Pickx app op Apple TV 4K blijft maar crashen sinds updaten van de app deze week… heeft iemand hetzelfde voor? Ik kan de app voor 3 seconden openen en dan sluit de app zich.
EDPNet Fiber XL 500/100
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
bvhalst schreef:Pickx app op Apple TV 4K blijft maar crashen sinds updaten van de app deze week… heeft iemand hetzelfde voor? Ik kan de app voor 3 seconden openen en dan sluit de app zich.
Jep, deze namiddag/avond werkt het perfect. Ik zal de app niet meer sluiten… we zien wel of het terugkomt, was vanaf de nieuwe update deze week van de app dat ik problemen begon te krijgen.
EDPNet Fiber XL 500/100
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
Wat zijn de huidige ervaringen met Pickx op de Apple TV? Werkt dit vlot, goed en stabiel? Ik heb het topic hierboven gelezen op het Px forum, maar problemen kunnen altijd eens voorvallen. Ik zoek een zo compleet mogelijk beeld voor dagelijks gebruik.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Ik gebruik die af en toe op Apple TV, werkt eigenlijk vrij vlot moet ik zeggen. Interface gaat eigenlijk sneller dan mijn v5 decoder. Enige minpunt vind ik de TV gids, die is qua interface een stuk ambetanter werken dan op de decoder.
De laatste maanden stabiel (al moet je het soms afsluiten om een up to date opnamelijst te krijgen), in November wel 2 weken niet kunnen gebruiken wegens een update die niet door genoeg getest was door Proximus.
Belangrijkste limitaties:
Zappen tussen zenders is traag, voor ons geen probleem.
Lange termijn opnames kan je niet bekijken
Opnames van sommige zenders (buitenlandse, zoals NL) kan je niet bekijken