versatel more : nu 4mbs ?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Als ik daarnet aanlogde met mijn always more kreeg ik de boodschap : er is nu een verbinding van 4 mbs.
Ik heb wel ingeschreven voor all in, maar ze zijn nog niets komen installeren ....
Is die 4 mbs nu standaard op always more ???

speedtest geeft echter volgend resultaat :
Your current download speed:
833kbit/s
or
104kbyte/s Your current upload speed:
285kbit/s
or
36kbyte/s

dus waarom zeggen ze dat je nu een 4mbps lijn hebt, terwijl je die niet hebt ?
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

dietervanb schreef:Als ik daarnet aanlogde met mijn always more kreeg ik de boodschap : er is nu een verbinding van 4 mbs.
Ik heb wel ingeschreven voor all in, maar ze zijn nog niets komen installeren ....
Is die 4 mbs nu standaard op always more ???

speedtest geeft echter volgend resultaat :
Your current download speed:
833kbit/s
or
104kbyte/s Your current upload speed:
285kbit/s
or
36kbyte/s


dus waarom zeggen ze dat je nu een 4mbps lijn hebt, terwijl je die niet hebt ?



Sedert vandaag 28/11 ook verbinding op 4mbit bij connectie met usb modem !! Gemeten downloadsnelheid --> +- 200 KB/sec
Gemeten uploadsnelheid --> +- 25 KB/sec !!

Mijn huidig abbo is adsl always more, maar ik heb op 21/11 all-in upgrade aangevraagd...

Net gebeld naar versatel, volgens hun zou de snelheid zo tussen de twee hangen. Pas wanneer technieker heeft langsgekomen met installatie van de tele2box zal het de "echte" 4mbit snelheid zijn, zo wordt mij toch verteld... Vraag mij wel af wat er dan eigenlijk anders zal zijn aan zo'n speedtouch 716g tov mijn huidig speedtouch usb modem (zo'n groene rog)

Nog anderen met snelheidstests (speedtests) op 4mbit connectie met tele2 - versatel (all-in of adsl always more) ?

Groetjes
Laatst gewijzigd door yoho op 29 nov 2005, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

Als ze dat nu deden zonder in te tekenen op die all-in formule was ik zeer tevreden :lol:
jvd1971
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 jun 2004, 10:05
Locatie: Oud-Turnhout
Bedankt: 1 keer

18 november upgrade van ALways more naar Versatel / Tele 2 aangevraagd momenteel een steady 225 kb/sec met mijn payserver (www.usenetserver.com) 8 m/bit. Altijd met Versatel more 118 kn/sec gehad voor de upgrade..

Tevens heb ik gisteren een mail ontvangen waarin wordt bevestigt dat alles hetzelfde blijft als met mijn Always more abbo. Daarin werd duidelijk vermeldt dat boven de 10 GB 1 euro per GB met een max van 5 euro.

Eindelijk breekt Versatel de markt open. en met dat flauwe gelul van leechers hier we come. Iedere provider in onze buurlanden kennen een unlimited policy. En bij deze providers loopt alles na wens. We zijn in Belgie al jaren besodemieterd. Pure maffia hier.
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

jvd1971 schreef:18 november upgrade van ALways more naar Versatel / Tele 2 aangevraagd momenteel een steady 225 kb/sec met mijn payserver (www.usenetserver.com) 8 m/bit. Altijd met Versatel more 118 kn/sec gehad voor de upgrade..

Tevens heb ik gisteren een mail ontvangen waarin wordt bevestigt dat alles hetzelfde blijft als met mijn Always more abbo. Daarin werd duidelijk vermeldt dat boven de 10 GB 1 euro per GB met een max van 5 euro.

Eindelijk breekt Versatel de markt open. en met dat flauwe gelul van leechers hier we come. Iedere provider in onze buurlanden kennen een unlimited policy. En bij deze providers loopt alles na wens. We zijn in Belgie al jaren besodemieterd. Pure maffia hier.


Inderdaad volledig mee eens.... :-D

ik download eveneens van een payserver nml: giganews... eveneens rond de 210-220 kb/sec... Blijkbaar zijn ze dus bezig met aanpassingen voor 4mbit all-in veronderstel ik... Toch goed nieuws voor adsl more klanten die wachten voor een upgrade naar all-in... prijs blijft toch hetzelfde hé.
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Hier een Always More gebruiker die (nog) geen aanvraag voor upgrade naar All-In heeft gedaan: sync speed blijft 1120/256 kbps zoals het altijd geweest is.
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Hier ook always more gebruiker, geen verandering gezien of gemerkt, spijtig genoeg ook geen 110kB/s, nog steeds op de goede oude 54kB/s

:x
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Klopt, ze zijn aan het werken, en da's een tijdje zo. De som van verschillende streams was al sinds een maand of zo hoger als de normale maximale snelheid, soms zelfs tot 2x toe.

M'n ADSL modem synched op 4096/384 nu, maar er zit een soort cap op gewoon surfen : de versatel speedtest geeft me nu iets van een 172k/sec, met pieken tot 220. (vroeger was dat 115k/sec)

.... if that's the shape of things to come, we're in for quite a ride.
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

weet iemand of je ook gewoon kan upgraden naar all-in, maar gewoon kan blijven bellen via klassiek telefoonverkeer? (dus eigenlijk gewoon voor het internet) Na al die probs met scarlet zie ik dat voip bellen nog niet echt zitten. :?
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Goh, geen idee. Moet theoretisch allersinds nog mogelijk zijn. Maar of dat ook nodig zal blijken .... niet zo zeker van. Feit is dat normaal gezien die Thomson een stuk stabielere hardware voorsteld als die brakke Scarlet box die zowat bij het minste probleem het loodje legt. Effe bellen naar Versatel, maar ik kan me voorstellen dat ze daar heel raar gaan opkijken van die vraag.

Wat de snelheid betreft, die is blijkbaar nog eens verhoogt. Speedtest resultaten : 325K/sec van de server van Versatel. *grijns*. En ook numion toont resultaten ver boven de 300K.

Dus : puur technisch gezien moet Versatel perfect in staat zijn om deze snelheden te halen via een "normale" ADSL route + gewone telefoon, want mijn huidige ADSL More haalt nu dus dit soort snelheden zonder de speciale modem + "speciale omschakeling vanaf de 19/12 ....."
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”