slimmeke schreef:Ik had hetzelfde probleem en de helpdesk stuurt alleen maar shitberichten dus heb ik verdergezocht en zelf de oplossing (voor mij) gevonden
Probeer dit eens : Ga naar betaalmiddelen en druk daar op je bankrekening (niet op kaarten) tot je het scherm krijgt met mijn bankrekening verwijderen -> op volgende scherm bankrekening verwijderen in ALLE APPS !
Als je op "enkel deze app" drukt dan lukt het niet om een andere rekening op te geven en blijft het probleem dat je aanhaalde bestaan.
Succes!
Dit is wat ik krijg wanneer ik de app start
1 Het welkomstscherm Mobiel betalen? Makkelijk! Daar druk ik op de groene knop aan de slag
2 Algemene voorwaarden - druk op ik ga akkoord
3 Voer mijn gsm nummer in en druk op volgende
4 voer de 6 cijferige code in die ik via sms ontving
5 ik geef mijn email adres op en klik op ga door
6 ik stel mijn 4 cijferife pin code in
7 biometrische authen. sla ik even over
8 Start met toevoegen van je eerste bancontact kaart - ik druk volgende
9 ik selecteer mijn bank en vul kaartnummer en vervaldatum in en druk op voeg een kaart toe
10 ik bevestig met de kaartlezer van de bank en geef pincode in
11 Dan komt er dat ik al een bankrekening gekoppeld heb. Je telefoonnummer is al gekoppeld aan je bankrekening BE..
maar dit is dus de bankrekening die ik verwjderd wil hebben
12 ik kan kiezen tusse bevestig mij bankrekening of contacteer support. Maar deze bankrekening wil ik NIET bevestigen. Als test heb ik dan wel op bevestig mijn bankrekening geklikt maar dan kom ik op het scherm "kies je bank" .
ik zie geen mogelijkheid om naar het scherm betaalmiddelen te gaan. ik krijg de bankkaart van de nieuwe bank niet toegevoegd. Mijn gsm nummer en of emailadres lijken onlosmakelijk verbonden met die oude bankrekening.
bij de laatse stap, dus wanneer ik druk op bevestig mijn bankrekening en ik uit de lijst met banken toch kies voor de bank die ik wil toevoegen (want de bank die ik wil verwijderen, nl keytradebank, die komt niet voor in het lijstje. opent automatisch de banking app en moet daar een bevestigen met de pincode, dan keer ik automatisch terug naar de payconic app met foutmelding "Je hebt de verkeerde bankrekening gekoppeld'. Je hebt al een andere bankrekening gekoppeld, zorg ervoor dat je de juiste bankrekening selecteert, voordat je verder gaat. Je bankrekening: BE26....
volgens mij ligt het aan de samenwerking tussen keytrade en payconiq. Moest ik een bankrekening willen verwijderen van een bank dat wel in de lijst zou voorkomen denk ik dat het wel zou lukken, denk ik he