Zou het 7-dagen 'terugkijken' ook op de nieuwe Telenet TV app moeten werken? Of is dit alleen voor de TV-box?
Edit : ik heb nu even getest via de browser. Daarin kan ik wel meer programma's terugkijken maar niet allemaal.
De meest recente van een paar uurtjes geleden kan ik bekijken, maar verder terug in de tijd (bv. 2 dagen) bijna geen enkel programma.
Op de TV box kan ik die programma's wel terugkijken.
Is dat normaal?
TerugkijkTV op Telenet TV app
-
- Pro Member
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
- Contacteer:
En reclame blokken bij terugkijk tv ook niet doorspoelbaar op de tv box van vtm bv, online ook dit probleem dacht ik.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
-
- Member
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 12 jul 2014, 14:22
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Nee dat werkt gewoon hoor !Sylvester schreef:Zou het 7-dagen 'terugkijken' ook op de nieuwe Telenet TV app moeten werken? Of is dit alleen voor de TV-box?
Edit : ik heb nu even getest via de browser. Daarin kan ik wel meer programma's terugkijken maar niet allemaal.
De meest recente van een paar uurtjes geleden kan ik bekijken, maar verder terug in de tijd (bv. 2 dagen) bijna geen enkel programma.
Op de TV box kan ik die programma's wel terugkijken.
Is dat normaal?
- Sylvester
- Elite Poster
- Berichten: 1739
- Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
Ha die chukky weer...
Het werkt gewoon? Ja en nee... Bij Telenet is niks 'gewoon'.
in de week Telenet gebeld, maar zoals gewoonlijk moet je daar de juiste persoon aan de lijn krijgen, anders ben je gezien...
Ook in dit geval had ik helaas iemand aan de lijn die het niet echt wist en het probleem dan maar op 'rechten' toewees.
Zij zei dat het normaal was dat je maar een dag of max. 2 dagen zou kunnen terugkijken op de apps en in de browser.
Onzin natuurlijk. Ondertussen zijn we er zelf achter gekomen. Blijkbaar werkt het terugkijken op de TV-box onmiddellijk na de installatie voor de volle 7 dagen.
Op de apps werkt het terugkijken tot de dag van installatie. Dus 2 dagen na de installatie van de TV-box kan je maar 2 dagen terugkijken op de apps, en dat gaat precies tot op het uur. Pas na 7 dagen kan je in de apps 7 dagen terugkijken.
Heel bizar, maar het zal zo wel zijn.
Het werkt gewoon? Ja en nee... Bij Telenet is niks 'gewoon'.
in de week Telenet gebeld, maar zoals gewoonlijk moet je daar de juiste persoon aan de lijn krijgen, anders ben je gezien...
Ook in dit geval had ik helaas iemand aan de lijn die het niet echt wist en het probleem dan maar op 'rechten' toewees.
Zij zei dat het normaal was dat je maar een dag of max. 2 dagen zou kunnen terugkijken op de apps en in de browser.
Onzin natuurlijk. Ondertussen zijn we er zelf achter gekomen. Blijkbaar werkt het terugkijken op de TV-box onmiddellijk na de installatie voor de volle 7 dagen.
Op de apps werkt het terugkijken tot de dag van installatie. Dus 2 dagen na de installatie van de TV-box kan je maar 2 dagen terugkijken op de apps, en dat gaat precies tot op het uur. Pas na 7 dagen kan je in de apps 7 dagen terugkijken.
Heel bizar, maar het zal zo wel zijn.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
"Probleem" dus opgelost
Goed om te weten dus: de TV App terugkijk TV gaat maar terug tot aan de dag van de TV-Box installatie.
Na 7 dagen heb je dus de normale terugkijk service, ook op de App.
Grappig (eigenlijk triestig) dat de Helpdesk dat niet weet
Goed om te weten dus: de TV App terugkijk TV gaat maar terug tot aan de dag van de TV-Box installatie.
Na 7 dagen heb je dus de normale terugkijk service, ook op de App.
Grappig (eigenlijk triestig) dat de Helpdesk dat niet weet
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
Is er eigenlijk een reden waarom Telenet TV niet meer via web browser werkt? Ik kan me toch herinneren dat eenmaal je overgeschakeld was naar de TV-Box dat Yelo TV website niet meer werkte en je enkel Telenet TV website kon/moest gebruiken.
- Sylvester
- Elite Poster
- Berichten: 1739
- Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
Inderdaad, grappig. Ik maak geen verwijten naar de persoon zelf, doch ik heb dikwijls al direct door dat de persoon aan de andere kant van de lijn mij kan helpen of niet.philippe_d schreef: Na 7 dagen heb je dus de normale terugkijk service, ook op de App.
Grappig (eigenlijk triestig) dat de Helpdesk dat niet weet
Dat werkt wel, zoals ik al eerder zei, denk ik...LoewieKatorz schreef:Is er eigenlijk een reden waarom Telenet TV niet meer via web browser werkt?
Andere URL:
https://www.telenettv.be/nl.html
Het is wel zo dat sommige zenders en/of sommige programma's geen terugkijk hebben, dat zal dan wel aan bepaalde 'rechten ' liggen.
-
- Plus Member
- Berichten: 198
- Lid geworden op: 17 nov 2011, 11:57
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
Als ik via PC zie, is de website is er, maar krijg hem enkel als lay-out te zien (leeg, geen TV-beeld dus), de Yelo website werkt wel.Sylvester schreef:Dat werkt wel, zoals ik al eerder zei, denk ik...LoewieKatorz schreef:Is er eigenlijk een reden waarom Telenet TV niet meer via web browser werkt?
Andere URL:
https://www.telenettv.be/nl.html
De Apps van Telenet TV (op iphone, ipad, ...) werken ook, alsook via website via mac laptop, enkel de web website via PC niet. Getest met 2 verschillende TV-Box accounts, 3 verschillende browsers, dus ligt niet aan account of browser.