Hi
Ik hen sins een 2 à 3 weken een nieuwe gsm daar nokia 5.4 3n daar zat gratis eenvolwaardige koptelefoon bij. Dus niet zo van die oortjes die kan via kabel of Bluetooth worden verbonden. En ook zo worden samen gevouwen. Weet niet of zo een koptelefoon handig is bij bv sporten
wat voor oortjes gebruiken jullie bij buiten activiteit
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
In de winter draag ik als ik wandel vaak de sony 1000xm3 koptelefoon, lekker warm, in de zomer is dit natuurlijk veel te warm en draag ik de "galaxy buds live", merk amper dat ik ze inheb.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 84 keer
Ik gebruik deze nu al anderhalf jaar tijdens het lopen en ben nogal een zweter:
Tevreden van, start deze week een lightning deal voor zie ik op bovenstaande pagina.
Dan zijn ze typisch te koop aan +- 23 euro.
Tevreden van, start deze week een lightning deal voor zie ik op bovenstaande pagina.
Ik heb deze:tb0ne schreef:Ik gebruik deze nu al anderhalf jaar tijdens het lopen en ben nogal een zweter:
https://www.qcy.nl/nl/qcy-t2c.html
Lijkt me identiek als de jouwe, maar goedkoper. Je kan ze ook op Aliexpress vinden. Ik heb ze gekocht aan €9 in promo.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik gebruik nu sinds enkele weken de OnePlus Bullets Wireless z . Dit zijn geen "true wireless earbud", al is dat in deze formfactor geen probleem. Grote voordeel vind ik dat je de "buds" uit je oren kan halen en laten hangen rond je nek. Ook mochten ze dus los komen vliegen ze alvast niet de grond op.
Enige nadeel is dat de rubberen lus best groot is en dus niet zo compact te dragen in een tas of broekzak, en het zijn nog altijd draden (al zijn ze zo kort dat dat niet echt een probleem is).
Enige nadeel is dat de rubberen lus best groot is en dus niet zo compact te dragen in een tas of broekzak, en het zijn nog altijd draden (al zijn ze zo kort dat dat niet echt een probleem is).
-
- Elite Poster
- Bedankt: 84 keer
De chinezen kopieren ook elkaar.Uloga schreef:Ik heb deze:tb0ne schreef:Ik gebruik deze nu al anderhalf jaar tijdens het lopen en ben nogal een zweter:
https://www.qcy.nl/nl/qcy-t2c.html
Lijkt me identiek als de jouwe, maar goedkoper. Je kan ze ook op Aliexpress vinden. Ik heb ze gekocht aan €9 in promo.
Ze zijn verschillend, de soundpeats case heeft maar een led bijvoorbeeld.
Ik heb ze indertijd gekocht omdat ze een van de weinige waren die voor dat geld goeie compatibiliteit met ios gaven, AAC en geen sync issues bij video en ook gewoon degelijk geluid.
Hier stonden ze toen als beste koop:
https://www.scarbir.com/leaderboard-25
Moet wel bekennen dat ik ze amper met telefoon gebruik, hoofdzakelijk sporten en muziek streamen vanaf het horloge, dat werkt echter feilloos.
Er is ook ondertussen zoveel keuze, zelfs binnen merken, komt er gewoon op neer om niet in de val van brol te trappen denk ik.
@Mean, ik gebruikte vroeger een Anker setje met een kabel tussen de oortjes, dat was ook ok vond ik maar sinds ik echt draadloze in gebruik heb wil ik toch geen andere meer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 13 keer
Momenteel heb ik klassieke oortjes met draadjes, maar die durven er bij het lopen wel eens uitvallen.
Ik zou momenteel voor iets à la Beats Powerbeats3 gaan.
(met haakjes rond de oren, niet persé van het merk Beats)
Ik zou momenteel voor iets à la Beats Powerbeats3 gaan.
(met haakjes rond de oren, niet persé van het merk Beats)
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ik heb momenteel de JBL Endurance Sprint. Werkt wel, klinkt ok, zeker niet fantastisch, maar bij het sporten maakt me dat nu minder uit.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik heb vandaag de SoundPEATS Mini Pro Hybrid ANC's binnen gekregen.
Die oortjes hebben me letterlijk omver geblazen. Ik had daarvoor zo van die oortjes van de Action die nog redelijk uit reviews naar voor kwamen maar deze zijn gewoon weg... WOW.
Ik had op Youtube enkele reviews gezien waar men laaiend enthousiast deed over deze oortjes en goed, voor 52 euro is dit denk ik de beste aankoop al voor 2022.
ANC werkt naar mijn bescheiden mening super goed, de bassen zijn gewoon subliem. Echte aanrader.
Die oortjes hebben me letterlijk omver geblazen. Ik had daarvoor zo van die oortjes van de Action die nog redelijk uit reviews naar voor kwamen maar deze zijn gewoon weg... WOW.
Ik had op Youtube enkele reviews gezien waar men laaiend enthousiast deed over deze oortjes en goed, voor 52 euro is dit denk ik de beste aankoop al voor 2022.
ANC werkt naar mijn bescheiden mening super goed, de bassen zijn gewoon subliem. Echte aanrader.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik loop met dezelfde. Zitten stevig vast rond je oor door de magneten. En ook spatwaterdicht. Nog geen problemen gehad in de gietende regendevilkin schreef:Ik heb momenteel de JBL Endurance Sprint. Werkt wel, klinkt ok, zeker niet fantastisch, maar bij het sporten maakt me dat nu minder uit.
- alphalpha
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik gebruik Tribit Flybuds C1 en ben er heel blij mee.
Ze zijn klein, licht, hebben zeer goede wireless aansluiting, en goede audio kwaliteit.
https://tribit.com/products/tribit-flyb ... s-earbuds/
Ze zijn klein, licht, hebben zeer goede wireless aansluiting, en goede audio kwaliteit.
https://tribit.com/products/tribit-flyb ... s-earbuds/
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Bose SoundSport momenteel. Beetje duur en misschien wat overrated. Maar voegen zeker een extra dimensie toe tov de 10 tallen andere oortjes die ik in het verleden gebruikt heb.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 21 keer
Ik gebruik, zowel binnen als buiten, nog altijd hetzelfde paar dat ik van bij de geboorte meekreeg.
Doen het nog altijd prima. Eveneens uitstekende stereokwaliteit.
Jongeren die regelmatig kunstmatige oortjes dragen worden, net om die reden, later ook regelmatig van bepaalde beroepen uitgesloten.
Doen het nog altijd prima. Eveneens uitstekende stereokwaliteit.
Jongeren die regelmatig kunstmatige oortjes dragen worden, net om die reden, later ook regelmatig van bepaalde beroepen uitgesloten.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik gebruik deze bij het lopen:
https://www.sony.be/nl/electronics/voll ... s/wf-xb700
Vallen niet uit uw oren maar geluid kan soms eens haperen maar dat kan aan bluetooth liggen. Eerst via iphone nu met iwatch en offline muziek/spotify.
https://www.sony.be/nl/electronics/voll ... s/wf-xb700
Vallen niet uit uw oren maar geluid kan soms eens haperen maar dat kan aan bluetooth liggen. Eerst via iphone nu met iwatch en offline muziek/spotify.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Premium Member
- Bedankt: 62 keer
Idem hier, ideaal voor tijdens het fietsen: Je blijft horen wat er rondom u gebeurt.Case32 schreef:Ik gebruik de Aeropex by Aftershokz. Heel tevreden over in combinatie met een iPhone en ik heb geen last meer van uitvallende dopjes of pijnlijke oren.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Ik gebruik the Shure Wireless adapters met oortjes die ik al had van hun bekabelde gamma.
https://www.shure.com/nl-BE/producten/a ... s/rmce-tw2
Deze zitten rotsvast tijdens het sporten en de oortjes zijn onafhankelijk van de wireless ontvanger en batterijen.
https://www.shure.com/nl-BE/producten/a ... s/rmce-tw2
Deze zitten rotsvast tijdens het sporten en de oortjes zijn onafhankelijk van de wireless ontvanger en batterijen.