@wied: Thanks voor de suggestie! Nog nooit vast vet gebruikt echter, en toen ik eens zocht of het voor mijn frituurpan geschikt is
kwam ik er jammer genoeg achter van niet.
@heist: Ja echt hé? Best gek, van dag op dag ineens alles weg. Moeten zeer veel verschillende mensen zijn want in Aldi en Lidl gaan ze hamsteren tegen, daar hing er een bordje dat er bevoorradingsproblemen zijn en er max. 2 per klant mee mochten.
Wat de leegte betreft, hier in de Okay hadden ze er nog niks op gevonden, het zag er inderdaad oorlogachtig uit! Temeer omdat ze daar vrij veel varianten hebben die intussen allemaal weg zijn. Gaten van 3 meter breed, van boven tot onder. In Aldi en Lidl valt het niet al te veel op, ze hebben maar 1 soort van hun eigen huismerk dus daar stond enkel een leeg klein houten palletje maar wat triest te wezen.
Collect&go eens proberen binnen een week of 2 weken, thanks voor de suggestie! Ben tijdelijk nog gered, ik heb zojuist toch eens geprobeerd om alles erin te gieten wat ik nog staan had en ben met de hakken over de sloot boven de minimumgrens geraakt.
@stefke: Thanks voor het adres! Jammer genoeg woon ik een eindje weg van Kampenhout (60 km) dus om snel snel wat vet te halen is wat ver. Maar als ik met de Collect&go suggestie van heist niet gered ben, dan zal er toch niets anders op zitten om daar toch eens mijn licht op te gaan steken, dus bedankt voor de suggestie! Zó ver is het nu ook weer niet als de nood hoog is en dan zal ik meteen wel een flinke lading halen.