Ik heb gewoon - om jou een plezier te doen - de zin die je geweldig stoort geschrapt. Met een editvermelding met de reden.
Toen ik het schreef kon ik me in de verste verte niet voorstellen dat ik niet mocht redeneren vanuit de eigen situatie - toch niet wanneer deze niet voor iedereen opgaat - en dat sommigen daar zo'n heibel over zouden kunnen maken.
Gezien je rectie dus voortschrijdend inzicht en verwijder ik het deel dat je niet relevant vindt.
En dat vind je dan ook weer een reden om over door te bomen.
De prijs van De Lijn is ook helemaal niet de hoofdreden om te parkeren op een randparking. Dat is gewoon leuk meegenomen.
Ik gaf al aan dat het best mogelijk is dat doorrijden naar het centrum en daar parkeren even duur of duurder kan zijn dan parkeren aan de stadsrand en verder met OV. Ik heb alleen de detailrekening niet gemaakt omdat het niet van toepassing is op mijn situatie. Dat laat ik over aan mensen die wel moeten kiezen tussen betalend OV of betalen in een centrumparking.
Er zijn trouwens nog andere opties mogelijk hoor. Wij nemen ook af en toe in het week-end de auto gewoon tot een parking in de nabijheid van het station en nemen daar betalend de trein tot in een centrumstation. Ik neem aan dat dit wel voor bijna* iedereen een relevante optie is.
*met voorafgaande excuses aan o.a. rolstoelgebruikers,.....
On topic: ik vind het geciteerde artikel van TS nogal voorbarig. Men maakt nu besluiten over iets dat pas in 2029 in voege gaat. En het is ook niet juist dat je vanaf 2029 niet meer zou kunnen rijden met een goedkope kleine ice. Ze mogen, als de regelgeving tegen dan weer niet wijzigt, niet meer nieuw verkocht worden.
Dat begrijp ik er toch van want het artikel zit achter een paywall en ik betaal niet voor content van HLN.
Al wat ik on line meegeef is louter gebaseerd op mijn situatie, beleving, ervaring en opgedane kennis.
Ik kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor de situatie, beleving, ervaring en kennis van anderen noch dat zij dit persoonlijk anders beleven en ervaren. Het is aan ieder individu om zelf te bepalen wat het beste bij hun past.