Alle seizoenen van Nachtwacht staan op Streamz zoals de meeste content van Studio 100.meon schreef: Er is geen legale manier (meer) om dit alsnog te bekijken, op dit moment.
Maar goed, ik snap ook wel uw punt ergens.
Alle seizoenen van Nachtwacht staan op Streamz zoals de meeste content van Studio 100.meon schreef: Er is geen legale manier (meer) om dit alsnog te bekijken, op dit moment.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtwach ... isieserie)tien schreef:Deze blijkbaar toch al 10 seizoenen dus wel effe bezig maar ook slechte ervaring met de 'houdbaarheid' op streaming.
Iemand? VRT.NU lijkt meer en meer dichtgetimmerd met DRM. Ik wou 'de vorstinnen van Brugge' binnenhalen voor mijn ma, maar ook hier DRMErnie schreef:Ook DRM protected stuff?heist_175 schreef:Zonder moeite lukt het hier.
Beter: op de native resolutie van het afgespeelde materiaal. Indien de video 720p is zet je je resolutie op 1280x720. Het heeft geen zin om geupscalede video op te nemen; je files worden exponentieel groter zonder toegevoegde waarde in kwaliteit te krijgen.lacer schreef:Neem de video in kwestie op met een screenrecorder op full screen met de hoogst mogelijke schermresolutie.