Mijn kleine frustratie van de dag ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Misschien een probleem met te weinig zweten om de lichaamswarmte af te voeren?
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
In November vorig jaar heeft de cm mij verkeerdelijk een terugbetaling van 16 euro geweigerd. Gebeld begin December en vorige week. 'ja dat kan nog even duren'. Wtf?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 03 dec 2020, 22:51
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
De lobby groepen zijn weer sterk bezig
Voorbij jaren:
Salariswagens waren absolute noodzaak en thuiswerk moest zo snel mogelijk stoppen
Nu de brandstofprijzen stijgen:
Salariswagens zijn een blok aan het been van de bedrijven en werknemers moeten vaker thuiswerken om brandstof te besparen
Voorbij jaren:
Salariswagens waren absolute noodzaak en thuiswerk moest zo snel mogelijk stoppen
Nu de brandstofprijzen stijgen:
Salariswagens zijn een blok aan het been van de bedrijven en werknemers moeten vaker thuiswerken om brandstof te besparen
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Nieuwe maaltijdcheque kaart ontvangen. Werkt niet. Blijft staan op magneetstrip lezen en voor de rest niets. Winkelmedewerker heeft van alles geprobeerd.
Wordt maandag dus eens bellen.
Wordt maandag dus eens bellen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
Hier geen klagen, levering op zaterdag en zondag en de paketten zien er steeds in goede staat uit als ze hier toekomen.9livesuni schreef:Het is nog geen frustratie maar laat ons maar al vooruit lopen op de feiten
Amazon die zijn prullen zelf verzend
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Hoe zou het toch komen dan mensen zich afzetten tegen wat de EU doet...
https://gocar.be/nl/autonieuws/actualit ... m-aangeven
Ik rijd met een Up!, mijn buurman met een Amarok. Die gaan zeker evenveel verbruiken hoor.
https://gocar.be/nl/autonieuws/actualit ... m-aangeven
Ik rijd met een Up!, mijn buurman met een Amarok. Die gaan zeker evenveel verbruiken hoor.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1170
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 67 keer
frustratie: slechte communicatie Argenta bank
Een flink aantal jaren geleden openen mij vrouw en ik een bankrekening in een Argenta kantoor in de buurt. Dat leek handig en kosteloos. En als het zou meevallen zouden we alles overbrengen van een dure bank naar Argenta. We hebben daar dadelijk wat centen op gezet om het beginnen te gebruiken.
Kort nadien blijkt het kantoor niet meer te bestaan. Ik vernam dat er een fraudeprobleem was geweest en het kantoor bestond niet meer. De klanten werden overgeheveld naar een ander kantoor dat helemaal niet meer in de buurt was. Dat is onder andere een reden waarom we die rekening niet echt beginnen te gebruiken zijn. (het dateert dus nog echt van voor het internetbankieren, nabijheid was belangrijk).
Doorheen de jaren is het kantoor nog een paar keer verhuisd, overgenomen, gefusioneerd of wat dan ook.
Vorig jaar begonnen met een poging om de rekening af te sluiten en het geld te recupereren via Argenta hoofdkantoor
Bleek het intussen een slapende rekening te zijn en dat koste wat formulieren om dat terug te draaien.
Dan voor de afsluiting naar een kantoor doorverwezen. Die werken wegens corona op afspraak. Dat was blijkbaar niet zo gauw beschikbaar en dus stuurden ze dan opnieuw formulieren door. Eenmaal die ingevuld en ingediend kreeg ik de boodschap dat onze identiteitskaarten nog moeten gecheckt worden in hun automaat. Vandaag naar dat kantoor gereden om ook die formaliteit te doen maar dat bleek niet mogelijk. Je kan in die automaat enkel een bankkaart stoppen. Een eID weigert hij. Nu is mijn vermoeden dat je eerst een bankkaart moet hebben om die formaliteit te vervullen. Het leek me al raar dat je zomaar een eID in zo'n een machine stopt en dat het daarmee rond zou zijn.
Wel die bankkaart(en) hebben wij dus niet. Als de bank weet dat het om een voormalig slapende rekening zouden ze dat toch moeten weten en ons niet voor niets naar de automaal lokken.
Echt slechte communicatie of slecht opgeleid personeel.
Een flink aantal jaren geleden openen mij vrouw en ik een bankrekening in een Argenta kantoor in de buurt. Dat leek handig en kosteloos. En als het zou meevallen zouden we alles overbrengen van een dure bank naar Argenta. We hebben daar dadelijk wat centen op gezet om het beginnen te gebruiken.
Kort nadien blijkt het kantoor niet meer te bestaan. Ik vernam dat er een fraudeprobleem was geweest en het kantoor bestond niet meer. De klanten werden overgeheveld naar een ander kantoor dat helemaal niet meer in de buurt was. Dat is onder andere een reden waarom we die rekening niet echt beginnen te gebruiken zijn. (het dateert dus nog echt van voor het internetbankieren, nabijheid was belangrijk).
Doorheen de jaren is het kantoor nog een paar keer verhuisd, overgenomen, gefusioneerd of wat dan ook.
Vorig jaar begonnen met een poging om de rekening af te sluiten en het geld te recupereren via Argenta hoofdkantoor
Bleek het intussen een slapende rekening te zijn en dat koste wat formulieren om dat terug te draaien.
Dan voor de afsluiting naar een kantoor doorverwezen. Die werken wegens corona op afspraak. Dat was blijkbaar niet zo gauw beschikbaar en dus stuurden ze dan opnieuw formulieren door. Eenmaal die ingevuld en ingediend kreeg ik de boodschap dat onze identiteitskaarten nog moeten gecheckt worden in hun automaat. Vandaag naar dat kantoor gereden om ook die formaliteit te doen maar dat bleek niet mogelijk. Je kan in die automaat enkel een bankkaart stoppen. Een eID weigert hij. Nu is mijn vermoeden dat je eerst een bankkaart moet hebben om die formaliteit te vervullen. Het leek me al raar dat je zomaar een eID in zo'n een machine stopt en dat het daarmee rond zou zijn.
Wel die bankkaart(en) hebben wij dus niet. Als de bank weet dat het om een voormalig slapende rekening zouden ze dat toch moeten weten en ons niet voor niets naar de automaal lokken.
Echt slechte communicatie of slecht opgeleid personeel.
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Vreemd: ik heb zelf mijn eID (zij het een aantal jaar geleden) perfect kunnen laten inlezen op één van hun automaten.R2D2 schreef:frustratie: slechte communicatie Argenta bank
Een eID weigert hij. Nu is mijn vermoeden dat je eerst een bankkaart moet hebben om die formaliteit te vervullen. Het leek me al raar dat je zomaar een eID in zo'n een machine stopt en dat het daarmee rond zou zijn.
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Frustratie en langs de andere kant "maakt mijn dag goed".
Sinds Watz de eer aan zichzelf hield zitten we bij Mega. Na een paar weken kregen we de afrekening van Watz waarbij we redelijk veel terug gingen krijgen. Ik merkte dat ze een "schatting" i.p.v. correcte meterstand hadden gebruikt en heb dat via Fluvius laten weten. Correcties werden gedaan en Watz rekende correct af en betaalde een (klein) bedrag terug. So far so good.
Voorschot dat bij Mega de eerste keer aangerekend werd was de helft hoger dan aangegeven bij intekening (minder dan een maand eerder). Eerste frustratie.
In januari plaatsing digitale meter en dus al direct een eerste afrekening van Mega voor een maand. Natuurlijk gebruikten ze daarvoor de schatting die ondertussen al gecorrigeerd werd door Fluvius. Ze rekenden veel meer dan de werkelijke meterstand. Verschillende onbeantwoorde (frustratie twee) mails later kwam de uiterste betaaldatum van de foute factuur zo dichtbij dat ik een ingebrekestelling mailde en wonder boven wonder werden de facturen aangepast. Resultaat, te veel voorschot betaald en dus terugtrekken.
Ondertussen overschreden we een paar dagen terug de vervaldatum van de creditnota(s) zonder dat er iets op onze rekening verscheen (frustratie drie).
Gezien er nog creditnota's zijn vanmiddag gemaild met ingebrekestelling wegens niet terugstorten... een uur later een mail dat het doorgegeven werd aan de bevoegde dienst en dat ze de terugbetaling gingen uitvoeren.
Ondertussen geniet Mega van een "lening" van >€600.
Zelf heb ik ons voorschot al een beetje kunnen verlagen maar dat moet nog verminderen en ook op die mails komt geen reactie.
Wat zeker is dat wanneer de rekening "effen" staat ze buiten vliegen. Jammer genoeg hoor ik van zowat alle energieleveranciers hetzelfde, onbereikbaar via telefoon, geen antwoord op mails....
Sinds Watz de eer aan zichzelf hield zitten we bij Mega. Na een paar weken kregen we de afrekening van Watz waarbij we redelijk veel terug gingen krijgen. Ik merkte dat ze een "schatting" i.p.v. correcte meterstand hadden gebruikt en heb dat via Fluvius laten weten. Correcties werden gedaan en Watz rekende correct af en betaalde een (klein) bedrag terug. So far so good.
Voorschot dat bij Mega de eerste keer aangerekend werd was de helft hoger dan aangegeven bij intekening (minder dan een maand eerder). Eerste frustratie.
In januari plaatsing digitale meter en dus al direct een eerste afrekening van Mega voor een maand. Natuurlijk gebruikten ze daarvoor de schatting die ondertussen al gecorrigeerd werd door Fluvius. Ze rekenden veel meer dan de werkelijke meterstand. Verschillende onbeantwoorde (frustratie twee) mails later kwam de uiterste betaaldatum van de foute factuur zo dichtbij dat ik een ingebrekestelling mailde en wonder boven wonder werden de facturen aangepast. Resultaat, te veel voorschot betaald en dus terugtrekken.
Ondertussen overschreden we een paar dagen terug de vervaldatum van de creditnota(s) zonder dat er iets op onze rekening verscheen (frustratie drie).
Gezien er nog creditnota's zijn vanmiddag gemaild met ingebrekestelling wegens niet terugstorten... een uur later een mail dat het doorgegeven werd aan de bevoegde dienst en dat ze de terugbetaling gingen uitvoeren.
Ondertussen geniet Mega van een "lening" van >€600.
Zelf heb ik ons voorschot al een beetje kunnen verlagen maar dat moet nog verminderen en ook op die mails komt geen reactie.
Wat zeker is dat wanneer de rekening "effen" staat ze buiten vliegen. Jammer genoeg hoor ik van zowat alle energieleveranciers hetzelfde, onbereikbaar via telefoon, geen antwoord op mails....
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 1374
- Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 105 keer
Ik heb voor een klant de aangifte "belasting op drijfkracht" moeten invullen.
In Antwerpen betaal je ongeveer 19 eur/jaar belasting per kW motorvermogen. Aan de hand van de beschrijving op het aangifteformulier valt pakweg een stofzuiger daar eigenlijk ook onder. Maar vooral ook: warmtepompen! Dus als we het kantoor verwarmen met warmtepomp worden we daarop belast. Kiezen we voor een elektrische radiator, dan niet...
In Antwerpen betaal je ongeveer 19 eur/jaar belasting per kW motorvermogen. Aan de hand van de beschrijving op het aangifteformulier valt pakweg een stofzuiger daar eigenlijk ook onder. Maar vooral ook: warmtepompen! Dus als we het kantoor verwarmen met warmtepomp worden we daarop belast. Kiezen we voor een elektrische radiator, dan niet...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1571
- Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
Ik krijg hier facturen onder ogen van de grootvader van mijn vrouw die naar een service flat gaat...
Proximus (enkel telefonie): €49.80
Phone line: €24.63
Sociaal tarief: -€8.40
Voordeelpack slimme diensten: €4.99
Huurtelefoon Maestro 2055: €4.95 ---> WTF? Daar staat zo'n oude telefoon met hoorn. Ze rekenden daar blijkbaar €5/maand voor aan
En dan een goed uur belkosten: €23.63
Wat voor afzetterij is dat? Een mobiel abbonement à la scarlet red met onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en en 6GB data kost maar €18/maand
Proximus (enkel telefonie): €49.80
Phone line: €24.63
Sociaal tarief: -€8.40
Voordeelpack slimme diensten: €4.99
Huurtelefoon Maestro 2055: €4.95 ---> WTF? Daar staat zo'n oude telefoon met hoorn. Ze rekenden daar blijkbaar €5/maand voor aan
En dan een goed uur belkosten: €23.63
Wat voor afzetterij is dat? Een mobiel abbonement à la scarlet red met onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en en 6GB data kost maar €18/maand
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Jaren terug ben ik ook naar de (toen nog) Belgacom winkel gestapt om de "huur" van een telefoon e.d. van mijn moeder stop te zetten. Ondertussen heeft ze nog steeds een PX telefoonlijn (in een WZC) waarbij de rekening haast enkel bestaat uit de vaste kost voor de lijn.
Het straffe was dat bij de annulatie van de huur voor het toestel ze de telefoon zelfs niet moest teruggeven. Logisch, die was al meermaals betaald.
Het straffe was dat bij de annulatie van de huur voor het toestel ze de telefoon zelfs niet moest teruggeven. Logisch, die was al meermaals betaald.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 1571
- Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 147 keer
Inderdaad. De telefoon mogen we houden of ergens voor recyclage binnenbrengen Gangsterpraktijken eigenlijk.
Kheb eigenlijk veel goesting om hem toch terug te brengen naar een proximuswinkel en eisen dat ze hem terugnemen... Maarja, da's weer geloop hé
Kheb eigenlijk veel goesting om hem toch terug te brengen naar een proximuswinkel en eisen dat ze hem terugnemen... Maarja, da's weer geloop hé
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Ik heb dat gedaan.woutervh schreef:Inderdaad. De telefoon mogen we houden of ergens voor recyclage binnenbrengen Gangsterpraktijken eigenlijk.
Kheb eigenlijk veel goesting om hem toch terug te brengen naar een proximuswinkel en eisen dat ze hem terugnemen... Maarja, da's weer geloop hé
Ze waren er niet echt blij mee.
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Poetin spant samen met de Afrikaanse regimes die de Wagner-groep nodig hebben om aan de macht te blijven.
Met dat zand naar de NATO-landen te sturen, saboteren ze PV's en is er meer gas nodig om het gebrek aan PV's te compenseren.
Met dat zand naar de NATO-landen te sturen, saboteren ze PV's en is er meer gas nodig om het gebrek aan PV's te compenseren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik denk dat dat zand ook heel slecht is voor 5G antennes, tel uit uw winst.heist_175 schreef:Poetin spant samen met de Afrikaanse regimes die de Wagner-groep nodig hebben om aan de macht te blijven.
Met dat zand naar de NATO-landen te sturen, saboteren ze PV's en is er meer gas nodig om het gebrek aan PV's te compenseren.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Tja, als ik bij de dokter zit heb ik ook graag dat hij/zij tijd heeft en neemt voor mij en mij niet op het voorziene kwartier buitenwerkt.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1170
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 67 keer
Dat is "dokter-centrisme". De dokter is de belangrijkste persoon in het medisch universum.Sasuke schreef:“Afspraken” bij de dokter. Er wordt gevraagd om zeker op tijd te komen … vermoedelijk omdat ze anders hun wachtkamer waar je dan nog 30 minuten kan wachten niet kunnen aftrekken van de belastingen ??
Dat is ook zo in ziekenhuizen. De patiënt komt op de laatste plaats.
De dokter is de belangrijkste. Hij mag geen tijd verliezen. Dus beter een volle wachtzaal zodat de dokter bandwerk consultaties kan uitvoeren.
Patiënten hebben alle tijd van de wereld. Want die moeten niet werken, hé. Die moeten enkel maar ziek zijn en misschien uiteindelijk genezen.
Daartussen zit dan nog het ziekenhuispersoneel. Die hebben het ook zeer druk maar zijn niet zo belangrijk als de dokters.
Nogmaals: de dokters mogen geen tijd verliezen. Daarom hebben ze ook een zeer nabije afzonderlijke parking voor hun Porsches en SUV's. De verplegers kunnen hun fiat panda op enkele honderden meters afstand achterlaten.
De Covidperiode heeft gelukkig enkel dingen in een ander perspectief gezet. Zo erkende men plots dat het misschien niet zo een goed idee was om zieken samen in een wachtruimte te proppen. En plots waren telefonische (of via video) consultaties wel een optie (hoewel dat gedurende jaren door de artsen als onmogelijk werd beschouwd).
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Dikwijls is het gewoon dat er te weinig tijd wordt genomen in de planning per consultatie. Zie ik genoeg bij specialisten... consultatie duurt gemiddeld 20-25 minuten, ze voorzien 15 mins in de planning.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5514
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
- Locatie: Hier ter plaatse
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Het is moeilijk plannen want je weet niet met wat ze allemaal afkomen. Vaak hebben ze naast één klacht nog andere zaken te melden en moet er daardoor meer gebeuren. Het is dus bijna onvermijdelijk dat het uitloopt. Je kan best uw bezoek bij het begin van de sessie zetten, dan is er minder kans op uitlopers. Anderzijds wil iedereen dat de Dr zijn geval ernstig neemt.
Die teleconsultaties zijn nu inderdaad mogelijk maar ze hebben wel gezorgd dat de betaling eerst in orde was
Dat velen geen probleem maken om een briefje te schrijven, zelfs als je zelf aangeeft dat het fake is, is na een kleine steekproef ook duidelijk. Maar ja, die mannen regelen hun beroep zelf en dat doen ze uiteraard voortreffelijk en anders schakelen ze wel een arts-politicus in
Die teleconsultaties zijn nu inderdaad mogelijk maar ze hebben wel gezorgd dat de betaling eerst in orde was
Dat velen geen probleem maken om een briefje te schrijven, zelfs als je zelf aangeeft dat het fake is, is na een kleine steekproef ook duidelijk. Maar ja, die mannen regelen hun beroep zelf en dat doen ze uiteraard voortreffelijk en anders schakelen ze wel een arts-politicus in
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Hier omgekeerde ervaring. Sinds Covid werkt onze huisarts nog enkel op afspraak, en de vele keren (want kinderen ook regelmatig eens covid-achtige verschijnselen waardoor ze dan thuis moeten blijven) dat ik er dan geweest ben, heb ik in totaal wellicht nog geen 10 minuten zitten wachten.
Ziekenhuizen daarentegen. Daar slagen ze er zelfs in van je 20' te laten wachten als je de eerste in de ochtend bent.
Ziekenhuizen daarentegen. Daar slagen ze er zelfs in van je 20' te laten wachten als je de eerste in de ochtend bent.
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ja zeg, eerst een koffie om wakker te worden he.Tomby schreef:Ziekenhuizen daarentegen. Daar slagen ze er zelfs in van je 20' te laten wachten als je de eerste in de ochtend bent.
en dan moet het croissantje nog op en je dossier nog ergens bijeen gesprokkeld worden zodat ze het in hun handen kunnen hebben als ze je vragen wat er scheelt ipv het dossier te bekijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1170
- Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 67 keer
"ongeluk" in Strépy en de reacties daar op.
Men gaat onderzoeken hoe ze de carnavalisten beter kunnen beschermen door straten af te zetten enz.
Maar men denkt er niet aan om te raken aan gedrogeerde snelheidsfanaten en verkeersrecidivisten die toch wel de echte oorzaak zijn van zo een drama.
Over die drugs in het uitgangsleven: dat wordt openlijk gedoogd. Allerlei drugs worden in en rond nachtclubs verdeeld en gebruikt.
Ik woon in de buurt van zo een nachtclub en 4 nachten per week is onze straat het terrein van drug-dealers en gebruikers. 's Ochtends ligt onze straat bezaaid met lachgasballonnen en flessen (grote en kleine).
Dat lachgas wordt ook door de nachtclub verkocht en geserveerd. Om de 2 weken komt een ijzerhandelaar het "leeggoed" ophalen.
Dat geeft een idee over het volume van het verbruik.
De ballonnen tussen het leeggoed verraden dat ze NIET voor slagroomspuiten of espuma's gebruikt werden.
Bovendien zie je tijdens die nachten gasten rondrijden die de lachgasballonnen consumeren aan het stuur.
En wat gaat onze overheid doen? De carnavalisten beveiligen....
Men gaat onderzoeken hoe ze de carnavalisten beter kunnen beschermen door straten af te zetten enz.
Maar men denkt er niet aan om te raken aan gedrogeerde snelheidsfanaten en verkeersrecidivisten die toch wel de echte oorzaak zijn van zo een drama.
Over die drugs in het uitgangsleven: dat wordt openlijk gedoogd. Allerlei drugs worden in en rond nachtclubs verdeeld en gebruikt.
Ik woon in de buurt van zo een nachtclub en 4 nachten per week is onze straat het terrein van drug-dealers en gebruikers. 's Ochtends ligt onze straat bezaaid met lachgasballonnen en flessen (grote en kleine).
Dat lachgas wordt ook door de nachtclub verkocht en geserveerd. Om de 2 weken komt een ijzerhandelaar het "leeggoed" ophalen.
Dat geeft een idee over het volume van het verbruik.
De ballonnen tussen het leeggoed verraden dat ze NIET voor slagroomspuiten of espuma's gebruikt werden.
Bovendien zie je tijdens die nachten gasten rondrijden die de lachgasballonnen consumeren aan het stuur.
En wat gaat onze overheid doen? De carnavalisten beveiligen....
Laatst gewijzigd door R2D2 21 maa 2022, 14:51, in totaal 2 gewijzigd.
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
R2D2 schreef:Dat lachgas wordt ook door de nachtclub verkocht en geserveerd. Om de 2 weken komt een ijzerhandelaar het "leeggoed" ophalen.
Dat geeft een idee over het volume van het verbruik.
Vergelijk de impact van de aanslag op 22/03/2016 met 35 doden (6 keer meer dan nu). Benieuwd of er nu ook 1/6 van dat budget aan "beveiligingen" gaat komen...
Beeld u in wat er aan maatregelen genomen zou zijn, mochten de inzittenden niet van een dancing komen, maar van een moskee...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1278
- Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
Misschien kwamen ze daarvoor wel van een Moskee?heist_175 schreef:R2D2 schreef:Dat lachgas wordt ook door de nachtclub verkocht en geserveerd. Om de 2 weken komt een ijzerhandelaar het "leeggoed" ophalen.
Dat geeft een idee over het volume van het verbruik.
Vergelijk de impact van de aanslag op 22/03/2016 met 35 doden (6 keer meer dan nu). Benieuwd of er nu ook 1/6 van dat budget aan "beveiligingen" gaat komen...
Beeld u in wat er aan maatregelen genomen zou zijn, mochten de inzittenden niet van een dancing komen, maar van een moskee...
-
- Elite Poster
- Berichten: 912
- Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 98 keer
Vrijdagnamiddag iets besteld bij Coolblue "Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis geleverd ".
Vandaag nog niet geleverd, volgens statuspagina op Coolblue zelfs nog niet vertrokken...
Ik weet het, er zijn ergere dingen
Vandaag nog niet geleverd, volgens statuspagina op Coolblue zelfs nog niet vertrokken...
Ik weet het, er zijn ergere dingen
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Even mijn auto kuisen, dus de stekker van de modem uittrekken zodat de hogedrukreiniger erin kan.
Erna binnen zien dat de fritzbox geen internet meer geeft aan mijn PC. Reset naar fabrieksinstellingen lost het op.
Conclusie: De oh zo bejubelde fritzbox is verre van "zoveel beter dan dienen brol dat telenet geeft".
Erna binnen zien dat de fritzbox geen internet meer geeft aan mijn PC. Reset naar fabrieksinstellingen lost het op.
Conclusie: De oh zo bejubelde fritzbox is verre van "zoveel beter dan dienen brol dat telenet geeft".