payconiq nachtmerrie

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

toen ik payconiq de eerste maal in gebruik nam, moest je een emailadres opgeven en dat werd dan gelinkt aan het bankrekeningnr dat je op dat moment had. Ondertussen plan ik weg te gaan bij die bank maar het lukt maar niet om de payconic app dat rekeningnummer te doen vergeten. Start ik de installatie helemaal van in 't begin, en voeg een bank toe, voeg het kaartnummer van bancontact/maestro kaart toe, bevestig met de kaartlezer krijg ik de melding dat er aan dat emailadres al een rekening gekoppeld is, en zie ik het oud rekeningnr terug verschijnen, ik geraak dat maar niet weg uit payconic. Het kan toch niet zijn dat ik van emailadres ga moeten veranderen enkel en alleen om een andere bankrekening te kunnen koppelen aan payconic? Heb destijds hun support eens per mail gecontacteerd maar nooit een antwoord ontvangen. Jammer dat deze app dus onbruikbaar geworden is. Of best misschien eens een mail naar de bank waarvan ik het rekeningnummer wil loskoppelen.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

wat lukt er dan precies niet?
want het is toch vrij simpel om dat vanuit de app te verwijderen...

- menu
- payment methods
- tikken op je rekeningnr
- delete my bank account
- bevestigen (this app only of all apps)
Ratface
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 13 keer

Een rekening verwijderen lukt perfect via de app, dat is correct.

TS heeft het echter over het feit dat (ik heb krak hetzelfde probleem) dat rekeningnummer toch gekoppeld blijft aan je gebruikersprofiel van de app. Wil je dus, na het verwijderen van het ene rekeningnummer als betaalmiddel, een ander rekeningnummer toevoegen dan weigert de app dit omdat er reeds een rekeningnummer gekoppeld is aan het profiel (het rekeningnummer die men eerst heeft verwijderd).

Een rekeningnummer verwijderen uit de betaalopties verwijdert de koppeling tussen het rekeningnummer en het gebruiksaccount NIET. Dat er slechts 1 rekeningnummer te koppelen is aan 1 account is gewoon te triest voor woorden...
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 55 keer

Ik zou een support ticket aanmaken bij Payconiq, in de begin dagen was dit zelfs vereist om van gsm te switchen.
glda19
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 9 keer

ik heb een nieuwe kaart van bnpparibasfortis en kan totaal mijn regekingnr niet koppelen nu al meer dan een maand zo.
Al zeker 10 x gemeld en 3 x mails zonder resultaat.
App totaal niet bruikbaar
blatruwe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 nov 2018, 17:24
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

Idem hier. Bankrekening op je profiel schrappen kan enkel via een ticket bij support.
Beste,

Wij hebben uw bericht goed ontvangen.
Klopt het dat u een ander rekeningnummer wilt gebruiken?

Zo ja, zal eerst uw huidige account verwijderd moeten worden.
U kunt dan opnieuw registreren met een ander rekeningnummer.

Ik help u graag verder met het verwijderen van uw account. Stuur mij daarvoor even uw huidige accountgegevens toe:

Uw voor- en achternaam
Telefoonnummer
Huisadres
IBAN nummer (waarmee u Payconiq hebt aangemaakt)
Emailadres (waarmee geregistreerd bij Payconiq)
Indien u uw Payconiq account reeds aan de Payconiq by Bancontact-app heeft gelinkt, kan u uw account zelf verwijderen door de volgende stappen te volgen:
Ga naar het menu - Betaalmiddelen (uw PIN code wordt hier gevraagd)- Bankrekening - verwijder mijn bankrekening. Selecteer dan "Alle apps" , dit zal permanent uw Payconiq account verwijderen.

Nadat uw account is verwijderd, stuur ik u een bevestiging toe. Daarna kunt u opnieuw registreren met uw nieuwe rekeningnummer.
Houd er rekening mee dat het transactieoverzicht van uw huidige account niet meer zichtbaar zal zijn.

Aarzel niet om ons te contacteren bij vragen. We helpen u graag verder.
Laatst gewijzigd door blatruwe op 30 jan 2022, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
glda19
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 9 keer

denk het niet je moet je profiel verwijderen denk ik
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

Dit lezende .... gaan we dus pay conic al zeker niet gebruiken :nono: , net zoals"cashless" al uitgevinkt is :nono: , debetkaart en pin gebruik ik ook dan wel wanneer terug in Belgie wonende en naast mijn favoriet cash wel toepassen , wat ik zo in het verleden ook al gebruikte wanneer ik nog in Belgie woonde .

En blijkbaar kan je bij KBC aan hun interne bank ATM's ook 100 en 10 & 5 eurobiljetten pinnen , hopelijk ook als niet KBC klant ? :!:
Laatst gewijzigd door Matt555 op 30 jan 2022, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Ratface
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 13 keer

Refererend naar het bericht van 'blatruwe':

Dit is toch echt wat net NIET werkt. Als je zelf je rekeningnummer verwijdert dan lukt het echt niet om een andere nummer te koppelen vervolgens. En wat bedoelen ze ook met 'account'? Is dat het user-account of is dat engels voor 'rekening'?

Wat een slechte support en anno 2022 zielig dat een rekeningnummer koppelen of verwijderen op zo een manier moet...
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Matt555 schreef:En blijkbaar kan je bij KBC aan hun interne bank ATM's ook 100 en 10 & 5 eurobiljetten pinnen , hopelijk ook als niet KBC klant ? :!:
Ja, maar de bankeigen automaten zijn geleidelijk aan het verdwijnen en worden vervangen door bankneutrale ATM's die vanaf 20 EUR beginnen (mogelijks enkel 20 en 50 EUR).
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Wow vanaf 20 euro? Dat is echt gewoon erg....

Bedoel vind het nu heel gemakkelijk om te betalen met 5 euro biljetten, veel winkels vinden dat ook aangenaam.
Gebruikersavatar
Matt555
Pro Member
Pro Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2019, 09:37
Locatie: Thailand
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 10 keer

CCatalyst schreef:
Matt555 schreef:En blijkbaar kan je bij KBC aan hun interne bank ATM's ook 100 en 10 & 5 eurobiljetten pinnen , hopelijk ook als niet KBC klant ? :!:
Ja, maar de bankeigen automaten zijn geleidelijk aan het verdwijnen en worden vervangen door bankneutrale ATM's die vanaf 20 EUR beginnen (mogelijks enkel 20 en 50 EUR).
Ook die BINNEN in bankfiliaal ?? :eek: begrijp wel de bankneutrale buiten dit niet gaan doen , maar zolang Belgie 5/10 euro biljetten drukt ze ook verkrijgbaar moeten zijn en gelden als wettig betaalmiddel , begrijp wel dat men grote coupures 100 en 200 hiervan ontslaat op enigszins redelijkheid soort handel ......juwelier bvb moet toch wel 100/ 200 euro aankunnen om ontvangen :wink:

Mijn Axa bank is nu al enkel alleen 20 en50 Euro via AXA selfservice ATM
( maar kan wel grote bedragen in keuze van biljetten Euro bestellen bvb 10 000€ via loket enkele dagen op voorhand )
blatruwe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 nov 2018, 17:24
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

Ratface schreef:Refererend naar het bericht van 'blatruwe':

Dit is toch echt wat net NIET werkt. Als je zelf je rekeningnummer verwijdert dan lukt het echt niet om een andere nummer te koppelen vervolgens. En wat bedoelen ze ook met 'account'? Is dat het user-account of is dat engels voor 'rekening'?

Het ging toen weldegelijk over de payconicq user account. Moet wel zeggen, dat was in november 2020, misschien is de situatie nu al verbeterd.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Goed te horen dat ik niet de enige ben met het payconic probleem. Ondertussen blijft de app natuurlijk hangen .

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
glda19
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 22 aug 2006, 01:41
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 9 keer

@ bartman welke bankbnpparisbasfortis?
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

ik heb dat allemaal gelukkig nog niet gehad.
wel al meermaals de pincode vergeten (want biometrische authenticatie), en om de x tijd is het dus "account is geblokkeerd, setup moet je maar opnieuw doen" (want biometrisch wil dan ff niet en dan weet je de code natuurlijk niet meer)
Gebruikersavatar
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 948
Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
Locatie: Meerhout
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 81 keer

Ik heb enkele maanden geleden ook problemen gehad met het koppelen van mijn bankkaart (Fortis app op Samsung S10e). Tijdens de koppeling werd er van de standaard browser gebruikt gemaakt. In mijn geval was dat de Samsung internet browser. Het viel me op dat de procedure op dat punt steeds bleef hangen. Ik heb dan Chrome ingesteld als mijn standaard browser en de koppeling (voor de zoveelste keer) nog eens geprobeerd.
Wonder boven wonder: dit werkte van de eerste keer! :beerchug:
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

boonpwnz schreef:Bedoel vind het nu heel gemakkelijk om te betalen met 5 euro biljetten, veel winkels vinden dat ook aangenaam.
Spreek voor jezelf. grootwarenhuizen vragen met de kaart te betalen.
Ca$h geld vind ik supervies om vast te nemen. Waar heeft het ooit gezeten. En dan met de vinger id mond om plakkende briefjes los te maken.
En met corona erbij gewoon NIET aan te raden.
Dan heb je nog die vervloekte munten die je moet bijhouden en waarvan uw broekszakken scheuren.

Och ja, voor je probeert non-argument aan te brengen dat draadloos betalen gevaarlijk is omdat je dat op factcheckers gezien hebt.
Gebruik dit al sinds aanvang draadloos betalen
https://a.aliexpress.com/_mPyEICC

Degene die ertegen zijn, zijn zelfstandigen die liefst ca$h hebben omdat ze dat niet moeten aangeven hé.

Al fan sinds proton.

Leve de achteruitgang. :lol:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

satsurfer schreef:
Och ja, voor je probeert non-argument aan te brengen dat draadloos betalen gevaarlijk is omdat je dat op factcheckers gezien hebt.
Gebruik dit al sinds aanvang draadloos betalen
https://a.aliexpress.com/_mPyEICC

Degene die ertegen zijn, zijn zelfstandigen die liefst ca$h hebben omdat ze dat niet moeten aangeven hé.

Al fan sinds proton.

Leve de achteruitgang. :lol:
Wat insinueer jij allemaal?
Ik betaal al meer dan een jaar draadloos dus daar zit het niet.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

satsurfer schreef:Dan heb je nog die vervloekte munten die je moet bijhouden en waarvan uw broekszakken scheuren.
nooit last van gehad... maar misschien heb jij gewoon meer geld als mij :P
satsurfer schreef: Al fan sinds proton.
tijdje terug zo een oude protonlezer van de kbc teruggevonden... was een tripje down memory lane.
en als je dan een nieuwe kaart moest halen 'wel eerst even de proton leegmaken, want die kunnen we niet overzetten"

nog langer geleden (toen fortis nog de generale was zelfs, geloof ik) had je ook al eigenlijk een "kaartlezer" om online in te loggen op de bank,
en om zelf je proton op te laden etc...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

boonpwnz schreef: Bedoel vind het nu heel gemakkelijk om te betalen met 5 euro biljetten
Oei, kan ik goed lezen? :eek:
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

satsurfer schreef:
boonpwnz schreef: Bedoel vind het nu heel gemakkelijk om te betalen met 5 euro biljetten
Oei, kan ik goed lezen? :eek:
Dat is geen absoluut iets. Het is niet omdat ik draadloos betaal dat ik niet betaal in winkels soms met 5 euro cash :bang: :bang: :bang: :bang:
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

satsurfer schreef:Ca$h geld vind ik supervies om vast te nemen. Waar heeft het ooit gezeten. En dan met de vinger id mond om plakkende briefjes los te maken.
En met corona erbij gewoon NIET aan te raden.
Dat is zoals smetvrees, puur psychologisch. De meeste viezigheid overleeft amper op bankbriefjes.
“We zagen dat er al na het opdrogen van de vloeistof praktisch geen besmettelijke virussen meer werden overgedragen”, aldus Daniel Todt. “Onder realistische omstandigheden is besmetting met Sars-Cov-2 op contant geld dus zeer onwaarschijnlijk.” Bron: https://innovationorigins.com/
Ik ben nog nooit ziek geweest van cash, wel van mijn collega's en vooral de kinderen van mijn broer. Tot mond, hand en voetziekte zelfs. Iets wat maar zelden bij volwassenen voorkomt. :)
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

glda19 schreef:@ bartman welke bankbnpparisbasfortis?
een rekeningnummer van keytrade dat gekoppeld blijft

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ratface
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 13 keer

bartman schreef:
glda19 schreef:@ bartman welke bankbnpparisbasfortis?
een rekeningnummer van keytrade dat gekoppeld blijft
Bankrekening koppelen (voor de payconiq functionaliteit van de app) is vooralsnog niet mogelijk voor Keytrade klanten.
Wil je betalingen vanop afstand kunnen doen aan vrienden en collega's (met de knop 'Contacten' of via een 'Betaalverzoek') of wil je in winkels kunnen betalen (met de knop 'Winkels'), dan moet je een bankrekeningnummer (IBAN) met de app koppelen. Deze functie is voorlopig enkel beschikbaar voor klanten van volgende banken:

* Argenta
* AXA Bank
* Banx
* Belfius
* BNP Paribas Fortis
* CBC Banque
* Crelan
* Fintro
* Hello Bank!
* ING
* KBC Bank
* KBC Brussels
* vdk bank

Binnenkort zullen er nog meer banken volgen.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Dat er nog banken zullen volgen kan ik best geloven: Beobank en Europabank staan nog niet op de lijst.

A propos, Europabank heeft zelfs geen bankapp, bankieren bij deze bank moet dus via de website gebeuren zelfs op een smartphone, gelukkig kan men aanmelden met Itsme want anders zou dat helemaal omslachtig worden.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Ratface schreef:Bankrekening koppelen (voor de payconiq functionaliteit van de app) is vooralsnog niet mogelijk voor Keytrade klanten.
Wat bedoel je precies met "de Payconiq functionaliteit van de app"? Ik betaal al een paar jaar met Keytrade in Payconiq.
Ratface
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 13 keer

De oude apps van payconiq en bancontact werden samengesmolten tot 1 app. Het rechtstreeks terugbetalen van mensen bijvoorbeeld via je contactenlijst (dit zonder een QR code en het niet noodzakelijk aanwezig zijn in dezelfde ruimte van de andere persoon) is feitelijk een 'payconiq' functionaliteit. Een bankkaart linken (dit is niet hetzelfde als het linken van een rekeningnummer) en zo betalingen uitvoeren via een QR code is meer een 'bancontact' functionaliteit. Het is het luik 'linken van een rekeningnummer' die nog niet voor alle banken werkt.

Mensen die voordien reeds een keytrade rekening hadden gekoppeld in de oude payconiq app kunnen inderdaad deze functionaliteit nog steeds gebruiken. Mensen die nu de 'payconiq' functionaliteit willen gebruiken via de samengesmolten apps kunnen dit via keytrade jammer genoeg nog steeds niet doen.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

en zodoende kan ik geen enkele andere bank meer gebruiken voor payconic


app gewist terug van nul begonnen, gsm nummer ingevuld kreeg code terug , het kaartnummer van mijn belfius kaart ingegeven, moest dan tekenen met de belfius kaartlezer , helaas kon dit niet verder succesvol voltooid worden want aan mijn emailadres zit reeds een rekening gekoppeld, namelijk deze van keytrade en die krijg ik maar niet weg
Ratface
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 13 keer

Dat moet je blijkbaar via de support doen....
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Ratface schreef:Dat moet je blijkbaar via de support doen....
Support mailen en zij doen dat voor je heel de account deleten en full app reset, heb ik ook moeten doen ing -> axa. Heeft paar mails gekost maar is gelukt, zijn wat onderbezet.
vverbeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Locatie: Z-WVL
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 62 keer

Toevallig dit weekend geswitcht van rekeningnummer in Payconiq, wel binnen dezelfde bank (geen Keytrade). Dat ging vrij vlot, rekening wissen (eigenlijk de hele account), daarna nieuwe rekening toegevoegd. Lukte eerst even niet omdat je wanneer je je mailadres hebt opgegeven eerst op de link in de bevestigingsmail moet klikken voor je verder kan, dat was niet duidelijk in de app. Wanneer dat gebeurd was perfect kunnen activeren.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

in het slechtste geval, als je zelf je mailserver zou beheren of gmail gebruiken, zet je er gewoon een + bij.
voor de app is dat een ander emailadres, in realiteit is dat gewoon hetzelfde.
(of zou de app dat niet ondersteunen?)
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Bij gmail kun je ook een puntje gebruiken.

[email protected]
[email protected]
[email protected]

Is allemaal gelijk voor gmail.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Flippi schreef:Bij gmail kun je ook een puntje gebruiken.

Is allemaal gelijk voor gmail.
Jammergenoeg. Want mijn vriendin heeft een nogal veel voorkomende naam en krijgt dus constant mails voor allerlei andere mensen. Ze krijgt dat gewoon toegestuurd, gaande van afspraken voor een visa op te halen, hotel boekingen, vluchten, schoolresultaten, ...

Heel irritant.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
vverbeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Locatie: Z-WVL
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 62 keer

Idem hier, omdat ik er vroeg bij was heb ik een voornaam@gmail.com mailadres. Het vreemde is, het zijn altijd Hollanders die mijn mailadres opgeven ook al komt mijn voornaam hier ook voor.

Heb al vanalles gehad, van tandartsfacturen, tot offertes voor ramen en deuren, tot een orderbevestiging van pizza's in Dubai.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

[email protected] ?
Die gebruik ik ook al wel eens :-D
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

devilkin schreef:
Flippi schreef:Bij gmail kun je ook een puntje gebruiken.

Is allemaal gelijk voor gmail.
Jammergenoeg. Want mijn vriendin heeft een nogal veel voorkomende naam en krijgt dus constant mails voor allerlei andere mensen. Ze krijgt dat gewoon toegestuurd, gaande van afspraken voor een visa op te halen, hotel boekingen, vluchten, schoolresultaten, ...

Heel irritant.
Dat heeft toch niets te maken met dat puntje, maar wel met de spelwijze van haar naam?
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Moest Google gewoon de standaard respecteren, dan zou ze geen mails krijgen op voornaamachternaam@, zij gebruikt zelf enkel met punt. Dus vreselijk irritant.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

devilkin schreef:Moest Google gewoon de standaard respecteren, dan zou ze geen mails krijgen op voornaamachternaam@, zij gebruikt zelf enkel met punt. Dus vreselijk irritant.
Er is niet echt een standaard voor mailadressen(zeker niet bij gratis mailadressen :wink: )
Je kan wel perfect een regel per variant maken van stuur [email protected] of [email protected] of [email protected] direct naar SPAM of iets dergelijks.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”