Telenet TV Iconic vs Telenet TV Flow
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Na jaren verbonden te zijn bij Orange zou ik graag terug de overstap naar Telenet willen maken.
Heb toch het gevoel dat Orange toch wat achter loopt met de technologiën. Zo is het nog steeds niet mogelijk om tv te kijken via de browser. Is er nog steeds geen app voor Android TV of Apple TV. De uitrol van het Android TV box blijkt niet voor direct te zijn.
Kan er iemand alle technische verschillen tussen Telenet TV Iconic & Telenet TV Flow uitleggen?
Je hebt minder zenders maar de zenders die er niet zijn spelen niet van belang.
Heb je een beter beeldkwaliteit met Iconic tov Telenet TV Flow?
Of gebruikt die Iconic ook dezelfde "streaming" kwaliteit?
Android TV is geen probleem want heb een Nvidea Shield TV.
De recensies van de apps zijn wel niet zo super als ik het zo lees. Klopt het dat het nog in zijn kinderschoenen staat of is dit toch al redelijk stabiel?
Hoe zit het precies met reclame niet meer te kunnen doorspoelen?
Bij TV Vlaanderen kon ik zelfs binnen het programma niet doorspoelen.
Heb toch het gevoel dat Orange toch wat achter loopt met de technologiën. Zo is het nog steeds niet mogelijk om tv te kijken via de browser. Is er nog steeds geen app voor Android TV of Apple TV. De uitrol van het Android TV box blijkt niet voor direct te zijn.
Kan er iemand alle technische verschillen tussen Telenet TV Iconic & Telenet TV Flow uitleggen?
Je hebt minder zenders maar de zenders die er niet zijn spelen niet van belang.
Heb je een beter beeldkwaliteit met Iconic tov Telenet TV Flow?
Of gebruikt die Iconic ook dezelfde "streaming" kwaliteit?
Android TV is geen probleem want heb een Nvidea Shield TV.
De recensies van de apps zijn wel niet zo super als ik het zo lees. Klopt het dat het nog in zijn kinderschoenen staat of is dit toch al redelijk stabiel?
Hoe zit het precies met reclame niet meer te kunnen doorspoelen?
Bij TV Vlaanderen kon ik zelfs binnen het programma niet doorspoelen.
- thomasv
- Premium Member
- Berichten: 515
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
- Locatie: Regio Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Wij deden deze overstap (iconic -> flow).
Kort en bondig: werkt net hetzelfde.
MAAR er zitten toch nog wat bugs in Flow.
Zoals: frequent opnieuw moeten inloggen, een programma die je selecteer start niet, een niet-doorspoelbaar programma start ineens van het begin,..
We zijn al 6 maanden Flow en het is er nog niet echt op gebeterd.
Kort en bondig: werkt net hetzelfde.
MAAR er zitten toch nog wat bugs in Flow.
Zoals: frequent opnieuw moeten inloggen, een programma die je selecteer start niet, een niet-doorspoelbaar programma start ineens van het begin,..
We zijn al 6 maanden Flow en het is er nog niet echt op gebeterd.
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
Wij hebben ook flow sinds het begin. Wij moeten dagelijks op een van onze toestellen opnieuw inloggen. Dus je dit wil zeggen : qr-code inscannen, mailadres ingeven, code ingeven en ff wachten.
Dit probleem is reeds maanden gekend bij Telenet maar er is nog steeds geen oplossing voor
Heel vervelend.
Voor de rest heb ik niet echt problemen met deze app en vind het voor ons een heel interessante formule.
Dit probleem is reeds maanden gekend bij Telenet maar er is nog steeds geen oplossing voor
Heel vervelend.
Voor de rest heb ik niet echt problemen met deze app en vind het voor ons een heel interessante formule.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
fryeBE schreef:Hoe zit het precies met reclame niet meer te kunnen doorspoelen?
- Opnames op Telenet-decoder: 1 minuut niet-doorspoelbare reclame bij het begin van een opgenomen programma, reclameblokken zijn doorspoelbaar
- Programma's terugkijken: het programma is doorspoelbaar, de reclameblokken zijn niet doorspoelbaar
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Maar bij Iconic verbind je de tvbox met Coax...thomasv schreef:Wij deden deze overstap (iconic -> flow).
Kort en bondig: werkt net hetzelfde.
MAAR er zitten toch nog wat bugs in Flow.
Zoals: frequent opnieuw moeten inloggen, een programma die je selecteer start niet, een niet-doorspoelbaar programma start ineens van het begin,..
We zijn al 6 maanden Flow en het is er nog niet echt op gebeterd.
Geeft dat geen beter beeld tov streaming kwaliteit van Flow?
Vind het vreemd dat opnames bij flow & iconic verschillend zijn.
Bij Iconic kan je echt dingen opnemen en die blijven beschikbaar in de cloud.
Bij Flow moet je programma's bij favorieten zetten en blijven dan 60 dagen beschikbaar?
- thomasv
- Premium Member
- Berichten: 515
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
- Locatie: Regio Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Wij hebben een 10-jaar oude televisie, ‘HD Ready’.fryeBE schreef: Maar bij Iconic verbind je de tvbox met Coax...
Geeft dat geen beter beeld tov streaming kwaliteit van Flow?
Daar zien we geen verschil. Bij een betere tv (hogere resolutie) merk je dit misschien wel - mogelijk hebben anderen hier meer over te vertellen uit ervaring.
Flow trekt wel behoorlijk wat data binnen elke maand, dus ik vermoed dat het toch relatief kwalitatief beeldmateriaal is dat je te zien krijgt.
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Plus Member
- Berichten: 191
- Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
- Bedankt: 25 keer
Werkt Flow dan niet over de coax ? Maw, kan je die dan overal zetten waar je WiFi hebt?
Het lijkt me niet vreemd van Telenet dat ze het product al in de markt hebben gezet met zo veel bugs… (telkens herinloggen - voor minder technisch aangelegde mensen toch een kleine ramp?). Duidelijk niet voldoende getest geweest
(Kabel Telenet al lang doorgeknipt bij mij, maar ouders hebben nog - soms semi werkend - Telenet)
Het lijkt me niet vreemd van Telenet dat ze het product al in de markt hebben gezet met zo veel bugs… (telkens herinloggen - voor minder technisch aangelegde mensen toch een kleine ramp?). Duidelijk niet voldoende getest geweest
(Kabel Telenet al lang doorgeknipt bij mij, maar ouders hebben nog - soms semi werkend - Telenet)
EDPNet Fiber XL 500/100
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Tv Flow is helemaal geen toestel.
Is gewoon via gsm, browser, android tv, apple tv,...
Is gewoon via gsm, browser, android tv, apple tv,...
Laatst gewijzigd door philippe_d 09 maa 2022, 18:05, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Reden: fullquote verwijderd
-
- Plus Member
- Berichten: 191
- Lid geworden op: 22 dec 2020, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
- Bedankt: 25 keer
Net wat op de website gekeken. 14 zenders maar? Ik denk dat Pickx een volwaardig zenderaanbod aanbiedt….
EDPNet Fiber XL 500/100
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
- thomasv
- Premium Member
- Berichten: 515
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
- Locatie: Regio Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Inderdaad!fryeBE schreef:Tv Flow is helemaal geen toestel.
Is gewoon via gsm, browser, android tv, apple tv,...
Even vermelden dat in mijn geval het gaat over de Apple TV 4K tweede generatie. Het gaat dus over recente hardware.
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Member
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 03 jan 2014, 13:44
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 1 keer
Wij zijn sinds kort van Wigo naar one up gegaan met flow.
Ik had gedacht dat het een betere gebruikservaring zou geven maar helaas.
- App crasht regelmatig op Apple TV
- Opnames vallen uit tijdens het afspelen en beginnen terug van het begin.
- al enkele keren niet beschikbaar geweest (tijdens avonduren)
- ongelofelijk slechte implementatie van opnames. Je hebt je programma’s waarop je “abonneert” maar er is geen duidelijke lijst van recente opnames en de UI om je opname te selecteren is zeer onduidelijk.
Het is duidelijk een onafgewerkt product en ik hoop dat er snel verbetering komt. Langs de andere kant zal Telenet ook wel beseffen dat een slechte app meer mensen zal overtuigen om toch terug een STB in huis te nemen en meer te gaan betalen hetgeen voor hen dan weer meer winst betekent…
Ik had gedacht dat het een betere gebruikservaring zou geven maar helaas.
- App crasht regelmatig op Apple TV
- Opnames vallen uit tijdens het afspelen en beginnen terug van het begin.
- al enkele keren niet beschikbaar geweest (tijdens avonduren)
- ongelofelijk slechte implementatie van opnames. Je hebt je programma’s waarop je “abonneert” maar er is geen duidelijke lijst van recente opnames en de UI om je opname te selecteren is zeer onduidelijk.
Het is duidelijk een onafgewerkt product en ik hoop dat er snel verbetering komt. Langs de andere kant zal Telenet ook wel beseffen dat een slechte app meer mensen zal overtuigen om toch terug een STB in huis te nemen en meer te gaan betalen hetgeen voor hen dan weer meer winst betekent…
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb dit weekend de overstap gemaakt naar TV Flow.
Eerste indruk is zeer positief. (Nvidia Shield)
Denk dus dat de huidige problemen van inloggen vooral Apple gerelateerd lijkt te zijn.
Beeldkwaliteit is zelfde als digitale tv van Orange dus helemaal top.
Ook het terugkijken is zeer leuk wat niet bij Orange mogelijk was. Wel kan je bij vtm niet doorspoelen. (ook niet in het programma zelf)
Als je het programma wel toevoegd bij "mijn tv" en het dus ziet als een soort van opname kan je wel doorspoelen. (Ook reclame!!!)
Tot op heden dus alles positief!
Eerste indruk is zeer positief. (Nvidia Shield)
Denk dus dat de huidige problemen van inloggen vooral Apple gerelateerd lijkt te zijn.
Beeldkwaliteit is zelfde als digitale tv van Orange dus helemaal top.
Ook het terugkijken is zeer leuk wat niet bij Orange mogelijk was. Wel kan je bij vtm niet doorspoelen. (ook niet in het programma zelf)
Als je het programma wel toevoegd bij "mijn tv" en het dus ziet als een soort van opname kan je wel doorspoelen. (Ook reclame!!!)
Tot op heden dus alles positief!
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
toch niet, wij hebben bovengenoemde problemen op onze shield, mi-box en 2 mi-sticksfryeBE schreef:Heb dit weekend de overstap gemaakt naar TV Flow.
Denk dus dat de huidige problemen van inloggen vooral Apple gerelateerd lijkt te zijn.
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Oei dat is niet goed dan.. tot op heden zelf geen problemen gehad en toch vaak tv gekeken dit weekend.
Laatste app update is van oktober 2021.
Is dit een known issue bij hun of wordt hier niet over gecommuniceerd?
Laatste app update is van oktober 2021.
Is dit een known issue bij hun of wordt hier niet over gecommuniceerd?
Laatst gewijzigd door philippe_d 21 maa 2022, 11:33, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Reden: fullquote verwijderd
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
bij "netweters" is dit probleem al een paar maanden geleden aangekaart geweest. Daar leest een medewerker van telenet mee, tot nu toe is er nog niets veranderd en moet ik bijna dagelijks ook opnieuw inloggen
Laatst gewijzigd door philippe_d 21 maa 2022, 11:33, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Reden: fullquote verwijderd
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Hmm.. Mijn shield tv vervangen door een Apple TV 4K dit weeknend en nu heb ik ook dat ik dagelijks opnieuw moet inloggen.
Hopelijk komen ze ooit met een fix. Maar gezien de historie zal ik er maar niet op rekenen dat het voor morgen zal zijn?
Hopelijk komen ze ooit met een fix. Maar gezien de historie zal ik er maar niet op rekenen dat het voor morgen zal zijn?
Laatst gewijzigd door philippe_d 21 maa 2022, 11:34, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: fullquote verwijderd
Reden: fullquote verwijderd
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 26 dec 2014, 15:44
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Ons gezin gebruikt ook Flow op een Apple TV en op een nvidia Shield en we moeten ook regelmatig, bijna dagelijks, opnieuw inloggen. Ik ga het toch nog eens melden bij Telenet.
Doen jullie hetzelfde?
Zonet een WhatsApp (+32 468 00 10 98) gestuurd naar Telenet:
Doen jullie hetzelfde?
Zonet een WhatsApp (+32 468 00 10 98) gestuurd naar Telenet:
Beste, wij hebben een vervelend probleem met Telenet Flow. Op onze Apple TV moeten we bijna dagelijks opnieuw inloggen op deze app. Op andere internet fora rapporteren andere klanten dit probleem ook. Kan dit nagekeken worden aub?
- thomasv
- Premium Member
- Berichten: 515
- Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:52
- Locatie: Regio Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Voor de goede zaak heb ik ook even een Whatsappje gestuurd zietommie_c schreef:Ons gezin gebruikt ook Flow op een Apple TV en op een nvidia Shield en we moeten ook regelmatig, bijna dagelijks, opnieuw inloggen. Ik ga het toch nog eens melden bij Telenet.
Doen jullie hetzelfde?
Zonet een WhatsApp (+32 468 00 10 98) gestuurd naar Telenet:Beste, wij hebben een vervelend probleem met Telenet Flow. Op onze Apple TV moeten we bijna dagelijks opnieuw inloggen op deze app. Op andere internet fora rapporteren andere klanten dit probleem ook. Kan dit nagekeken worden aub?
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Vraag je dan geen schadevergoeding voor zo'n slecht werkend product? Je betaalt er toch voor dan moet het ook werken.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
Na een half jaar wachten op een oplossing van telenet heb ik dan ook maar nog eens een berichtje gestuurd.thomasv schreef:tommie_c schreef:
Zonet een WhatsApp (+32 468 00 10 98) gestuurd naar Telenet:
Voor de goede zaak heb ik ook even een Whatsappje gestuurd zie
-
- Pro Member
- Berichten: 232
- Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 21 keer
Zal ook een berichtje sturen. Hebben jullie ook vaak haperingen in de bewaarde programma’s?
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
Wij hebben daar geen last van. Alles loopt hier eigenlijk redelijk vlot, behalve elke dag inloggen.thomiwilli schreef: Hebben jullie ook vaak haperingen in de bewaarde programma’s?
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 26 dec 2014, 15:44
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik sluit me daarbij aan, naast het dagelijks opnieuw inloggen werkt de Flow app doorgaans meer dan goed.dr.trimble schreef:Wij hebben daar geen last van. Alles loopt hier eigenlijk redelijk vlot, behalve elke dag inloggen.
Ondertussen heeft de klantendienst van Telenet via WhatsApp geantwoord op het dagelijks opnieuw inloggen: ze melden dat het een algemene storing en dat deze in onderzoek is. De klantendienst heeft nogmaals doorgegeven dat ook ik deze hinder ervaar, en ze beloven om het zo snel mogelijk in orde te maken.
Dat is al geen negatief nieuws! En bovendien kunnen onze gezamenlijke meldingen dit hopelijk opnieuw onder de aandacht brengen.
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
algemene storing dat al meer dan een half jaar in onderzoek is. Dat beloofdtommie_c schreef:dr.trimble schreef: ze melden dat het een algemene storing en dat deze in onderzoek is. De klantendienst heeft nogmaals doorgegeven dat ook ik deze hinder ervaar, en ze beloven om het zo snel mogelijk in orde te maken.
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 26 dec 2014, 15:44
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Tja, het gebrek aan regelmatige updates toont dat die app geen prioriteit is. In 2022 nog geen enkele update, en dit zijn de updates van het laatste kwartaal in 2021:dr.trimble schreef:algemene storing dat al meer dan een half jaar in onderzoek is. Dat beloofd
- 2/12/2021
30/09/2021
17/09/2021
18/08/2021
Laatst gewijzigd door tommie_c 07 apr 2022, 13:13, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb de indruk dat ik wel steeds minder opnieuw moet inloggen in de Telenet TV Flow app. (apple tv)
Zo'n tweemaal per week komt nog eens die melding maar krijg het vaak opgelost door de app weg te swipen bij recent apps en opnieuw te openen.
Zelf eigenlijk redelijk positief voor TV Flow.
Zo'n tweemaal per week komt nog eens die melding maar krijg het vaak opgelost door de app weg te swipen bij recent apps en opnieuw te openen.
Zelf eigenlijk redelijk positief voor TV Flow.
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 26 dec 2014, 15:44
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
't Lijkt bij mij ook minder nodig te zijn om opnieuw in te loggen.fryeBE schreef:Heb de indruk dat ik wel steeds minder opnieuw moet inloggen in de Telenet TV Flow app. (apple tv)
Zou het te maken hebben met de Flow update op Android TV van vorige week?
Hopelijk stroomt het werk aan de Flow app ook door naar de Apple versie voor iOS en tvOS. Bij Apple duurt de release van een nieuwe versie soms wat langer dan bij Google, dus zou best kunnen dat we nog iets mogen verwachten.
Spijtig dat Telenet communicatie zo ontbrekend is.
Dat lijkt me deel uit te maken van het productbeheer, maar soit.
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Heb nu een update op iOS.tommie_c schreef:Hopelijk stroomt het werk aan de Flow app ook door naar de Apple versie voor iOS en tvOS. Bij Apple duurt de release van een nieuwe versie soms wat langer dan bij Google, dus zou best kunnen dat we nog iets mogen verwachten.fryeBE schreef:Heb de indruk dat ik wel steeds minder opnieuw moet inloggen in de Telenet TV Flow app. (apple tv)
Helaas nog niet kunnen kijken als dit ook al beschikbaar is voor tvOS.
In de changelog wel geen specifieke vermeldingen van inlogproblemen maar gewoon algemeen stabiliteitsproblemen.
Straks maar eens installeren en testen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 26 dec 2014, 15:44
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Ondertussen heb ik besloten om mijn abonnement op Telenet Flow op te zeggen: dit irritant probleem sleept al maanden aan en de VRT heeft zonet een (beta-)release van VRT NU voor Apple TV vrijgegeven. VTM had reeds een app.
Zo, dat compenseert dan ineens ook de zonet aangekondigde prijsverhoging van Telenet.
Zo, dat compenseert dan ineens ook de zonet aangekondigde prijsverhoging van Telenet.
Laatst gewijzigd door tommie_c 28 apr 2022, 14:35, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik ben nog altijd eigenlijk zeer tevreden van Telenet TV Flow.
We gebruiken het dagelijks en voor onze usecase eigenlijk ideaal.
Het opnemen is eigenlijk gelijk bij een digicorder aangezien ge gewoon kunt doorspoelen... Reclame & binnen het programma.
TV Vlaanderen even geprobeerd maar daar kan je enkel terugkijken zonder door te spoelen. (VTM)
Ook een tijdje enkel via de apps geprobeerd maar soms duurde het wel lang eens een aflevering erop staat. (2 uur na uitzending)
De Telenet TV Flow app is ook geupdate dit weekend naar nieuwe versie.
Moest opnieuw inloggen maar tot op heden geen QR code meer gezien. Staat niet direct in de changelog maar hoop dat ze het inloggen nu gefixed hebben.
Edit: te vroeg gejuicht.. inloggen blijft nog steeds problemen geven.
We gebruiken het dagelijks en voor onze usecase eigenlijk ideaal.
Het opnemen is eigenlijk gelijk bij een digicorder aangezien ge gewoon kunt doorspoelen... Reclame & binnen het programma.
TV Vlaanderen even geprobeerd maar daar kan je enkel terugkijken zonder door te spoelen. (VTM)
Ook een tijdje enkel via de apps geprobeerd maar soms duurde het wel lang eens een aflevering erop staat. (2 uur na uitzending)
De Telenet TV Flow app is ook geupdate dit weekend naar nieuwe versie.
Moest opnieuw inloggen maar tot op heden geen QR code meer gezien. Staat niet direct in de changelog maar hoop dat ze het inloggen nu gefixed hebben.
Edit: te vroeg gejuicht.. inloggen blijft nog steeds problemen geven.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Voor de App's is dit niet iets wat in house gebeurt. Dit is eerder voor Liberty Global in zijn geheel. Wat het dan voor Telenet specifiek moeilijk kan maken om bepaalde aanpassingen aan te vragen etc. Iedereen in de IT zal deze problematiek wel kennen.ddd schreef:Aan €10/maand kan men daar toch wel enkele developers, testers, e.d. van betalen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 26 dec 2014, 15:44
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Dat hangt af van hoe men bij Telenet op strategisch niveau naar het product management kijkt: in welke snelheid wil men kunnen schakelen en welke kost mag daar tegenover staan. Waarschijnlijk (en jammer genoeg) heb je gelijk.crapiecorn schreef:Voor de App's is dit niet iets wat in house gebeurt. Dit is eerder voor Liberty Global in zijn geheel. Wat het dan voor Telenet specifiek moeilijk kan maken om bepaalde aanpassingen aan te vragen etc. Iedereen in de IT zal deze problematiek wel kennen.
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
Ondertussen weeral een paar maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Een maand geleden heb ik contact gehad via whatsapp met telenet en er werd verteld dat ze men ervan op de hoogte was. Vorige week heb ik terug contact opgenomen met ze via whatsapp maar ik krijg geen reactie meer.
-
- Starter Plus
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 26 dec 2014, 15:44
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Tja, ik heb vorige week nog even een Telenet medewerker aan de lijn gehad die opzeggingen verwerkt. Ik heb toen verwezen naar de login problemen op Apple TV en hij stelde als alternatief een digibox van Telenet voor ("omdat ik dan meer mogelijkheden zal hebben").
Off-topic: na de recente prijsverhoging van bijna 5% heb ik Telenet Flow en een datasim opgezegd. Da's, rekening houdend met de prijsverhoging, toch een netto winst van 10 euro per maand. Prijsverhogingen en besparingen kunnen soms hand in hand gaan.
Off-topic: na de recente prijsverhoging van bijna 5% heb ik Telenet Flow en een datasim opgezegd. Da's, rekening houdend met de prijsverhoging, toch een netto winst van 10 euro per maand. Prijsverhogingen en besparingen kunnen soms hand in hand gaan.
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik ben speciaal overgeschakeld van enkele digiboxen en digicorders naar de flow-app omdat we thuis 5 tv's hebben en in de camper 2. Uiteraard kwam dit veel voordeliger uit . De flow-app biedt voor ons veel meer voordelen dan de digicorder.
In de plaats van een ander product aan te bevelen zouden ze beter maken dat hun oorspronkelijke product werkt zoals het moet
In de plaats van een ander product aan te bevelen zouden ze beter maken dat hun oorspronkelijke product werkt zoals het moet
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Zonder die loginproblemen waren we 100% tevreden over Telenet TV Flow.dr.trimble schreef:Ik ben speciaal overgeschakeld van enkele digiboxen en digicorders naar de flow-app omdat we thuis 5 tv's hebben en in de camper 2. Uiteraard kwam dit veel voordeliger uit . De flow-app biedt voor ons veel meer voordelen dan de digicorder.
Nu is dat het enige hekelpunt.. Voor de rest vinden we het echt wel goed werken.
Laatst wel nog een issue gehad. In chrome op een pc krijg ik geen geluid meer als ik iets van TV Flow op pc afspeel.
Andere browsers gaan wel... Zeer vreemd, in chrome geen instelling gevonden en op tv flow webapp ook niets gevonden met zo'n instelling (tab is niet gemute en video is ook niet gemute)
Ik vrees dat hun partij wie de app gemaakt heeft beetje moeilijk doet. De kosten zullen te groot zijn om die zaken te fixen?dr.trimble schreef: In de plaats van een ander product aan te bevelen zouden ze beter maken dat hun oorspronkelijke product werkt zoals het moet
Hoop niet dat het een product is dat in de vergeethoek gezet wordt. Voor ons is het ideaal.
-
- Pro Member
- Berichten: 372
- Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
Onderstaande reactie kreeg ik gisteren na terug een whatsapp te sturen:
Klopt,. Dit is nog steeds iets wat regelmatig opduikt. Maar zoals mijn collega aangaf staat hier geen officiële melding meer voor open (die is er ooit wel geweest). Helaas is er nooit een definitief antwoord uit de bus gekomen. Bij sommige toestellen werd dit veroorzaakt door het bewaren van gegevens wat niet werd toegestaan voor de App. Bij andere toestellen werden deze gegevens spontaan gewist en bij andere was er totaal geen verklaring voor dit gedrag. Ruben.--
Ik denk dat er niets anders op zit dan massaal te klagen omtrent dit probleem want ze leveren duidelijk een onafgewerkt product af.
Klopt,. Dit is nog steeds iets wat regelmatig opduikt. Maar zoals mijn collega aangaf staat hier geen officiële melding meer voor open (die is er ooit wel geweest). Helaas is er nooit een definitief antwoord uit de bus gekomen. Bij sommige toestellen werd dit veroorzaakt door het bewaren van gegevens wat niet werd toegestaan voor de App. Bij andere toestellen werden deze gegevens spontaan gewist en bij andere was er totaal geen verklaring voor dit gedrag. Ruben.--
Ik denk dat er niets anders op zit dan massaal te klagen omtrent dit probleem want ze leveren duidelijk een onafgewerkt product af.
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 17 mei 2018, 09:14
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik kreeg als reactie:
"Heb je al eens de app opnieuw geinstalleerd? "
Had ook gevraagd als Telenet TV Flow aan het uitdoven was aangezien het zo moeilijk was om dit probleem te fixen... De man verzekerde dat dit absoluut niet het geval was... Integendeel zelfs.
Nog altijd tevreden buiten het inloggen 1 tot 2 x per week. Vaak lukt het om gewoon weg te swipen... Niet altijd.
Wel even bekijken als ze reclame gaan verplichten net als gewone digicorders.
Want tot op heden kan ik programma's gewoon doorspoelen en krijg ook geen reclame te zien (die ik niet kan doorspoelen) bij programma's in mijn tv.
Moest dat nu verplicht worden toch ook maar eens kijken als er nog alternatieven zijn.
"Heb je al eens de app opnieuw geinstalleerd? "
Had ook gevraagd als Telenet TV Flow aan het uitdoven was aangezien het zo moeilijk was om dit probleem te fixen... De man verzekerde dat dit absoluut niet het geval was... Integendeel zelfs.
Nog altijd tevreden buiten het inloggen 1 tot 2 x per week. Vaak lukt het om gewoon weg te swipen... Niet altijd.
Wel even bekijken als ze reclame gaan verplichten net als gewone digicorders.
Want tot op heden kan ik programma's gewoon doorspoelen en krijg ook geen reclame te zien (die ik niet kan doorspoelen) bij programma's in mijn tv.
Moest dat nu verplicht worden toch ook maar eens kijken als er nog alternatieven zijn.