facebook / instagram paswoord reset mails

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
rpr
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb bij 2 personen het probleem dat ze geen paswoord reset mails ontvangen van facebook / instagram.
Dit op hun @skynet.be en @belgacom.net adressen.
Doe ik de test met andere adressen komt dit perfect aan.

De verzendadressen welke dus niet aankomen:
[email protected]
[email protected]

Nog iemand deze problematiek?

**update**
Hiervoor naar de proximus support gebeld.
Ja we weten dat bij sommige gebeurd maar het ligt aan facebook en instagram.
Wat dus zever in pakjes is. Waarom zou een wachtwoord reset naar sommige adressen sturen en sommige niet.
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1065
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Te Koop forum

Op Twitter las ik je vraag ook al, andere mails ontvang je wel?
rpr
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 15 keer

Ja ben hier juist nogmaals aan het testen.

De registratie e-mail van instagram komt toe maar deze wordt vanuit dit adres verstuurd:
[email protected]

Kan dus een nieuwe account registeren maar als ik dan wachtwoord reset e-mail doe dan komt die niet aan.
Trouwens het kan geen foute config aan mijn zijde zijn want ik ben ingelogd via de webmail en niet een programma.

23 maart is trouwens de laatste e-mail van instagram om te melden dat er is ingelogd geweest op de account.
Zelfde periode bij de andere persoon.
nanto
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2022, 14:45

Beste

Ik heb hier net hetzelfde probleem. Mijn Instagram account heeft verdachte activiteit vastgesteld en daarom moet ik mijn mailadres verifiëren. Deze mails krijg ik dus niet aan op mijn skynet emailadres. Alsook de mails om mijn wachtwoord van Instagram te veranderen krijg ik niet aan.

Iemand hier al enige oplossing voor?

Groetjes Tom
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”