Mijn wagen zijn sloefen zijn aan vervanging toe (ze beginnen te verduren), dus even rondgekeken qua prijzen. Zijn er adressen die jullie kunnen aanraden (service/prijs) voor nieuwe banden? Veel verschil zit er precies niet op - ik kwam tot hiertoe max 50e verschil uit (waarbij de lokale goedkoper was dan een winkel 60km verder)
De prijs bij de garage zelf valt ook wel mee, zit niet veel verschil op.
Liefst ergens in OVL, Waasland (kant dichter tegen OVL)
Waar banden kopen?
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Belangrijk OVL + waasland (kant OVL), bijgevoegd aan post.heist_175 schreef:Regio?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Die van ons komen van de lokale bandencentrale hier in Dendermonde (Van Eetvelde). Ik ging er al voor men winterbanden voor de wagen van het werk en altijd tevreden geweest van de service en prijzen. Al zal de prijs natuurlijk ook afhangen van het type dat nodig is. We laten ze daar ook gewoon liggen, hier thuis geen plaats om banden te stockeren.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Je hebt zo van die webshops waar je de monteur kan kiezen, maar soms worden die geleverd zonder dat ze zelf van iets weten.
Ook een beetje vreemd, als ze zelf banden bestellen kost het dikwijls een paar euro meer en dat gun ik hun zeker.
Zelf ga ik liefst naar onderstaand adres, maar dat is vast de verkeerde kant van het Waasland voor je:
Mavago Automotive (autobandenhulst.nl)
Helemaal niet duur per band + in NL betaal je geen recyclagekosten.
Wat NOOIT te doen is bij je eigen merkgarage, die zijn vaak schandalig duur om onwetenden in het zak te zetten.
Ik heb al Chinese banden gezien voor de prijs van een A-merk...
Soms zit er bizar veel verschil, zeker als je voor 4 banden gaat de moeite te vergelijken.
Ook een beetje vreemd, als ze zelf banden bestellen kost het dikwijls een paar euro meer en dat gun ik hun zeker.
Zelf ga ik liefst naar onderstaand adres, maar dat is vast de verkeerde kant van het Waasland voor je:
Mavago Automotive (autobandenhulst.nl)
Helemaal niet duur per band + in NL betaal je geen recyclagekosten.
Wat NOOIT te doen is bij je eigen merkgarage, die zijn vaak schandalig duur om onwetenden in het zak te zetten.
Soms zit er bizar veel verschil, zeker als je voor 4 banden gaat de moeite te vergelijken.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Tenzij je garage jou een beetje kent.honda4life schreef:Wat NOOIT te doen is bij je eigen merkgarage, die zijn vaak schandalig duur om onwetenden in het zak te zetten.
Ik belde een 2-tal jaar geleden voor nieuwe banden naar mijn garage.
"we hebben banden xx, we kunnen dat monteren voor €y, dat is de prijs die je ook zal betalen bij de bandencentrale".
Ze hadden gelijk.
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Ja, de prijs die ik kreeg bij de garage was vrijwel identiek aan die van de banden centrale in de buurt.
Merci voor dat adres uit hulst, is hier uiteindelijk een half uur vandaan
- honda4life
- Elite Poster
Zalige kerel hoor, Europees driftkampioen ofzo.devilkin schreef:Ja, de prijs die ik kreeg bij de garage was vrijwel identiek aan die van de banden centrale in de buurt.
Kent dus wel wat van bandjes vervangen
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 23 keer
+1 voor Van Eetvelde....absoluut de beste prijs/service in de streek van Dendermonde ...indien je niet uit de streek bent wel zien te vinden daar naast de brugMClaeys schreef:Die van ons komen van de lokale bandencentrale hier in Dendermonde (Van Eetvelde). Ik ging er al voor men winterbanden voor de wagen van het werk en altijd tevreden geweest van de service en prijzen. Al zal de prijs natuurlijk ook afhangen van het type dat nodig is. We laten ze daar ook gewoon liggen, hier thuis geen plaats om banden te stockeren.
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Net gepasseerd, goed geholpen, vriendelijke kerel. Kostprijs voor 4 banden was een > 300e minder dan het goedkoopste dat ik hier kon vinden.honda4life schreef:Zalige kerel hoor, Europees driftkampioen ofzo.devilkin schreef:Ja, de prijs die ik kreeg bij de garage was vrijwel identiek aan die van de banden centrale in de buurt.
- honda4life
- Elite Poster
Leuk te horen!devilkin schreef:Net gepasseerd, goed geholpen, vriendelijke kerel. Kostprijs voor 4 banden was een > 300e minder dan het goedkoopste dat ik hier kon vinden.honda4life schreef:Zalige kerel hoor, Europees driftkampioen ofzo.devilkin schreef:Ja, de prijs die ik kreeg bij de garage was vrijwel identiek aan die van de banden centrale in de buurt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Well merk banden heb je gekozen?
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)