Ik weet dat het niet de beste keuze is, maar het domein voor de zaak zit nog bij Telenet.
Binnenkort stopt Telenet dienst van doorverwijzing van de e-mails op dat domein naar het @telenet.be mail adres.
Zijn er nog mensen in de dezelfde situatie? En welk alternatief nemen jullie?
Doorverwijzing e-mail stopt
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
https://www.easyhost.be/nl/domeinnaam-kopenkamiel schreef:Ik weet dat het niet de beste keuze is, maar het domein voor de zaak zit nog bij Telenet.
Binnenkort stopt Telenet dienst van doorverwijzing van de e-mails op dat domein naar het @telenet.be mail adres.
Zijn er nog mensen in de dezelfde situatie? En welk alternatief nemen jullie?
Knipsel.JPG
Zit onder Conmbell maar iets goedkoper. Je kan gratis email doorverwijzen. Of voor beperkte maandelijkse bijdrage daar je mailbox zetten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Je kent dus de oplossing... verhuis je domain name naar een aparte hosting (1001 mogelijkheden) en stop ASAP met het gebruik van een @telenet.be adres voor je bedrijf. Uiteindelijk heb je nog 4 maanden de tijd om je correspondenten op de hoogte te brengen. Trouwens als je Telenet verlaat dan sturen ze je mail nog 180 dagen door (of is dat de periode waarin je nu zit).kamiel schreef:Ik weet dat het niet de beste keuze is, maar het domein voor de zaak zit nog bij Telenet.
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Inderdaad, mogelijkheden genoeg.
Maar verhuis je bedrijfsnaam domein en draai de situatie om.
Gebruik die van je domein ipv @telenet.
Hier zit het gros onder Combell en Vimexx.
Maar verhuis je bedrijfsnaam domein en draai de situatie om.
Gebruik die van je domein ipv @telenet.
Hier zit het gros onder Combell en Vimexx.