Zijn er mensen die ervaringen met een douchetoilet kunnen/willen delen???? We denken half en half om dit te voorzien in de nieuwbouw, maar wat we vooral willen weten is: hoe "proper" word je van zo'n ding..

Misschien net niet wat je bedoeld , maar met omzeggens dezelfde werking , alhoewel met handbediening ....tdemeyer schreef:In het kader van "geen vraag mag te gek zijn om hier te stellen"...
Zijn er mensen die ervaringen met een douchetoilet kunnen/willen delen???? We denken half en half om dit te voorzien in de nieuwbouw, maar wat we vooral willen weten is: hoe "proper" word je van zo'n ding..
Hoe kleiner gekrompen hoe minder werk voor te wassenpfuhu schreef:Ik ken er niks van, maar is dat (voor comfort) normaal niet met warm water?
Daar heb ik toch ook sterk m'n twijfels over... het gaat niet altijd even "vlot"... het dan netjes krijgen vraagt toch wel wat papier volgens mij.tdemeyer schreef:Da's één van de dingen die ik me afvraag (in welke combinatie van warm/koud/lucht/...dan ook): is alles 'down under' dan altijd proper?
Bij sommige mensen duurt de poep- en plasfase en onderbroekenlol duidelijk wat langer dan bij andere.Dizzy schreef:Combineer dat met een kärcher en het zal ook beneden wel proper zijn, en rapper zal het ook zijn
Vandaar de Kärcher... om het wat te versnellen. It will all be over much quickerjohan.devos schreef:Bij sommige mensen duurt de poep- en plasfase en onderbroekenlol duidelijk wat langer dan bij andere.Dizzy schreef:Combineer dat met een kärcher en het zal ook beneden wel proper zijn, en rapper zal het ook zijn![]()
https://www.oudersvannu.nl/peuter/ontwi ... -plasfase/