Begin deze maand een Mi stick Xiaomi gekocht.De eerste dagen werkte deze goed.
Nu begint deze regelmatig te rebooten,en is deze nogal warm.
Zou dit rebooten niet komen van de warmte dat deze stick produceert en dat deze de warmte niet kwijtgeraakt?
Mi stick xiaomi
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik heb de stick ook en heb dat probleem nog niet ervaren.
zit bij mij aangesloten op de hdmi van de tv met wel wat ruimte erachter voor verluchting (hoewel....),
en de stroom krijgt die van de usb poort van de televisie.
enige wat ik ermee ervaar is dat netflix soms een keer crasht, maar of dat aan de stick ligt....
zit bij mij aangesloten op de hdmi van de tv met wel wat ruimte erachter voor verluchting (hoewel....),
en de stroom krijgt die van de usb poort van de televisie.
enige wat ik ermee ervaar is dat netflix soms een keer crasht, maar of dat aan de stick ligt....
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dat warm worden is een gekend probleem, rebooten deed de mijn in het begin ook geloof ik maar software upgrade heeft dat opgelost als ik me niet vergis
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Mi TVstick werkt hier sinds nov. 2020 zonder enig probleem of ellende. Stick wordt gevoed door het stroomnet, waarbij elke nacht de stroom wordt afgesloten van alle toestellen. Misschien kan dat helpen...
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=56&t=61755
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=56&t=61755
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 22 keer
Mijn stick is ook uit 2020 en hangt via hdmi aan een 28" led tv in de keuken en wordt gevoed via de aanwezige usb-poort. Nooit problemen mee gehad, al speelt die als keuken tv niet de hele tijd natuurlijk. Krijgt regelmatig updates en wordt niet warm.
Dus wellicht toevallig een minderwaardig exemplaar gekregen ?
Dus wellicht toevallig een minderwaardig exemplaar gekregen ?