Dell eID Smartcard Azerty toetsenbord - KB813
Het KB813 Smartcard-toetsenbord van Dell™ is ontworpen voor strenge beveiliging. De KB813 is een stijlvol toetsenbord met geïntegreerde Smartcard-lezer dat niet alleen comfortabel typt, maar ook gevoelige bedrijfsgegevens en intellectueel eigendom goed beveiligt. Het Smartcard-toetsenbord met morsbestendige, stille toetsen met laag profiel en een verwijderbare palmsteun is zeer duurzaam en biedt een aangename typervaring. De bekabelde verbinding zorgt voor veilige, snelle gegevensoverdracht en verificatie.
EAN-code: 5397063785001
Productcode: KB813-BK-BEL
Toetsenbordindeling: Azerty Belgisch.
Aansluiting: Bedraad (USB)
Toetsschakelaar: Mechanische keyswitch
Smartcard: eID lezer (Electronische identiteitskaart België)
Inclusief (demonteerbare): Polssteun en CD (met drivers en documentatie)
Kleur: Zwart
Nota's:
1) De drivers staan op de CD, maar kun je ook downloaden op de website van eid.belgium.be
2) Het toetsenbord is nieuw (overgenomen van een winkel die sloot). Ik heb er twee om te verkopen.
Afhalen te 9820 Merelbeke.
Of verzending via bpost
Tarieven bpost (online):
- Verzending naar pakjesautomaat: 4,40 euro.
- Verzending naar thuisadres: 5,70 euro.
Staat: Nieuw
Prijs: 30 euro
*Nieuw* Dell eID Smartcard Azerty toetsenbord - KB813
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ik heb jullie beide een PM gestuurd. Echter blijft die in mijn postvak uit zitten. Is dit normaal ?
Misschien komt het in mijn map 'te verzonden' terecht, wanneer jullie terug aanmelden ?
Misschien komt het in mijn map 'te verzonden' terecht, wanneer jullie terug aanmelden ?
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Betaling van beide ontvangen. Ik kan het pakket straks met de post versturen.
De pakjesautomaat van Splitter vind ik wel niet terug (heb je PM gestuurd).
De pakjesautomaat van Splitter vind ik wel niet terug (heb je PM gestuurd).
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).