Op mijn naam gestopt op 30/1 en de nieuwe installatie laten doen op 31/1.
Die lijn is hier in 2016 opnieuw binnen getrokken en toen was er een lijn waarde van 110/40, dit was intussen gezakt naar 70/20.
Gisteren telefoon "de lassers hier, we moeten een nieuwe lijn binnentrekken." "euh die ligt hier al en werkt naar behoren"
Maar bon die mensen doen wat er op hun planning staat de rest is hun werk niet...trottoir open gesmeten en een ander paar aangekoppeld.
Paar uur laten technieker die een modem komt plaatsen....blijkbaar een paar klikjes op hun laptop en het stopcontact insteken van de bbox3 en dat werkt.
Direct een speed test gedaan
Nog één oudere gevonden met TV aan dus een 70/20 lijn zo te zien
![Afbeelding](https://www.speedtest.net/nl/result/12497443045.png)
Nu nog een 40/15
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![Afbeelding](https://www.speedtest.net/nl/result/12699472000.png)
Gevraagd aan de technieker waarom het zo traag is terwijl er hier tot een jaar terug wel 100/20 mogelijk was. Dat komt vanavond wel in orde
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-Is er een manier om met de BBOX3 je lijnwaarden uit te lezen? (ik heb nog een Fritz)
-Waarom trekken ze een lijn binnen terwijl het wel werkt?
-Dslam trekt dit nog omhoog na X tijd of ik moet naar proximus zelf bellen?