ik heb een samsung A33 5G. Met een simkaart van Telenet
Nergens krijg ik 5G, de ene zegt dat telenet zijn klanten maar traag toegang heeft
volgens een andere bron is de update van het toestel nog niet in orde
ik zou een sms krijgen
in het zelfde toestel maar met sim van Proximus heb ik wel 5G
Niemand weet blijkbaar wat er moet gebeuren
5G zus en zo
-
- Plus Member
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 04 jan 2014, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
nog maar eens 5G bestaat niet in belgie
Ze zijn bezig met voorbereidingen de operatoren. Telenet was de laatste dus zal je nog maar op heel beperkte plaatsen 5g hebben.
Al eens getest waar je zeker weet waar een zogenaamde proegantenne actief staat van telenet ?
Ze zijn bezig met voorbereidingen de operatoren. Telenet was de laatste dus zal je nog maar op heel beperkte plaatsen 5g hebben.
Al eens getest waar je zeker weet waar een zogenaamde proegantenne actief staat van telenet ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Goh Telenet heeft hier 5G in een dorpje dus het kan toch hoor
Edit: maar dan nog, stel dat 5G zou bestaan, kan hij er alsnog niet op
Edit: maar dan nog, stel dat 5G zou bestaan, kan hij er alsnog niet op
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Plus Member
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 04 jan 2014, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
na 12 dagen kwam ik er achter wat het probleem is met de A33 van Samsung
ik had nergens 5G ook niet waar andere gebruikers het wel hebben
de medewerker van de Telenet shop in Oostende zei me dat ik niet gaat om dat ik geen ONE heb
hij verkocht me zo een abonnement ,maar helaas was dat niet waar
nu heb ik vernomen van Telenet dat Samsung aan Telenet geen go gaf voor 5G te gebruiken op de A33
De A33 word op de site van Telenet aangeboden als 5G ,ik heb het daar aangekocht
ik voel me dus echt bij de neus genomen
ik had nergens 5G ook niet waar andere gebruikers het wel hebben
de medewerker van de Telenet shop in Oostende zei me dat ik niet gaat om dat ik geen ONE heb
hij verkocht me zo een abonnement ,maar helaas was dat niet waar
nu heb ik vernomen van Telenet dat Samsung aan Telenet geen go gaf voor 5G te gebruiken op de A33
De A33 word op de site van Telenet aangeboden als 5G ,ik heb het daar aangekocht
ik voel me dus echt bij de neus genomen
- Sasuke
- Elite Poster
- Berichten: 4854
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Als het nog geen 14 dagen geleden is, die aankoop, ben je volledig in je recht om je geld/aankoopbedrag terug te krijgen. En als het al langer dan 14 dagen is, maar niet overdreven langer, kan je altijd de klantendienst bellen en dat uitleggen (ze adverteren met 5G !!) en als dat niet lukt heb je nog ombudsdienst bvb.
Dit is inderdaad, voor mij toch, op basis van wat ik hier lees, een duidelijke vorm van onjuist adverteren en dan heeft de verkoper geen verhaal !
Dit is inderdaad, voor mij toch, op basis van wat ik hier lees, een duidelijke vorm van onjuist adverteren en dan heeft de verkoper geen verhaal !
-
- Plus Member
- Berichten: 115
- Lid geworden op: 04 jan 2014, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
ja ik heb klacht ingediend bij Telenet.
als hun antwoord mij niet voldoet ga ik naar ombudsman voor telecom
en naar de verbruikersunie en nog een dienst .
https://toestellen.telenet.be/galaxy-a3 ... 23188.html
als hun antwoord mij niet voldoet ga ik naar ombudsman voor telecom
en naar de verbruikersunie en nog een dienst .
https://toestellen.telenet.be/galaxy-a3 ... 23188.html