INTERNETSHOP

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
egiana
Starter
Starter

Iemand ervaring met internetshop http://www.multimedial24.de
Krusty
Member
Member

Nope! Sorry, als ik iets koop online is het ofwel uit België of wel uit Nederland.

Grtz,

Krusty
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Neen, niet gekend.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Als die dan nog in het nederlands zou zijn of nederlands zou ondersteunen, maar nee. Alles in het duits...!?
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Let wel op, je kan niet met kredietkaarten betalen (tenzij via PayPal). Ik weet niet waarom, maar in Duitsland betalen met Visa is niet evident...
Ik heb het ook één keer geriskeerd om niet met Visa te betalen, en ik vrees dat ik die 600 euro kwijt ben (winkel failliet).
Langs de andere kant heb ik al succesvol bestellingen gedaan bij http://www.technikdirekt.de (snelle levering en zéér correct bij eventuele fout), daar kan je wel met Visa betalen (enkel de eerste keer vragen ze wat extra gegevens).

Ik zou je aanraden om toch ff te zoeken in Google naar de ervaringen met de webshop waar je wenst te bestellen.
Als het over een groot bedrag gaat, kan je misschien een verzekering afsluiten bij Trusted Shops (waar ze lid van zijn), of je betaalt gewoon bij ontvangst (7 euro extra)... Betaal in geen enkel geval vooraf! (ook al is dit misschien het goedkoopst)
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Hoeveel scheelt het eigenlijk in prijs tov België?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Enkel op het btw-verschil van 16% tov 21% bij ons is bij grote bedragen al substantieel.

@Krusty ... een signature van bijna 1 MB is not-done. Gelieve die aan te passen naar iets minder 'zwaar'.
egiana
Starter
Starter

Bedankt voor alle reacties vooral khsw over "Trusted Shops (waar ze lid van zijn)". Misschien langs die weg proberen. Hopelijk kan je je 600 EURO ook terug krijgen.
Prijsverschil was 60 EURO i.p.v. 100 EURO in Nederland.
Probleem is dat er in Belgie niet veel digitale satelietontvangers te vinden zijn, ik was opzoek naar Bigsat 8000 Deluxe en die vond ik op webshop http://www.multimedial24.de/ na een maand nog niets.
We leven in Europa, kopen over de grens zou geen probleem mogen zijn of dat nu in Duitsland, Nederland, enz is. Onlangs in Portugal toestel gekocht op 2 dagen bij mij afgeleverd.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”