Sommige webpagina's openen zich niet?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Staat er vermeld op de supportsite van Scarlet.

Als u moeilijkheden ondervindt met het openen van bepaalde websites (bv. ebay.be, fortisbanking.be, microsoft.be, msn.com,...), terwijl andere pagina's zich zonder problemen openen, verwijdert u best even de telefoonkabel uit uw ADSL modem of uw Scarlet Box tot de ADSL LED knippert of verdwijnt. Steek de telefoonkabel hierna terug in uw modem of box en herstart nu uw volledige systeem (pc + modem/Box). Als dit geen oplossing biedt, contacteert u best onze helpdesk.


Dat probleem heb ik dus. Ik kan m'n mailbox op Hotmail niet bereiken en ik kan hier ook geen nieuw onderwerp starten :x

Voordat ik minstens een half uurtje muziek ga beluisteren via de telefoon (hepdesk) hoop ik dat er hier leden zijn die hetzelfde gehad hebben en een oplossing bieden. De procedure hierboven werkte niet bij mij.

M'n opzegbrief gaat deze week de deur uit. Finito $carlet. 8)
Laatst gewijzigd door rottekop 28 nov 2005, 12:53, in totaal 1 gewijzigd.
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Raar, nu werkt alles zoals het hoort :eek:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Blame Scarlet ;)
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

meon schreef:Blame Scarlet ;)

Dat is juist.

M'n opzeg ligt gereed. Deze week gaat die op de bus. Met Rottekop valt niet te spotten en dat moeten ze weten :lol:
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

rottekop schreef:
meon schreef:Blame Scarlet ;)

Dat is juist.

M'n opzeg ligt gereed. Deze week gaat die op de bus. Met Rottekop valt niet te spotten en dat moeten ze weten :lol:


lol zo vlug al overlopen. Alles kan slijten, dus give them a break.
Naar waar ga je lopen?
Afbeelding
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

Kurt Breezer schreef:
rottekop schreef:
meon schreef:Blame Scarlet ;)

Dat is juist.

M'n opzeg ligt gereed. Deze week gaat die op de bus. Met Rottekop valt niet te spotten en dat moeten ze weten :lol:


lol zo vlug al overlopen. Alles kan slijten, dus give them a break.
Naar waar ga je lopen?

Te laat. Geen break, de brief is verzonden.

Naar Belgacom. Als alle ADSL verbindingen toch van hen afhangen kan je beter bij de bron gaan. Kost mij 91/ maand: Vast IP+ 35GB voor 1 jaar. RealDSL kon mij geen verbinding garanderen en dat heeft de doorslag gegeven. EDPnet was ook een goede optie maar die vragen dan bovenop het maandelijks abonnement van rond de 85€ een eenmalig kost van 375€ voor de aansluiting wat ook niet weinig is :eek:
Bij $carlet is het 107/ maand (vast IP+ 30GB) en dan nog een contract van 3 jaar. Wil ik het voor 1 jaar bij $carlet dan kwam dat op meer dan 180€ per maand. En die zeggen dat aan de telefoon zonder blozen... :smash2:

Goe bezig bij $carlet. :nana:
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

rottekop schreef:EDPnet was ook een goede optie maar die vragen dan bovenop het maandelijks abonnement van rond de 85€ een eenmalig kost van 375€ voor de aansluiting wat ook niet weinig is :eek:


Mogen wij u vragen waar u deze prijzen vandaan haalt? Bij onze Classic abonnementen met vast IP is er een setup-kost van 99€, en bij onze Flexi abonnementen is er zelfs geen setup-kost voor abonnementen met een vast IP.

U kan steeds nakijken op onze website wat deze abonnementen kosten:
http://www.edpnet.net/cms.aspx?S=EDPnet ... sADSLflexi (Flexi)
http://www.edpnet.net/cms.aspx?S=EDPnet ... DSLclassic (Classic)

Voor meer informatie kan u uiteraard steeds met onze commerciële afdeling contact opnemen.
internet, fiber & telephony
rottekop
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 okt 2005, 09:20

EDPnet schreef:
rottekop schreef:EDPnet was ook een goede optie maar die vragen dan bovenop het maandelijks abonnement van rond de 85€ een eenmalig kost van 375€ voor de aansluiting wat ook niet weinig is :eek:


Mogen wij u vragen waar u deze prijzen vandaan haalt? Bij onze Classic abonnementen met vast IP is er een setup-kost van 99€, en bij onze Flexi abonnementen is er zelfs geen setup-kost voor abonnementen met een vast IP.

U kan steeds nakijken op onze website wat deze abonnementen kosten:
http://www.edpnet.net/cms.aspx?S=EDPnet ... sADSLflexi (Flexi)
http://www.edpnet.net/cms.aspx?S=EDPnet ... DSLclassic (Classic)

Voor meer informatie kan u uiteraard steeds met onze commerciële afdeling contact opnemen.


Ja, nu is de site vernieuwd. :roll:

Nieuw ADSL Classic abonnementen: Foton 1000 en Baryon 1000

en

New ADSL Flexi subscriptions: EDPnet Start and EDPnet Basic

No setup fee for all ADSL Flexi subscriptions



Tot voor 2 weken stond er dat de aansluitingskosten 375 waren. In dit onderwerp kan je natuurlijk voor de nieuwe formules even promotie maken :-D
Ik had trouwens in die periode een mail gestuurd met enkele vragen (o.a. over die aansluitingskosten) en geen antwoord gekregen.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”