Bwa, ik heb nu een
bankcard rijbewijs geldig voor alle categoriën waarbij AM t/m BE bekomen op basis van de datum van het behalen van een burger rijbewijs Cat B (zonder eindvervaldag) en de Cat C1E en CE op basis van een militair rijbewijs (vervaldag bepaald door geldigheid medische schifting).
En ik rij, ongeacht of het een papieren rijbewijs of plastic rijbewijs is, afhankelijk van de omstandigheden en omgeving met een motorfiets van 675 cc tot 1200 cc. Zonder ergens al van de weg te zijn afgeraapt.
Integendeel, al genoeg ergens zien liggen en hangen met een geldig rijbewijs, bekomen na een examen, voor auto, motor, vrachtauto en autobus.
Rij- en stuurvaardigheid met een motorfiets (of eender welk voertuig) hangt niet af van de ondergrond van je rijbewijs noch het al dan niet afleggen van een examen behaald na een korte opleiding. Het behalen van een rijbewijs zonder examen staat niemand in de weg om zich terdege zelf te laten scholen of te laten bijscholen. Geldt trouwens ook voor diegenen met een rijbewijs voorzien van cat. behaald na een jaren geleden afgelegd examen.
Over wat jij persoonlijk denkt en wat jouw rijkwaliteiten zijn met welk voertuig dan ook ga ik me niet uitspreken. Dat heb je zelf al gedeeltelijk gedaan.
Toch simpel je zegt in feite zelfde wat ik uitleg , enkel drijf je graag details op de spits
Ken jezelf aan een ander.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.