Ik ben bezig met een webshop in te richten zodat personeel kleding kan bestellen.
Aangezien de site waarschijnlijk 1-talig (Engels) zal zijn kies ik voor de maten (S, M, L, ...) de benaming "Size". Dat is een makkelijke.
Maar wat zet ik bij Man / Vrouw ?
Hoe wijs je naar Man / Vrouw terwijl je er ook tussen kan vallen maar de "mannelijke" uitvoering wil, of de "vrouwelijke" uitvoering wil (gezien vanuit het standpunt van een hetero-wereld)?
"Gender" gebruiken, en dan enkel "Male" en "Female" tonen als selectieknop ?
Als je naar online kledingwinkels kijkt dan krijg je vooraf de keuze: Man Vrouw Kind.... dat is iets dat ik in deze shop niet wil doen omdat er ook veel meer dan alleen maar kleding kan besteld worden, de kleding is slechts een klein onderdeel.
Bedankt voor alle hulp, toch nog een bijkomende vraag, ik zoek advies, en wil geen discussie opstarten
interne (bedrijfs) webshop voor oa kleding
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Fit type kan je ook nog gebruiken. Al valt dat al onder al het voorgaande van heist
Body shape? Mss wel gevoelig.
Body shape? Mss wel gevoelig.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 62 keer
- Bedankt: 25 keer
Misschien:
- women’s clothes of clothing
- men’s clothes
- unisex of gender neutraal clothes (als je zo een items hebt)
Door het woord clothes/clothing er aan toe te voegen verwijs je minder naar de persoon, meer naar het item?
- women’s clothes of clothing
- men’s clothes
- unisex of gender neutraal clothes (als je zo een items hebt)
Door het woord clothes/clothing er aan toe te voegen verwijs je minder naar de persoon, meer naar het item?
EDPNet Fiber XL 500/100
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
MobileVikings
MacBook Pro mid 2012 - MacOS Monterey via OpenCore
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Clothes for female feeling individuals
Clothes for male feeling individuals
Clothes for everyone
just joking.
J.
Clothes for male feeling individuals
Clothes for everyone
just joking.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Bij de user registratie een veld opnemen:
"You identify as :" (dropdown box met de 20 mogelijkheden) en op basis daarvan de default keuze van het type kleding zetten.
Mijn god man ... waar gaan we naartoe ?? Is dat nu zo moeilijk om toe te geven dat een crossdresser*gender* persoon gewoon "mannelijke" of "vrouwelijke" kledij wil ?
"You identify as :" (dropdown box met de 20 mogelijkheden) en op basis daarvan de default keuze van het type kleding zetten.
Mijn god man ... waar gaan we naartoe ?? Is dat nu zo moeilijk om toe te geven dat een crossdresser*gender* persoon gewoon "mannelijke" of "vrouwelijke" kledij wil ?
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Heeft zelfs niets met genderidentificatie te maken, me dunkt.
Sommige vrouwen passen beter in mannenmaten, dan kiezen die gewoon een mannenmaat.
Het ene model/type (V) is wat meer getailleerd, het andere model/type gaat tot XXXXL voor de bierpens.
Sommige vrouwen passen beter in mannenmaten, dan kiezen die gewoon een mannenmaat.
Het ene model/type (V) is wat meer getailleerd, het andere model/type gaat tot XXXXL voor de bierpens.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Lees de TS post nog eens dan ... het gaat wel degelijk over de identificatie en niemand te willen verkeerd aanspreken ...heist_175 schreef:Heeft zelfs niets met genderidentificatie te maken, me dunkt.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Waarom moet ik hierbij meteen denken aan het opiniestuk van JM Dedecker van begin september vorig jaar in Knack: 'De samenleving wordt stilaan een verzameling van minderheden die wedijveren om de status van grootste slachtoffer'?
Op den duur ben je als cisgender, nog zo'n buzzwo(o)rd, de uitzondering...Over de Gay Games uit 2018 kon een gerenommeerd sportjournalist ooit nog schrijven dat 'lgbt voor Lange-grote-brede-tenen-gemeenschap staat'.
Computer(k)nul
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Mja, het gaat toch over de "uitvoering" van de kledij en niet over de persoon die het bestelt?Sasuke schreef:Lees de TS post nog eens dan ... het gaat wel degelijk over de identificatie en niemand te willen verkeerd aanspreken ...