Waar ik een (klein) probleempje mee heb is bij voetbal dat het het meest zichtbaar is; ik zie heel vaak zo van die hele kleine haperingetjes, tzijn geen grote ze maar zo zeer kleine haperingetjes, lichtjes storend soms. Ligt dit aan orange een stukje zelf ook? Als ik me niet vergis had ik bij proximus en telenet dat nauwelijks tot niet voor. Of ligt het toch ook aan de Oled tv? Ik weet dat de a7 processor niet zo goed is als de a9, maat van mij heeft 1 met de a9 processor en die heeft dat zelden tot nooit voor dat zijne tekst zo effekes uitrekt of hoe ik het ook moet noemen.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Maar ook mijne maat heeft hetzelfde voor maar minder erg als mij en heeft ook orange.
Iemand een verklaring voor? Ik ken helaas niemand anders met een Oled tv om eens te gaan checken.
MIjn ouders hebben denk ik een 8 jaar oude full hd tv met een oudere decoder van telenet en die hebben 0,00 haperingen.
IK lees net ook via google dat enorm veel mensen hetzelfde voor hebben met hunne qled tv van samsung (meesten hebben KPN, waren Hollanders).