Ikkenie schreef:
Wat ben je met een lijn van bv 20Mb/s als de meeste servers bv 10M/s aankan?
Meeste servers hebben 10/100Mbits connecties die aankopen op gigabyte routers. Niemand gebruikt nog 10Mbits. Als dit nog gebruikt word, dan zal dit zijn bij enorm verouderde servers, zeker als je weet dat 100Mbits nu al een paar jaar de standaard is, en 1000Mbits begint langzaam nu ook de standaard te worden ( zowat alle mb's zijn nu zowat default ermee uitgerust, inc server mb's).
Wie nu nog met een 10Mbits connectie op een high trafic server draait zou beschaamt moeten zijn...
Het is niet omdat iedereen vandaag op morgen 20Mbits zou kunnen gebruiken dat het internet plat komt te liggen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
En daarbij, hoe sneller men de data van de server heeft, hoe sneller de connectie vrij is voor de volgende persoon. Meer speed, sneller open slot voor de volgende. En als te veel man op een server connecteren, tja, dan moeten ze maar downloaden tegen xMbits ipv 20Mbits.
ADSL2 is intressanter voor mij omdat het een mogelijk limiet verandering met zich meebrengt. BC krijgt het moeilijker & moeilijker om hun limieten te verdedigen, en moest ADSL2 commercieel bruikbaar zijn, lol ... "waarom heb ik een 10GB limiet, met mijn 20Mbits connectie???" Je limiet opgebruikt op 10h zoiets?
Het is grappig te roepen van BC dat men speed heeft, maar men kan deze speed bijna nooit gebruiken of men vliegt tegen limieten
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)