dat het Orange is. Buiten de naam onderaan is alles compleet hetzelfde
Maar mij niet gelaten, ik vind dat een duidelijke factuur.
Ook betaling met de kredietkaart is mogelijk via MyHey. Helemaal top.

Ook betaling met de kredietkaart is mogelijk via MyHey. Helemaal top.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
Mail vandaag van Hey
sms van HeyHey!
Zoals afgesproken krijg je een tegoed van 120,00 euro. Je ontvangt op je volgende 24 facturen een korting van 5,00 euro.
Kwestie van weer met een schone lei te beginnen.
Kortom eind goed, al goedhey!: je ontvangt op je volgende 24 facturen een krediet van 5,00 euro. Ofwel 120,00 euro in totaal
-
- Elite Poster
Je ziet: alles komt goed 

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 22 keer
Je kan je verbruik dus opvolgen in de Orange app?
Wel spijtig dat ze geen "unlimited" aanbieden (met verlaagde snelheid na 20 GB opgebruikt is). Zit quasi altijd op 4G, en dan is het wel handig om te weten dat ik nog GPS kan gebruiken en bereikbaar ben moest de data op zijn :/
Wel spijtig dat ze geen "unlimited" aanbieden (met verlaagde snelheid na 20 GB opgebruikt is). Zit quasi altijd op 4G, en dan is het wel handig om te weten dat ik nog GPS kan gebruiken en bereikbaar ben moest de data op zijn :/
-
- Elite Poster
Je weet toch dat "unlimited" niet bestaat in België? Met dank aan een BIPT die enkel maar bestaat om geld in eigen zakken te steken door de politiekers.thomiwilli schreef:Je kan je verbruik dus opvolgen in de Orange app?
40 GB die na een jaar 80 GB wordt. Voor 20 Euro per maand (24 maanden lang) daarna 25 euro.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Daar kon je niet voor kiezen bij de aanvraag.Vaganzza schreef:Ook betaling met de kredietkaart is mogelijk via MyHey. Helemaal top.

ook domiciliëring via VISA?
Ik heb 1% ca$hback via Beobank, dus... soit, gaat over 1,2 €/jaar of 1,8 € na 2 jaar.

-
- Elite Poster
Domiciliëring via kredietkaart, kan volgens mij niet. Maar ik doe dat eigenlijk nooit meer. Je krijgt ook duidelijke mail als de factuur er is. Dus dat mis ik niet en betaal dan direct.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Las ik op ander forum:
"Ondertussen is het probleem van het volledige dataverbruik opgelost. Als klant zie je nu bv staan. 12 gb verbruikt (10+5), waar ik vorige maand 10Gb zag staan.
Voor diegenen die al klant zijn bij Hey en willen genieten van de actie 2 jaar aan 10€ ipv 15€, ik heb contact gehad met de klantendienst en krijg 6 maanden 5 euro korting. Dit vind ik een mooie geste
"
Bij mij draait cirkel nog voor verbruiksgegevens.
"Ondertussen is het probleem van het volledige dataverbruik opgelost. Als klant zie je nu bv staan. 12 gb verbruikt (10+5), waar ik vorige maand 10Gb zag staan.
Voor diegenen die al klant zijn bij Hey en willen genieten van de actie 2 jaar aan 10€ ipv 15€, ik heb contact gehad met de klantendienst en krijg 6 maanden 5 euro korting. Dit vind ik een mooie geste

Bij mij draait cirkel nog voor verbruiksgegevens.
-
- Elite Poster
De IT-er of het Hey team van een "man en een paardenkop" neemt zijn recup dagen op of is in verlof. Kortom het team van Hey is even "out of office".geelmk schreef:Bij mij ook nog steeds. Duurt nu al een week!satsurfer schreef: Bij mij draait cirkel nog voor verbruiksgegevens.

Dienen mens heeft stressvolle dagen achter de rug hé. Al die chat berichten van nieuwe klanten en daarboven op nog facturen die niet bleken te kloppen. Je zou voor minder even recup opnemen.

- Ratface
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 64 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Gisterenavond constant problemen met bellen en mobiele data op mijn Hey!-SIM. Iemand hetzelfde voorgehad? Heb ook de indruk dat het beter werkt indien men manueel 5G uitschakelt en enkel laat verbinden met max LTE.
Laatst gewijzigd door Ratface 15 jun 2022, 10:10, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Weet iemand of de data boost eigenlijk behouden blijft wanneer je een jaar klant bent maar erna van tariefplan wijzigt naar een goedkoper abo? Of geldt die data boost per tariefplan?
Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
-
- Member
Ja ik bedoelde ook of je bv bij een overstap naar goedkoopste abo na een jaar meteen 2gb ipv 1gb zou krijgen of de teller terug op nul begint. Bij overstap naar een duurder abo is het misschien logisch dat teller terug op nul begint, bij overstap naar goedkoper abo eigenlijk niet vind ik
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 41 keer
Ik heb de app My Hey op mijn smartphone gezet en deze werkt wel.geelmk schreef:Bij mij ook nog steeds. Duurt nu al een week!satsurfer schreef: Bij mij draait cirkel nog voor verbruiksgegevens.
-
- Elite Poster
In de app store op iOS vind ik nog niets van app.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Graag,Yvekes schreef:Ik heb de vraag eens gesteld via de chat. Zal het antwoord laten weten.
Zolang het bij 10 euro blijft OK, maar als het na 2 jaar stijgt naar 15 wens ik ook terug te schakelen een abo lager, maar graag dan 2gb ipv 1. Voor mij is dit voldoende.
-
- Elite Poster
Deze werkt, staat in de Google app store. Er zijn drie widgets beschikbaar. Jammer genoeg geen widget met alle 3 in 1. Telkens een aparte met Data, Voice en SMS. Belangrijkste is die van Data, de rest is onbeperkt.
Hier hebben ze op Twitter eens op geantwoord.Yvekes schreef:Ja ik bedoelde ook of je bv bij een overstap naar goedkoopste abo na een jaar meteen 2gb ipv 1gb zou krijgen of de teller terug op nul begint. Bij overstap naar een duurder abo is het misschien logisch dat teller terug op nul begint, bij overstap naar goedkoper abo eigenlijk niet vind ik
Helaas behoud je de data boost dus niet.
-
- Elite Poster
Wat een flut-app. Na enkele uren moet je je terug aanmelden. Betekent dat de app jouw inlog niet onthoud. Waardoor je terug naar de webpagina van Hey gestuurd wordt om opnieuw in te loggen. Die widgets zijn dan ook compleet nutteloos. Na een paar uur staan ze hierdoor leeg zonder gegevens. De app wegens nutteloos terug verwijdert. Wat ben je met een app die na een paar uur je inlog gegevens vergeten is.Muziekbos schreef:Deze werkt, staat in de Google app store. Er zijn drie widgets beschikbaar. Jammer genoeg geen widget met alle 3 in 1. Telkens een aparte met Data, Voice en SMS. Belangrijkste is die van Data, de rest is onbeperkt.
- Ptoeneigh
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
- Bedankt: 140 keer
Ik heb het toevallig vandaag ook gevraagd via DM, en daar geeft men aan dat de voordelen zoals promo en data boost wel behouden blijven. Maar OF dat echt zo is?geelmk schreef:Hier hebben ze op Twitter eens op geantwoord.Yvekes schreef:Ja ik bedoelde ook of je bv bij een overstap naar goedkoopste abo na een jaar meteen 2gb ipv 1gb zou krijgen of de teller terug op nul begint. Bij overstap naar een duurder abo is het misschien logisch dat teller terug op nul begint, bij overstap naar goedkoper abo eigenlijk niet vind ik
Helaas behoud je de data boost dus niet.
Wat me tegenvalt is de buiten de bundel surf limiet van €50.
Zeker in roaming loopt die info wel eens achter en krijg je de sms waarschuwing van 80% pas uren of een dag later waardoor je al over je bundel zit, dus ik zou dat bedrag liefst naar 0 halen. Maar dat zou dus nog niet gaan, bij Orange wel.
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
Bij mij is 2gb sommige maanden zelfs te weinig maar met 5G en 300 bel minuten kom ik ruim toe.lucdec schreef:Graag,Yvekes schreef:Ik heb de vraag eens gesteld via de chat. Zal het antwoord laten weten.
Zolang het bij 10 euro blijft OK, maar als het na 2 jaar stijgt naar 15 wens ik ook terug te schakelen een abo lager, maar graag dan 2gb ipv 1. Voor mij is dit voldoende.
Als binnen 2 jaar de situatie niet is veranderd en Hey Telecom me € 15 gaat kosten neem ik mogelijks EDPnet voor € 11 (5GB + 400 minuten)
maar tegen dan gebruik ik misschien wel meer dan 5gb data of zijn de prijzen bij EDPnet gestegen...
Greetz cyberbug

- Ptoeneigh
- Elite Poster
Ik heb ook eens een vergelijking en afweging gemaakt.
Ik denk dat de nood aan datavolume voor velen seizoensgebonden is tenzij je structureel pendelt of op plekken zonder WiFi verblijft.
Dus velen zullen nood hebben aan een flexibel tarief, gelukkig kun je vrijwel bij iedere operator je tariefplan upgraden of downgraden.. maar dat is bij Hey dus de vraag of je daarmee je voordelen niet verliest.
Gelukkig groeien de tariefplannen wel mee, niet alleen bij Hey maar ook bij anderen, al heb je bij Hey in ieder geval de garantie.
De combinatie Hey met vast internet van Mobile Vikings blijft natuurlijk heel interessant, zeker als je ook nog eens je rekening verder naar beneden kunt halen met Viking Points.
Zelf heb ik nu Orange (duo) voor thuis dus superieur aan VDSL maar het pack is wat aan de dure kant vergeleken met bovenstaande constructie. Dit is pas echt rendabel als je een smartphone neemt met korting dat kan je 100-200 euro opleveren. En als je dan binnen de orange tariefplannen schuift, eventueel gebruik maakt van een surf extra kaart voor je kind(eren) dan valt het nog goed mee.
De ideale combinatie lijkt mij:
Hey €10 of €20 zeker dankzij de promo en data boost.
Gecombineerd met vast internet van mobile Vikings voor €38 waarbij je mogelijk nog een pak minder zult betalen door Vikingdeals / punten. Dan kom je dus op (vanaf) €48 voor een pack met al behoorlijk wat data.
Maar als je genoeg hebt aan 11 GB dan kun je ook een pack nemen van Orange aan €52, als je dan korting geniet op een smartphone kom je per saldo goedkoper uit en kun je maandelijks nog schuiven met je tarief. (Ik meen dat 1 stap omlaag, en omhoog altijd mag ook als je een verbintenis hebt van 12 maanden).
Mobile Vikings qua gsm valt af voor mij, minder data dan orange & hey, de EU limiet van 20 GB voor unlimited.. enige voordeel zou daar zijn dat je beter bereik hebt met Proximus of met Viking punten je kosten kunt recupereren.
Ik denk dat de nood aan datavolume voor velen seizoensgebonden is tenzij je structureel pendelt of op plekken zonder WiFi verblijft.
Dus velen zullen nood hebben aan een flexibel tarief, gelukkig kun je vrijwel bij iedere operator je tariefplan upgraden of downgraden.. maar dat is bij Hey dus de vraag of je daarmee je voordelen niet verliest.
Gelukkig groeien de tariefplannen wel mee, niet alleen bij Hey maar ook bij anderen, al heb je bij Hey in ieder geval de garantie.
De combinatie Hey met vast internet van Mobile Vikings blijft natuurlijk heel interessant, zeker als je ook nog eens je rekening verder naar beneden kunt halen met Viking Points.
Zelf heb ik nu Orange (duo) voor thuis dus superieur aan VDSL maar het pack is wat aan de dure kant vergeleken met bovenstaande constructie. Dit is pas echt rendabel als je een smartphone neemt met korting dat kan je 100-200 euro opleveren. En als je dan binnen de orange tariefplannen schuift, eventueel gebruik maakt van een surf extra kaart voor je kind(eren) dan valt het nog goed mee.
De ideale combinatie lijkt mij:
Hey €10 of €20 zeker dankzij de promo en data boost.
Gecombineerd met vast internet van mobile Vikings voor €38 waarbij je mogelijk nog een pak minder zult betalen door Vikingdeals / punten. Dan kom je dus op (vanaf) €48 voor een pack met al behoorlijk wat data.
Maar als je genoeg hebt aan 11 GB dan kun je ook een pack nemen van Orange aan €52, als je dan korting geniet op een smartphone kom je per saldo goedkoper uit en kun je maandelijks nog schuiven met je tarief. (Ik meen dat 1 stap omlaag, en omhoog altijd mag ook als je een verbintenis hebt van 12 maanden).
Mobile Vikings qua gsm valt af voor mij, minder data dan orange & hey, de EU limiet van 20 GB voor unlimited.. enige voordeel zou daar zijn dat je beter bereik hebt met Proximus of met Viking punten je kosten kunt recupereren.
-
- Member
Qua prijs is het aanbod van Hey onklopbaar, al merk ik toch dat er praktisch overal waar ik nog kom tegenwoordig wifi is en bellen via gsm doe ik zelden.
Ik twijfel om abo bij hey te nemen als back up voor mijn vaste internetverbinding. Ik werk veel thuis terwijl mijn vaste internetverbinding (Scarlet) uitgevallen is sinds zaterdag en ze pas na 1,5 week een technieker willen/kunnen langssturen aangezien er aan de buitenlijn blijkbaar iets kapot is en er laswerken zouden moeten gebeuren volgens Scarlet.
Nu ja, hoeveel keer gebeurt zoiets normaal op een jaar? Voorlopig nu aan het overbruggen met data only-herlaadkaart van Mobile vikings en wat meer naar kantoor dan gewoonlijk.
Ik twijfel om abo bij hey te nemen als back up voor mijn vaste internetverbinding. Ik werk veel thuis terwijl mijn vaste internetverbinding (Scarlet) uitgevallen is sinds zaterdag en ze pas na 1,5 week een technieker willen/kunnen langssturen aangezien er aan de buitenlijn blijkbaar iets kapot is en er laswerken zouden moeten gebeuren volgens Scarlet.
Nu ja, hoeveel keer gebeurt zoiets normaal op een jaar? Voorlopig nu aan het overbruggen met data only-herlaadkaart van Mobile vikings en wat meer naar kantoor dan gewoonlijk.
-
- Elite Poster
Via de MyOrange app kan je dit gewoon op 0 zetten. Heb ik ook zo gedaan.macamba schreef:Wat me tegenvalt is de buiten de bundel surf limiet van €50.
Zeker in roaming loopt die info wel eens achter en krijg je de sms waarschuwing van 80% pas uren of een dag later waardoor je al over je bundel zit, dus ik zou dat bedrag liefst naar 0 halen. Maar dat zou dus nog niet gaan, bij Orange wel.
- Ptoeneigh
- Elite Poster
Inderdaad in de app is het “travel data control” dus roaming buiten EU.
Maar bij Orange heb je in de klantenzone wel nog een limiet die je kunt aanzetten als je buiten een bepaald bedrag gaat. Dus het zou handig zijn mocht hey dit ook hebben.
Zoals gezegd, de kosten kunnen best oplopen door er overheen te gaan.
Maar bij Orange heb je in de klantenzone wel nog een limiet die je kunt aanzetten als je buiten een bepaald bedrag gaat. Dus het zou handig zijn mocht hey dit ook hebben.
Zoals gezegd, de kosten kunnen best oplopen door er overheen te gaan.
-
- Elite Poster
Ah juist, ik had het daarmee verward inderdaad.Luboli schreef:Geldt dit niet enkel voor buiten België?Vaganzza schreef:Via de MyOrange app kan je dit gewoon op 0 zetten. Heb ik ook zo gedaan.
Nee limiet binnenland is er niet momenteel, maar zou er wel komen. Althans dat zeiden ze toch toen ik ernaar vroeg via pb op Twitter. In feite ook logisch als ze een apart aanbod voor jongeren willen doen.
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
Inderdaad, met Hey kan je in de orange App de volgende zaken limiteren. (maar of dit werkt)
- Multimedia aankopen uitschakelen (onduidelijk of dit ook op alle betaal nr's geld, deze zijn vaak geen multimedia aankopen...)
en waarom standaard wel bus tickets voor de lijn is er toch ook een app ?
EDIT: logisch om zonder mobib kaart toch te kunnen betalen.
Wel goed dat ze het meeste dus standaard dicht zetten. En dus ook betaal nr's.
- Travel control limiet op 0 zetten (telt enkel voor bellen en dataverbruik als je in het buitenland bent)
[quote="hey FAQ" Data buiten bundel België"]Daarentegen, eens je buiten bundel gaat, dan betaal je. Je kan dan verder surfen aan €0,01 per MB (de goedkoopste van België!)
Eens je €50 buiten bundel bereikt, dan blokkeren we je toegang tot het internet, om te vermijden dat je factuur ontploft.[/quote]
Dit is altijd max 50 € (en staat los van de travel control en is voor DATA verbruik buiten bundel)
Dus als travel control op nul staat, maar je databundel is op. dan kan je toch tot max € 50 buiten bundel gaan aan data in belgië ?
Met € 0.01 de goedkoopste ? Hier zijn ze bij het opstellen van de FAQ vermoedelijk EDPnet vergeten na te kijken of een 0 gemist ( EPDnet € 0.0036 / MB)
En binnen België is er enkel voor data een limiet van € 50, naar het buitenland bellen, tele-voting en bustickets kunnen oneindig.
en in het buitenland kan je door te bellen ook oneindig kosten maken want ze spreken over internet toegang blokkeren.
Als de faq klopt moet ik er eigenlijk van uitgaan dat de instellingen in de Orange app mogelijks niets doen ? voor data zijn vaste limieten van € 50 / € 60 en om iets aan de multimedia of betaalnrs te doen dien je hen te contacteren.
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... je-factuur
ik heb op zich geen problemen met de faq en niet kunnen beperken dat je buiten bundel gaan (ik heb hem wel meermaals moeten lezen)
Nu vermits ze nog in opstart fase zitten zal de Faq nog worden aangepast, en de Hey telecom app nog worden uitgebreid vermoedelijk (hopelijk alles in 1 app)
Zorgen dat je met Data niet buiten bundel kan is makkelijk.
Reset/verval datum instellen in je toestel. Waarschuwing op 8GB en data stoppen op 9GB (in mijn geval met een limiet van 10GB)
dan kan je in België en in de EU al niet buiten bundel. (dan mag de teller er in mijn toestel er al bijna 1gb naast zitten...) En buiten de EU zet je roaming uit op je toestel.
- Multimedia aankopen uitschakelen (onduidelijk of dit ook op alle betaal nr's geld, deze zijn vaak geen multimedia aankopen...)
Dan zou dit volgens hun faq niet via de orange app kunnen ? Wat doet multimedia aankopen in of uitschakelen dan ?hey FAQ: Premium sms/nrs schreef:Premium sms (uitgezonderd busticketjes en TV-voting) en oproepen naar speciale nummers worden geblokkeerd tijdens de activatie van je abonnement. Dit doen we ook om verrassingen om je factuur te vermijden.
Voor parkingdiensten, download de app op je smartphone. Dit is een pak handiger
Als je nu een van deze diensten echt nodig hebt, contacteer ons via onze chat en we zullen de optie activeren. Bij hey!, beslis je alles zelf !
en waarom standaard wel bus tickets voor de lijn is er toch ook een app ?
EDIT: logisch om zonder mobib kaart toch te kunnen betalen.
Wel goed dat ze het meeste dus standaard dicht zetten. En dus ook betaal nr's.

- Travel control limiet op 0 zetten (telt enkel voor bellen en dataverbruik als je in het buitenland bent)
[quote="hey FAQ" Data buiten bundel België"]Daarentegen, eens je buiten bundel gaat, dan betaal je. Je kan dan verder surfen aan €0,01 per MB (de goedkoopste van België!)
Eens je €50 buiten bundel bereikt, dan blokkeren we je toegang tot het internet, om te vermijden dat je factuur ontploft.[/quote]
Dit is altijd max 50 € (en staat los van de travel control en is voor DATA verbruik buiten bundel)
Dus als travel control op nul staat, maar je databundel is op. dan kan je toch tot max € 50 buiten bundel gaan aan data in belgië ?
Met € 0.01 de goedkoopste ? Hier zijn ze bij het opstellen van de FAQ vermoedelijk EDPnet vergeten na te kijken of een 0 gemist ( EPDnet € 0.0036 / MB)
Dus in het buitenland (ook EU hence of) is er voor data een limiet van € 60 ?hey FAQ Roaming schreef: Je gebruikt je bel-, sms- en databundels in alle landen van de Europese Unie en het Verenigd Koningrijk (opgepast: Zwitserland, Andorra en Monaco maken geen deel uit van de EU ).
Eens je buiten bundel gaat of indien je in een land buiten de EU reist, dan betaal je een ander tarief (zie lijst onderaan).
Je ontvangt regelmatig een sms met de toegepaste tarieven in dat land en een zicht op je verbruik.
Hier ook, om te vermijden dat je factuur ontploft, blokkeren we je toegang tot het internet eens je 60 € buiten bundel hebt bereikt.
En binnen België is er enkel voor data een limiet van € 50, naar het buitenland bellen, tele-voting en bustickets kunnen oneindig.
en in het buitenland kan je door te bellen ook oneindig kosten maken want ze spreken over internet toegang blokkeren.
Als de faq klopt moet ik er eigenlijk van uitgaan dat de instellingen in de Orange app mogelijks niets doen ? voor data zijn vaste limieten van € 50 / € 60 en om iets aan de multimedia of betaalnrs te doen dien je hen te contacteren.
https://www.heytelecom.be/nl/hulp-en-su ... je-factuur
ik heb op zich geen problemen met de faq en niet kunnen beperken dat je buiten bundel gaan (ik heb hem wel meermaals moeten lezen)
Nu vermits ze nog in opstart fase zitten zal de Faq nog worden aangepast, en de Hey telecom app nog worden uitgebreid vermoedelijk (hopelijk alles in 1 app)
Zorgen dat je met Data niet buiten bundel kan is makkelijk.
Reset/verval datum instellen in je toestel. Waarschuwing op 8GB en data stoppen op 9GB (in mijn geval met een limiet van 10GB)
dan kan je in België en in de EU al niet buiten bundel. (dan mag de teller er in mijn toestel er al bijna 1gb naast zitten...) En buiten de EU zet je roaming uit op je toestel.
Greetz cyberbug