Over snelheid van Orange, graag via volgend topic verder:
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... ead#unread
Dit topic gaat over Prijsverhoging...
Prijsverhoging Orange
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 9 keer
Hier alvast actie ondernomen, vorige maand was de verhoging een feit en ik heb als reactie TV lite genomen. Van 16 euro de maand naar 8,5? We zullen zien wat ze er van gemaakt hebben want echt duidelijk waren ze bij de helpdesk ook niet.
De helpdesk medewerker wist niet eens of ik wel van het TV aanbod in Love pack naar TV Lite kon overstappen. Na enkele minuten in wacht kwam de melding dat het kon maaaaar... Ik zou dan wel maar 20 zenders hebben en moest me een Chromecast aanschaffen. Uiteraard, dat wist ik al.
Nu goed, de decoder wordt eigenlijk zo goed als niet meer gebruikt, af en toe eens een serie opnemen en dat is het eigenlijk. Het casten verloopt behoorlijk vlot, vlotter dan de decoder eigenlijk op zich. Kan zijn dat ik naar Love Duo overstap als het toch niet helemaal is wat ik er van verwacht want de grote zenders kan ik toch allemaal online bekijken.
Nu nog de decoder gratis terugsturen en de kous is af.
Win-Win. Goedkoper abo en minder stroomverbruik.
De helpdesk medewerker wist niet eens of ik wel van het TV aanbod in Love pack naar TV Lite kon overstappen. Na enkele minuten in wacht kwam de melding dat het kon maaaaar... Ik zou dan wel maar 20 zenders hebben en moest me een Chromecast aanschaffen. Uiteraard, dat wist ik al.
Nu goed, de decoder wordt eigenlijk zo goed als niet meer gebruikt, af en toe eens een serie opnemen en dat is het eigenlijk. Het casten verloopt behoorlijk vlot, vlotter dan de decoder eigenlijk op zich. Kan zijn dat ik naar Love Duo overstap als het toch niet helemaal is wat ik er van verwacht want de grote zenders kan ik toch allemaal online bekijken.
Nu nog de decoder gratis terugsturen en de kous is af.
Win-Win. Goedkoper abo en minder stroomverbruik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik zou ook TV light nemen, moesten ze een native Apple TV app hebben... Maar ja... Blijkbaar zit dat nog bijlange niet in de pijplijn...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik moet zeggen, Android en Android TV werkt perfect samen. De kwaliteit is ietsje minder van stream maar het werkt bij mij perfect. Wisselen van kanalen gaat vlot, opnames plannen... Alleen het dag overzicht is wat moeilijk, dan moet je de gsm in landscape zeggen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Dus die lite tv krijg je wel werkend op een Android TV ook al is die officieel niet ondersteund?
Internet & TV: Orange Love Trio
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
Excuses dan, verkeerd begrepen!SPR schreef:Dat heb ik nooit gezegd... Android en de Android tv werken perfect samen en wat verder nog. De gsm in landscape mode houden. Ik sprak ook over casten in een eerder bericht.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Zie op hun forum geen unlimited EU meer maar 40GB en erna bijbetalen...
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 2 keer
waar eergens heb je dat gezien ?datakiller schreef:Zie op hun forum geen unlimited EU meer maar 40GB en erna bijbetalen...
-
- Premium Member
Op hun forum, bevestigd door Orange support op twitter, 40GB EU erna bij betalen, 70GB BE erna vertraagd 512kbps.ghostboy1993 schreef:waar eergens heb je dat gezien ?
Orange twitter:
Vanaf 19/06/2022, zal de Europese data-inhoud van het tariefplan Go Extreme veranderen. Zodra je 40GB is opgebruikt, betaalt je dan 0,002178€/MB. Je kan deze kosten steeds beheren met de Travel Data Control optie: dit is een limiet voor data gebruik in het buitenland, hiermee contoleer je hoeveel je maximum aangerekend kan worden (van €0 - €500).
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Member
Als dat echt het geval is ga ik over naar proximus , tenminste als ze onbeperkt in EU hebben behoudendatakiller schreef:Op hun forum, bevestigd door Orange support op twitter, 40GB EU erna bij betalen, 70GB BE erna vertraagd 512kbps.ghostboy1993 schreef:waar eergens heb je dat gezien ?
Orange twitter:Vanaf 19/06/2022, zal de Europese data-inhoud van het tariefplan Go Extreme veranderen. Zodra je 40GB is opgebruikt, betaalt je dan 0,002178€/MB. Je kan deze kosten steeds beheren met de Travel Data Control optie: dit is een limiet voor data gebruik in het buitenland, hiermee contoleer je hoeveel je maximum aangerekend kan worden (van €0 - €500).
-
- Premium Member
Gohja ik ben ook al aan het kijken, Go Extreme krijgt nu de helft van hun Hey! abo aan EU data...? voor 8euro extra
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Member
Eerlijk , ben vaak in nederland of duitsland , ikzelf kijk vaaak youtube en netflix , in EU onbeperkt hebben is een zaligheid
Als Orange me dat afpakt , word het proximus en als proximus het ook niet meer aanbied gewoon Mobile Vikings
Als Orange me dat afpakt , word het proximus en als proximus het ook niet meer aanbied gewoon Mobile Vikings
-
- Premium Member
Zie enkele reacties eerder van hun forum EN support dat het 40GB EU is, nu zie ik dit op de site:
Edit: of gaan ze dat pas de 19de aanpassen op de site? Maar als iemand dan nu een abo aangaat is dat dan toch misleidend?
Iemand die meer info heeft welke klopt of die al op het nieuwe tarief zit? Zal het ze nog eens vragen.70 GB om te surfen in 3G/4G met je gsm in België en in de EU. Vanaf 70 GB surf je in België en in de EU verder aan een snelheid van 512 kbps.
Edit: of gaan ze dat pas de 19de aanpassen op de site? Maar als iemand dan nu een abo aangaat is dat dan toch misleidend?
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Starter Plus
Mobile Vikings is niet onbeperkt; onbeperrkt is beperkt tot 50GB ... "Fair use unlimited: Na 50 GB surf je verder aan verlaagde snelheid (512 kbps). Binnen de EU kun je 20 GB gratis gebruiken, daarna wordt er een toeslag (€0,0025/MB) aangerekend tot je abonnement vernieuwt.", https://mobilevikings.be/nl/offer/subsc ... 350991-1-1
-
- Premium Member
Binnenkort mogen ze het toch geen onbeperkt meer noemen
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme: