Heb daarnet gebeld omdat ik wou omschakelen van Versatel more naar deze nieuwe formule.
De dame aan de telefoon zei dat wat er stond (max 5 euro) een vergissing was !!!!
DIT RUIKT NAAR OPLICHTERIJ !!!
Dus al degene die ingegaan zijn op het aanbod zouden nu wel 1 euro/gig moeten betalen.
Neem printscreens !!! Dit wordt iets voor Testaankoop en/of de economische inspectie.
OPGELET met downloadlimiet bij TELE2/versatel !!!!!
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
komaan, alles als bewijs maken!
- telefoongesprekken opnemen
- reclamespot op tv opnemen
- site screenshotten
- emails (als dat er is)
- derest...
mischien wa laat voor sommige dings (bv telefon, toen ze gisteren nog over unlim ff peptalk deden)
- telefoongesprekken opnemen
- reclamespot op tv opnemen
- site screenshotten
- emails (als dat er is)
- derest...
mischien wa laat voor sommige dings (bv telefon, toen ze gisteren nog over unlim ff peptalk deden)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Vandaag ook gebeld. 2 keer zelfs.
Datalimiet : "U betaalt 5 Euro maximum, alles daarboven is in principe gratis".
Teruggebeld, andere helpdesk medewerker : identiek antwoord.
"U krijgt dit trouwens schriftelijk bevestigd mijnheer".
Het probleem lijkt me veel eerder dat de mensen op de inschrijvingslijn (en dit IS zeer gevaarlijk) niet 100% getrained zijn over deze nieuwe formule. Zo heb ik vandaag een (trouwens heel vriendelijke en geduldige) jonge kerel genaamd XXXXXX (weerhouden) moeten uitleggen dat het All-In ABO NIET het onbeperkt bellen als standaard had, maar dat dit een extra was van 10 Euro. Het duurde eventjes en het had een beetje overtuigingskracht van mijn kant nodig voordat de jongeman door kreeg dat hij "er eventjes langs zat". Nu, hij bleef uitermate beleefd, wat met zo'n moeilijke klant als ik niet altijd evident is, en verstrekte me voor de rest met de correcte info (hoop ik ).
Datalimiet : "U betaalt 5 Euro maximum, alles daarboven is in principe gratis".
Teruggebeld, andere helpdesk medewerker : identiek antwoord.
"U krijgt dit trouwens schriftelijk bevestigd mijnheer".
Het probleem lijkt me veel eerder dat de mensen op de inschrijvingslijn (en dit IS zeer gevaarlijk) niet 100% getrained zijn over deze nieuwe formule. Zo heb ik vandaag een (trouwens heel vriendelijke en geduldige) jonge kerel genaamd XXXXXX (weerhouden) moeten uitleggen dat het All-In ABO NIET het onbeperkt bellen als standaard had, maar dat dit een extra was van 10 Euro. Het duurde eventjes en het had een beetje overtuigingskracht van mijn kant nodig voordat de jongeman door kreeg dat hij "er eventjes langs zat". Nu, hij bleef uitermate beleefd, wat met zo'n moeilijke klant als ik niet altijd evident is, en verstrekte me voor de rest met de correcte info (hoop ik ).
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Ik denk dat we na 3 dagen van onzekerheid we nu wel zeker weten hoe het vork aan de steel zit. En we mogen blij zijn dat een kersvers bedrijf als Tele2-Versatel zo'n grote stap maakt op vlak van datalimieten in België. Dit is een fomule waar velen allang op zitten te wachten.
- filipi
- Pro Member
- Berichten: 306
- Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
iNFERNiS schreef:"upgrade" bestelt, in de week van 12/12 zou het hier moeten zijn
ha, dus de upgrades gaan veel sneller dan de nieuwe aansluitingen
Pech...
Voordeel is dat we dan sneller resultaten hier zullen mogen lezen zeker
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
filipi schreef:iNFERNiS schreef:"upgrade" bestelt, in de week van 12/12 zou het hier moeten zijn
ha, dus de upgrades gaan veel sneller dan de nieuwe aansluitingen
Pech...
Voordeel is dat we dan sneller resultaten hier zullen mogen lezen zeker
Seg heum, heb je niet goed gelezen? Infernis deed een upgrade en krijgt zijn All In in de week van 12/12, en FST werd nieuwe klant, en krijgt ook zen All In in de week van 12/12...
- filipi
- Pro Member
- Berichten: 306
- Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Svekke schreef:filipi schreef:iNFERNiS schreef:"upgrade" bestelt, in de week van 12/12 zou het hier moeten zijn
ha, dus de upgrades gaan veel sneller dan de nieuwe aansluitingen
Pech...
Voordeel is dat we dan sneller resultaten hier zullen mogen lezen zeker
Seg heum, heb je niet goed gelezen? Infernis deed een upgrade en krijgt zijn All In in de week van 12/12, en FST werd nieuwe klant, en krijgt ook zen All In in de week van 12/12...
blijkbaar ja, dacht dat de ene online en de andere telefonisch z'n abo had veranderd...hoe kom ik daar nu weer bij
12/12...toch straf, ik ben er direkt opgesprongen en ze spraken ineens over minstens 5 weken...en ik ben niet de enige...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Euhm... hoe zit het nu eigenlijk -- als 't inderdaad unlimited is na maximaal 5€ extra mag deze topic toch een iets positievere titel/first post krijgen, me dunkt
- filipi
- Pro Member
- Berichten: 306
- Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Ha, jullie hebben allemaal online geupgrade of nieuw abo besteld. Dan krijg je blijkbaar automatisch 12/12.
Als je, zoals ik, telefonisch bestelde, zeiden ze minstens 5 weken...
Wa shall see
Nu zit ik met een dilemma:
Zou ik m'n andere provider opzeggen tegen eind december, omdat Versatel dan toch al wel hier binnen zal liggen zeker?.....
Of wachten tot die installatie half december, dan opzeggen en een maand extra moeten betalen (tot eind jan ) aan m'n huidige provider... (scheelt ong 64 euro's)
Als je, zoals ik, telefonisch bestelde, zeiden ze minstens 5 weken...
Wa shall see
Nu zit ik met een dilemma:
Zou ik m'n andere provider opzeggen tegen eind december, omdat Versatel dan toch al wel hier binnen zal liggen zeker?.....
Of wachten tot die installatie half december, dan opzeggen en een maand extra moeten betalen (tot eind jan ) aan m'n huidige provider... (scheelt ong 64 euro's)
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Aan Filipi : weet niet welke je andere provider is, maar zou toch tijdig opzeggen. Misschien tijdelijk met inbelverbinding werken als je toch even zonder internet zit (kan je toch je mail lezen enzo).
Telenet heeft ook zo'n aanbieding http://www.tele2.be/nl/internet/smalband/aanbod.html
Aan de anderen : hoe komen jullie aan die datum. Ik heb ook online een upgrade gedaan van Always More, maar geen enkele datum gekregen.
Telenet heeft ook zo'n aanbieding http://www.tele2.be/nl/internet/smalband/aanbod.html
Aan de anderen : hoe komen jullie aan die datum. Ik heb ook online een upgrade gedaan van Always More, maar geen enkele datum gekregen.
Ik heb ook telefonisch geupgrade van More Adsl naar Tele2 all in, op datum van 16/11/2005.
Hebben me vertelt 5 à 8 weken.
Nu heb ik ook nog Telenet internet Mono, ga proberen beide naast elkaar te laten lopen voor een aantal maanden, en nadien als het product voldoet aan al mijn eisen (volume, downloadsnelheid, wegvallen IP-telefoonverbinding), mijn telenet verbinding opzeggen.
Hebben me vertelt 5 à 8 weken.
Nu heb ik ook nog Telenet internet Mono, ga proberen beide naast elkaar te laten lopen voor een aantal maanden, en nadien als het product voldoet aan al mijn eisen (volume, downloadsnelheid, wegvallen IP-telefoonverbinding), mijn telenet verbinding opzeggen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
FST schreef:komaan, alles als bewijs maken!
- telefoongesprekken opnemen
Het opnemen van telefoongesprekken is illegaal als de gesprekspartner daar niet van is ingelicht !
-
- Pro Member
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 12 keer
weet iemand of de 10GB volume op Tele2 All-In, ook het VoIP volume telt? Dus, als ik veel bel, kan ik dan minder internetten?
greets, Fred.
greets, Fred.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Misschien tele2 zelf ? Bel hen effe op hun gratis nummer.
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
fred_be9300 schreef:weet iemand of de 10GB volume op Tele2 All-In, ook het VoIP volume telt? Dus, als ik veel bel, kan ik dan minder internetten?
Dat staat volledig los van mekaar. Net zoals bij BelgacomTV het TV signaal los staat van je Skynet volume.
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Deej_1977 schreef:fred_be9300 schreef:weet iemand of de 10GB volume op Tele2 All-In, ook het VoIP volume telt? Dus, als ik veel bel, kan ik dan minder internetten?
Dat staat volledig los van mekaar. Net zoals bij BelgacomTV het TV signaal los staat van je Skynet volume.
Niet dat het uitmaakt ... upstream is sowieso unlimited en download na 5€ extra ook
-
- Pro Member
- Berichten: 244
- Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 12 keer
spacekiek schreef:Niet dat het uitmaakt ... upstream is sowieso unlimited en download na 5€ extra ook
Ik neem aan dat je je baseert op de tekst
Volume - ontvangen / versturen : 10 GB inbegrepen, daarna betalend / onbeperkt
... op de tele2 allin website onder technische details.
Ik heb daar al aardig wat posts over gelezen. Die tekst is te vaag, en ik betwijfel dat ze bedoelen dat upload Volume niet geteld wordt in de 10 GB. Wat ik vermoed te moeten verstaan is : volume (ontvangen & versturen) is 10 GB inbegrepen in abo. Daarna is volume betalend maar wel zonder bovengrens qua volume. (en in combinatie met de tarieven : volume (up & down) na 10 GB is enkel te betalen voor de eerste extra 5 GB, daarna gratis).
tot daar mijn tekst analyse.
De algemene verkoopvoorwaarden Tele2 All-in zeggen ook nog:
Het maximum download- en uploaddebiet stemt overeen met de
in het contract opgenomen waarden, met een maandelijks maximum transitvolume van 10 GB.
-- greets, Fred
fred_be9300 schreef:spacekiek schreef:Niet dat het uitmaakt ... upstream is sowieso unlimited en download na 5€ extra ook
Ik neem aan dat je je baseert op de tekstVolume - ontvangen / versturen : 10 GB inbegrepen, daarna betalend / onbeperkt
... op de tele2 allin website onder technische details.
Ik heb daar al aardig wat posts over gelezen. Die tekst is te vaag, en ik betwijfel dat ze bedoelen dat upload Volume niet geteld wordt in de 10 GB. Wat ik vermoed te moeten verstaan is : volume (ontvangen & versturen) is 10 GB inbegrepen in abo. Daarna is volume betalend maar wel zonder bovengrens qua volume. (en in combinatie met de tarieven : volume (up & down) na 10 GB is enkel te betalen voor de eerste extra 5 GB, daarna gratis).
tot daar mijn tekst analyse.
De algemene verkoopvoorwaarden Tele2 All-in zeggen ook nog:Het maximum download- en uploaddebiet stemt overeen met de
in het contract opgenomen waarden, met een maandelijks maximum transitvolume van 10 GB.
-- greets, Fred
Wat bedoel je hier nu mee? Dat er toch een limiet is of niet?