Iemand een tip voor een goedkope camera waar ik 24/24 op kan inloggen en even het beeld bekijken?
Ik wil die op de remote control van de boiler richten zodat ik zie of die nog correct werkt of niet. Dat ding is al een paar keer op hol geslagen en met de huidige gasprijzen kost dat een bak geld, helaas moet ik die op 8° laten branden volgens het contract anders sloot ik alles af maar bon....
Liefst zo goedkoop mogelijk want het enige doel is dat ik de temperatuur kan aflezen van zo een honeywell thermostaat. Als er iets niet pluis is bel ik even iemand nu gaat er wekelijks iemand kijken dat kan efficiënter met een camera denk ik.
BudgetCamera in huis
- Belgissschenaap
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 50 keer
Eens kijken op weggeef facebookgroepen. Heb dat al af en toe zien passeren.
Natuurlijk wel vraagtekens bij de veiligheid en kwaliteit van die toestellen, maar testen kan geen kwaad.
Grappig, maar er staat nu juist 1 gratis in de weggeefgroep van Wetteren als je van die buurt bent.
Natuurlijk wel vraagtekens bij de veiligheid en kwaliteit van die toestellen, maar testen kan geen kwaad.
Grappig, maar er staat nu juist 1 gratis in de weggeefgroep van Wetteren als je van die buurt bent.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Gebruik hier Eufy camera's, werken redelijk goed en geen maandelijkse kosten
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik gebruik daarvoor een oude ipad en een gratis app: https://apps.apple.com/us/app/presence- ... d618598211
Je kan vanop afstand het beeld in het oog houden maar kwaliteit hangt af van camera van uw telefoon/tablet.
Je kan vanop afstand het beeld in het oog houden maar kwaliteit hangt af van camera van uw telefoon/tablet.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Xiaomi Mi Home Security Camera Basic, ook ongeveer 25 euro
Er bestaat ook een iets duurdere versie (dome) die je via de Android app kan besturen/richten. Ik heb beide versies en doen beiden wat ze moeten doen. Wel Chinees dus mss niet voor mensen die twijfels hebben naar privacy toe..
Er bestaat ook een iets duurdere versie (dome) die je via de Android app kan besturen/richten. Ik heb beide versies en doen beiden wat ze moeten doen. Wel Chinees dus mss niet voor mensen die twijfels hebben naar privacy toe..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Besteld 30EUR, morgen geleverd.NuKeM schreef:Tp-link Tapo C100 voor 25€ ofzo.
Eens vlug doorgelezen en het moet wel volstaan denk ik
-Live beeld bekijken in de app, met wat geluk zie ik die cijfers ook in de nacht.
-Testen wat doet die als de wifi uitvalt.
-Test wat na stroomonderbreking.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
In de action verkopen ze prima camera's die werken met de tuya app
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz