Hallo,
mijn neef vraagt me om hulp ivm een melding dat hij op zijn Thunderbird krijgt.
Foutmelding: aanmelding bij imap.proximus.be lukt niet (zie printscreen).
Toen hij me vorige week om hulp vroeg, stuurde hij een uur later een mail met de melding dat het al opgelost was (lees: er was geen foutmelding meer). Een dag later mailde hij me dat hij die melding terug kreeg.
Aan de serverinstellingen is mijn neef niet geweest. Hij kent daar niks van.
Ik vermoed dat je als gebruiker aan dit probleem niks kan doen, in ieder geval toch niks dat verkeerd staat in de setup in Thunderbird. Correct?
Verder vermoed ik dat het probleem bij Proximus zelf ligt.
Indien zo, wat zijn de opties? Klantendienst Proximus bellen?
Lang geleden zat ik ook bij Proximus (toen nog Skynet) en ik herinner me ook eens dergelijk probleem gehad te hebben. Geen idee mee hoe ik het toen opgelost heb.
Mvg,
Peter Bruyneel
Aanmelden imap-server Proximus mislukt
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Er zijn de laatste tijd heel veel problemen gemeld met de Proximus / Skynet e-mailPeter3 schreef:Verder vermoed ik dat het probleem bij Proximus zelf ligt.
Indien zo, wat zijn de opties? Klantendienst Proximus bellen?
Het Proximus Forum staat er vol van.
Blijkbaar veroorzaakt door een nieuwe software op hun webmail server?
Opties? Inderdaad melden aan de Proximus Helpdesk?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.