Kreeg volgende SMS, nog iemand al eens gekregen? Lijkt me zo raar, heb hier niets speciaal van setup
Telenet-info: je internetinstallatie veroorzaakt storingen op het netwerk. Maak daarom zo snel mogelijk een afspraak met een technicus voor een gratis reparatie. Surf naar telenet.be/afspraakmaken of bel 015 66 66 66.
Internetinstallatie veroorzaakt storingen
-
- Premium Member
- Berichten: 679
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 76 keer
Neen; de Telenet gegevens zijn evenwel ok dus indien u uw GSM als contactnr zou hebben opgegeven lijkt het mij geen sprake van phishing/spam
Mogelijks is er bv. iets aan de hand met uw NIU en dient deze te worden vervangen
Mogelijks is er bv. iets aan de hand met uw NIU en dient deze te worden vervangen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1730
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
- Bedankt: 106 keer
Inderdaad, correcte gegevens, zou gewoon naar TN bellen. Vermeld nr. = nr. klantendienst gewoon.
Ingress. Ongewenste storingen in het upstream spectrum tgv jouw installatie, toestellen of binnenbekabeling. Daarmee stoor jij mogelijks een 100 tot 1000-tal klanten op de node van Telenet in jouw wijk.
Een beetje vergelijkbaar, maar minder erg, dan dit verhaal:
https://www.bbc.com/news/uk-wales-54239180
Een beetje vergelijkbaar, maar minder erg, dan dit verhaal:
https://www.bbc.com/news/uk-wales-54239180
-
- Elite Poster
- Berichten: 1730
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
- Bedankt: 106 keer
Mag ik hier de link leggen met mijn situatie: zie topic "overige problemen met e-router".
Bij mij is er ook sprake van een ingress storing. Vooral de 23 Mhz band geeft problemen.
Dus ook bij mij kan een andere installatie mijn problemen verklaren. Ik zie niet in waarom TN bij mij niets wil ondernemen om dit uit te vlooien in de buurt terwijl ze bij in dit geval blijkbaar zonder al te veel moeite bv. problemen met een NIU op een bepaald adres kunnen deteceteren ...
Bij mij is er ook sprake van een ingress storing. Vooral de 23 Mhz band geeft problemen.
Dus ook bij mij kan een andere installatie mijn problemen verklaren. Ik zie niet in waarom TN bij mij niets wil ondernemen om dit uit te vlooien in de buurt terwijl ze bij in dit geval blijkbaar zonder al te veel moeite bv. problemen met een NIU op een bepaald adres kunnen deteceteren ...
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Een link leggen, dat mag (maar ik zie geen link)koenraaddeconinck schreef:Mag ik hier de link leggen met mijn situatie: zie topic "overige problemen met e-router".
Maar hier een parallelle discussie beginnen te voeren over jouw probleem is natuurlijk niet gewenst .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Hier ook eens gehad opeens stond er een tech voor de deur anders moesten ze een afspraak maken... heeft vgm gewoon de kabels harder aan gedraaid dus geen idee of het echt aan ons lag... meer heeft die niet gedaan.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Elite Poster
- Berichten: 1730
- Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
- Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
- Bedankt: 106 keer
Dat was ook een open vraag, Philippe. Mag ik hier een link leggen / verband zien ? aangezien je zelf geschreven hebt in mijn topic over "problemen met de e-router" dat er tal van oorzaken kunnen zijn, ook apparatuur bij mensen in de buurt.philippe_d schreef:Een link leggen, dat mag (maar ik zie geen link)koenraaddeconinck schreef:Mag ik hier de link leggen met mijn situatie: zie topic "overige problemen met e-router".
Maar hier een parallelle discussie beginnen te voeren over jouw probleem is natuurlijk niet gewenst .
Dus voor hetzelfde geld is het misschien ook een TN- installatie die aan de oorzaak ligt .... Er is hier ook sprake van INGRESS zoals bij mij ...
Uiteraard is het niet de bedoeling dit forum te bezoedelen maar nogmaals, ik ben een multimedia liefhebber die een oplossing zoekt voor een verveldend probleem. Daarvoor is dit forum toch bedoeld, niet?