Mobile vikings komt met iets nieuws ?!
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Heb het gezien en ingevuld, mijn vermoeden door de digicorder vraag(en andere vragen ook) is vermoedelijk een soort app tv, we kunnen maar hopen zeker
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 12 keer
Zou niet onlogisch zijn... er is in de wereld meer en meer een tendens om - eens voldoende dekking voor 5G - elke vorm van datatransport over de kabel uit te faseren en te vervangen door mobiele communicatie.
Orange heeft Heytelecom gelanceerd en Proximus zal met Mobile Vikings waarschijnlijk dezelfde weg verkennen.
Orange heeft Heytelecom gelanceerd en Proximus zal met Mobile Vikings waarschijnlijk dezelfde weg verkennen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Liever alles over glasvezel dan 5G
Maar aangezien MobileVikings nu van Proximus is kunnen ze vast makkelijker aan zenders komen dan ervoor, ook heeft proximus al zo'n app, dus wie weet werken ze er samen aan hopelijk als het app tv is kan je 'opnemen'.
Pasr wel goed bij het plaatje want ze zijn eerder gericht op jongeren.
Maar aangezien MobileVikings nu van Proximus is kunnen ze vast makkelijker aan zenders komen dan ervoor, ook heeft proximus al zo'n app, dus wie weet werken ze er samen aan hopelijk als het app tv is kan je 'opnemen'.
Pasr wel goed bij het plaatje want ze zijn eerder gericht op jongeren.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ja, hopelijk app tv (zoals Pickx), maar dan onafhankelijk qua verbinding. Maar da's misschien te veel dromen?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 12 keer
Inderdaad, zo zal het niet zijn ... waarom zou Proximus dat immers doen ?Vaganzza schreef:Ja, hopelijk app tv (zoals Pickx), maar dan onafhankelijk qua verbinding. Maar da's misschien te veel dromen?
Ze hebben : Scarlet voor de vaste verbindingen als low-cost, low-service en zullen Mobile Vikings op dezelfde manier uitbouwen voor het mobiele deel van de markt.
Op termijn zal mobiel zeker belangrijker worden dan het nu is ...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 2 keer
Voor de mensen die Mobile Vikings vast internet gaan testen , die modem die we geplaatst gaan krijgen is dat dan ' van ons ' of moeten we die inleveren als we ooit naar een ander provider gaan ?
Ik ben ooit van Proximus naar EDPnet overgestapt en de BBox moest ik terug geven in een Proximus shop. De edpnet modem (fritzbox) die ik nu thuis heb heb ik zelf volledig betaald engekocht via hun. Dus nu stond ik ff bij stil en dacht zal hier eens horen
Ik ben ooit van Proximus naar EDPnet overgestapt en de BBox moest ik terug geven in een Proximus shop. De edpnet modem (fritzbox) die ik nu thuis heb heb ik zelf volledig betaald engekocht via hun. Dus nu stond ik ff bij stil en dacht zal hier eens horen
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
ik denk eerder zolang je klant bent dat deze gewoon 'gratis' in je abbo zit, maar modem zal eigendom mbv blijven zoals bij meeste providers
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Er loopt al een topic over Mobile Vikings vast internet:
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 80#p923104
Hierin zegt iemand dat de router (B-box3) je eigendom wordt, maar dat hij de PPPoE login niet kreeg ....
De fibermodem (ONT) is deel van het "netwerk" en eigendom van Proximus.
Geen idee of er een minimum abonnementsduur zal zijn (in ruil voor de gratis modem) ??
Volgens de telecomwet kan je altijd na 6 maanden opzeggen (mits de betaling van de "restwaarde" van de gekregen hardware ..
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 80#p923104
Hierin zegt iemand dat de router (B-box3) je eigendom wordt, maar dat hij de PPPoE login niet kreeg ....
De fibermodem (ONT) is deel van het "netwerk" en eigendom van Proximus.
Geen idee of er een minimum abonnementsduur zal zijn (in ruil voor de gratis modem) ??
Volgens de telecomwet kan je altijd na 6 maanden opzeggen (mits de betaling van de "restwaarde" van de gekregen hardware ..
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.