Even een verduidelijking dat dit meer een vraag is dan een discussie.
Ikzelf twijfel laatste tijd nogal hard enerzijds hoe lang ik een apparaat hou maar anderzijds welk budget ik neem hiervoor als ik het zou moeten vervangen.
Ik heb nu een oneplus nord en een oled tv uit de B serie van lg uit 2018 en beide zijn qua beeldkwaliteit en qua performance goed genoeg.
Ikzelf had 900 euro in gedachten voor een nieuwe oled TV en ikzelf had gedacht van 500 euro voor een smartphone.
Over de tv ben ik best tevreden van prijs aangezien ikzelf in 2018 nog 1500 euro had betaald voor de tv dus 900 euro zou een heel fijne correctie zijn hierop.
Voor een smartphone weet ik sowieso dat na een anderhalf jaar/2 jaar mijn ogen terug op een nieuw toestel zijn gericht. Ikzelf heb geen hoge eisen de camera moet gewoon foto's kunnen nemen op een degelijke kwaliteit maar hoeft geen cleane plaatjes te nemen. Prestaties van de nord zijn voor mij voldoende. Snelladen en eventueel lange accuduur zijn dan wel weer belangrijk.
Kan ik eigenlijk zeggen met mijn eisen dat een 400-500 euro eigenlijk een goed doel is?
Ik overweeg misschien om de A53 van samsung of de variant vna xiaomi te nemen maar het is nog niet voor nu.
Wat denken jullie is 500 euro een goede sweet spot of is dat wat aan de hoge kant? Ikzelf vind het heel moeilijk tussen al de modellen om eigenlijk daar nog wijs uit te geraken
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Reden dat ik beide vraag is om een spaarbudget te hebben voor beide.