Zijn er hier mensen die een fiets GPS gebruiken? Ben sinds een 4-tal maanden wat intensiever (gemiddeld 30km per rit) aan het fietsen. Ik rij met een sportieve fiets (geen koersfiets) aan een tempo van gemiddeld 21km/u. Dus niets fancy, gewoon wat cardio training.
Ik doe altijd maar dezelfde toertjes omdat ik niet goed mijn weg ken per fiets. Ik zou graag dmv GPX bestanden een mooie route kunnen plannen.
Wat gebruiken jullie hiervoor? Een fietshouder en de gsm erin? Of toch beter een echte fiets GPS?
Indien fiets GPS: wat raden jullie me aan? Ik zoek eventueel een goede fiets GPS, liefst niet zo héél duur (budget 300 EUR denk ik), maar indien het met de gsm kan: ook voorstander van.
Er zijn fietshouders voor gsm met wireless charging powerbank heb ik gezien: is dat de moeite? Is het scherm goed afleesbaar in echt felle zon tijdens het fietsen?
Kortom: hoe pakken jullie dit aan? Ik zag een Garmin van rond de 200 EUR staan, maar veel reviews zeggen dat die continu vastloopt en dergelijke....
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Indien er echt goede fiets GPS'en zijn buiten mijn budget, durf ik mijn budget ook te heroverwegen, dus alle feedback is welkom.
Tnx!
Pieter