ISP's reageren op datalimietpetitie

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Je kan ook moeilijk verwachten dat elke Skynet'er / TN'er deze petitie gezien en/of ondertekend heeft ...

Zelfs de massale mailing van Tele2 tegen het BGC telefoonabonnement leverde uiteindelijk ook maar een 50.000 handtekeningen op! Meeste mensen bekijken het zelfs niet , of gooien het meteen in de prullenmand ... maar toch zijn er 50.000 mensen die actief hebben deelgenomen om hun stem te laten horen.

Ik beschouw die mensen eerder als actieve vertegenwoordigers van het passieve gedeelte. Wil niet zeggen omdat er maar +- 1% reageert, dat de rest er dan VOOR is ... ze doen gewoon niets.
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

€52 x 12 maanden x 32107 ingeschrevenen = €20.034.768 (808.200.537 Bfr)

Tis niet iets om wakker van te liggen :roll:
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

spacekiek schreef:Je kan ook moeilijk verwachten dat elke Skynet'er / TN'er deze petitie gezien en/of ondertekend heeft ...

Zelfs de massale mailing van Tele2 tegen het BGC telefoonabonnement leverde uiteindelijk ook maar een 50.000 handtekeningen op! Meeste mensen bekijken het zelfs niet , of gooien het meteen in de prullenmand ... maar toch zijn er 50.000 mensen die actief hebben deelgenomen om hun stem te laten horen.

Ik beschouw die mensen eerder als actieve vertegenwoordigers van het passieve gedeelte. Wil niet zeggen omdat er maar +- 1% reageert, dat de rest er dan VOOR is ... ze doen gewoon niets.

weet je hoe je democratisch stemt?

je hebt mensen die voor zijn, je hebt mensen die tegen zijn.
je hebt ook mensen die niets doen, of geen mening hebben.

Als het dan op getallen nakomt sluiten die laatste mensen zich aan bij de grote meerderheid.

maw het blijft 'maar' 30 000 stemmen.

het feit dan een provider op enkele dagen tijd er 50 000 binnentrekt duid voor mij op een niet structurele aanpak van die groep geendatalimiet.be
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Logisch ook, laat het eens in de kranten, op de radio en op het nieuws komen, die 30.000 zullen snel exponentieel stijgen. Maar dat gebeurt niet, het is belangrijker dat ze laten zien dat weer een zatte knul zich tegen een boom gepeerd heeft. Stel je voor, iets dat van belang is voor iedereen... Wie wil dat nu zien of horen ?
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Teebee schreef:€52 x 12 maanden x 32107 ingeschrevenen = €20.034.768 (808.200.537 Bfr)

natuurlijk liggen zij daar van wakker van wat je hier berekend.

Maar wie stapt er over????

niet veel he je hebt nu al de keuze tussen 4 of 5 Unlimited Providers

RealDSL bijvb heeft uiteindelijk over gans belgië 200 man.
das 20 man per provitie.
Das nog nie eens 1 man per dorp !
rottekop
Plus Member
Plus Member

prodata schreef:natuurlijk liggen zij daar van wakker van wat je hier berekend.

Ik ben op zoek. Mijn tijd van opzeggen komt nog 8)

En teken niet in op digitale televisie,
daar zullen ze pas van wakker liggen
:!:
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Zolang men geen abonnement aanbied, dat u toelaat een alternatieve provider te kiezen zal ik nooit hun digitale tv kiezen tenzij Belgacom op de proppen komt met een beter abonnement dan mijn huidig natuurlijk.. of als ik op het moment een Belgacom abonnement heb. Dan misschien..
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

prodata schreef:
Teebee schreef:€52 x 12 maanden x 32107 ingeschrevenen = €20.034.768 (808.200.537 Bfr)

das 20 man per provitie.

Ik neem aan dat dit nog wel zal verbeteren ze,.. eens men een groter netwerk heeft dat meerdere gebruikers aan kan. Met groter bedoel ik, althans één dat een grotere capaciteit aankan.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

spacekiek schreef:Je kan ook moeilijk verwachten dat elke Skynet'er / TN'er deze petitie gezien en/of ondertekend heeft ...

Eigenlijk vind ik het een goed initiatief, maar dan aan de andere kant had men beter een poll site gemaakt die niet alleen data limieten in het vizier neemt, maar een domeinnaam die neutraler is. Die misschien in de toekomst voor meerdere polls of petities kan dienen. Op die manier heeft men tenminste een publiek, kijk nu .. een 30000 unieke bezoekers.. als je daar ook wat andere problemen kan bij gooien. Zoals bijvoorbeeld liberalisering van telefonie, liberalisering van de kabel, enz. Want de volgende site moet weer van 0 beginnen.

Dus vind ik het spijtig, vind het ook spijtig dat de poll of het event zich niet op userbase heeft afgespeeld.

Misschien kan de eigennaar een verwijzing maken naar userbase, om zo ook andere problemen aanbod te brengen.
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

prodata schreef:RealDSL bijvb heeft uiteindelijk over gans belgië 200 man.

Zou dat echt zo weinig zijn? Kan ik moeilijk geloven.
Overdrive

Na 3 jaar klant te zijn bij telenet heb ik het allemaal al gezien. Woedend aan de Telefoon hangen elke 5 maanden, met aan de andere lijn iemand die je vraagt of je geen filesharing software hebt draaien ...

Laten we even onze telemeter bezien. Comfortnet+ met 15GB extra kost mij 60€ voor 30 GB maand. 2€= 1GB ...

Stel ik gebruik 100% van hetgene waarvoor ik betaal, dan word ik gestraft en op smallband gesmeten. Als ik over 30GB ga moet ik weer een zwaarder abbo nemen, dus dat wil ik ten alle koste vermijden. Dus kan ik maar 90% gebruiken van wat ik betaal. Anders word ik gestraft.

En waarom word de 31ste dag 's avonds om 1-2 u bijgerekend en de 1e dag er pas afgetrokken om 6u 's ochtends?

Waarom werken de extra volumeblokken 's nachts niet?

Waarom heb ik sinds een week 200 ms vertraging als ik telenet ping?

Waarom heb ik al 5 mails gestuurd en krijg ik alleen mijn eigen mail teruggeforward?

Afbeelding
Gast

Overdrive schreef:Laten we even onze telemeter bezien. Comfortnet+ met 15GB extra kost mij 60€ voor 30 GB maand. 2€= 1GB

Laten we even naar de abonnementen gaan kijken van Telenet..."Comfornet+"?? Nooit v gehoord :P Van Comfornet wél, maar daar kan je geen blokken per GB mee aankopen.

Overdrive schreef:90% gebruiken van wat ik betaal

Tiens, ik verbruik met mijn abo het "maximum" (relatief begrip, I know...) van mijn abo zonder extra blokken. Meestal staat mijn uploadmeter rond de 250 à 400MBytes, kheb zelfs nog nooit op smallband gezeten ;) (ik heb wél een handig trafiekmeterprogje om mij op tijd te "waarschuwen", NetLimiter)

Bij een systeem waar alles samen geteld wordt heb je evengoed upload hé. 'T kan dan goed zijn dat je meter op 9GB staat en dat 't er daar 6GB upload in schuil gaat, dus maakt mij niet uit hoe ze het tellen. Binnenkort wordt ie gelukkig terug 1x maande gereset :)

Bovendien komen de meeste abonnementen met een limiet die je màg opgebruiken, 't moét niet hé. Zie 't als van die GSM abo's waar je x aantal belminuten/maand hebt voor een vast bedrag. Bel je die ook per sé op omdat de maand op is?

Overdrive schreef:Waarom werken de extra volumeblokken 's nachts niet?

Geen flauw idee, maar vind ik (en waarschijnlijk een meerderheid vd mensen niet erg)...want dan slaap ik :p

Overdrive schreef:Waarom heb ik sinds een week 200 ms vertraging als ik telenet ping?

Heb je dat voor alle sites waarnaar je pingt? elk moment vd dag?
(of draait er dan misscien een filesharing prog op de achtergrond? ) ;)
bambi

Anonymous schreef:
Laten we even naar de abonnementen gaan kijken van Telenet..."Comfornet+"?? Nooit v gehoord :P Van Comfornet wél, maar daar kan je geen blokken per GB mee aankopen.

u mist hier wel een stukje :roll:

ook op confortnet kan je extra volume bestellen
ook met confortnet +
Gast

nope,

ik mis hier niks ;)

Ja kan idd Blokken bijkopen met comfornet, maar die zijn maar 100MB groot. Max tot 2GB extra (ga zelf maar 'ns kijken op hun pagina met de vergelijking tussen de verschillende abonnementen...ik ga 'm niet linken, iedereen kan wel naar de site v TN surfen ;) )

En daar,...staat nergens iets dat comfornet+ heet hoor. Wél Expressnet+...maar da's al iets zwaarder.

Mocht je toch 'n comfornet+ vinden mag je hem gerust linke hoor ;)
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Provider Abonnement Snelheid Down/ Up Limiet Totaal/ Down/ Up Prijs Per Maand Extra Info
Telenet Comfortnet 512Kbps/ 128Kbps 400MB/ 300MB/ 100MB 29.95 Extra Info

Vind je onderaan de tabel bij Light. (Telenet - Comfortnet)
Daar ga je met de muisaanwijzer over het betreffend abonnement in de kolom "Extra Info".

Of je ziet eens zelf in hol van De leeuw :P
Afbeelding
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Block schreef:
prodata schreef:RealDSL bijvb heeft uiteindelijk over gans belgië 200 man.

Zou dat echt zo weinig zijn? Kan ik moeilijk geloven.

iets meer...

heb van de week nog gevraagd op IRC...
Gast

awel idd:

Géén "ComforNet+" waar je 15GB aan kan toevoegen. Wél een "ComfortNet" abo waar je hooguit blokjes per 100MB kan toevoegen.

imo bedoelde Overdrive Expressnet+ met 15Gb extra, maar zoals je ziet is er een ietsiepietsie verschil tussen "comfortnet" & "expressnet+"

Sorry voor mijn gekommaneuk, maar de naam vh beestje is imo redelijk belangrijk. 't is moeilijk genoeg met al die naampjes & specs, als ja dan al even komt kijken moeten er geen nieuwe uitgevonden worden ;)
Overdrive

Ja ik bedoelde Expressnet+. Na de zoveelste verkrachting door Telenet was ik een beetje pissig :D

Even reageren hé:

Expresnet+ met 15GB extra kost mij 60€ voor 30 GB maand. 2€= 1GB Ronduit boerenbedrog, als je weet dat ik eigenlijk gewoon 5 GB upload zou willen hebben same met 10 GB download ...

90% gebruiken van wat ik betaal. I'dd niemand die Telenet heeft gebruikt zijn volledig volume of je wordt op smallband gezet.

Waarom werken de extra volumeblokken 's nachts niet? Betaal ik soms voor 60€ in de maand min de uren van 2 tot 6?

Waarom heb ik sinds een week 200 ms vertraging als ik telenet ping? Lees, denk na, lees, denk na. Post een comment, denk na, lees na, bewerk, lees nog eens. Denk nog eens goed na. Ga tetris spelen aub. ping telenet <=> Heb je dat voor alle sites waarnaar je pingt? elk moment vd dag?

Ben je een beetje dom ofzo?
Gast

Overdrive schreef:Waarom werken de extra volumeblokken 's nachts niet? Betaal ik soms voor 60€ in de maand min de uren van 2 tot 6?

Werkt idd niet. Maar als ik wéét dat ik op de limiet zit kan je steeds pro-actief smallband vermijden: gooi die blokken er tegen de avond op ipv 's nachts. Ik weet op voorhand ongeveer hoeveel trafiek ik ga maken. Als ik dan iets van 2GB wil downen en ik kan zien dat mijn meter op 9GB zou staan, voeg die blokken dan op voorhand toe ipv "als het al te laat is" ...zeker als je weet dàt het niet werkt 's nachts :roll:

Maar binnenkort nemen ze een nieuwe meter in gebruik, misschien kan die dat wél en is dat voor jou een kopzorg minder ;)

Ben je een beetje dom ofzo?

In elk geval nog slim genoeg om smallband te vermijden, of indien nodig op tijd blokken toe te voegen als ik weet da'k op smallband zou vliegen op een moment da'k geen blokken kan bijkopen.

Ook slim genoeg om een pak huis-tuin-en-keuken probleempjes hier met mijn internet zélf op te lossen,...daar moet je geen CCNA voor zijn ;) (maar er eentje hebben is natuurlijk steeds mooi meegenomen...dus: echt niet dom)
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

reden te meer me die f*** guest posts volledig af te zetten....

mods ik vraag dus niet om te bouncen he...

maar laatste 2 posts gaan er over vind ik

edit: cool bepaalde woorden worden gemaskt :wink:
GeenDataLimiet
Starter
Starter

Arqentus schreef:
wasa schreef:31 000 + stemmen reeds op die petitie, maar gaat die persoon/groep die die website gecreeërd heeft feitelijk daar nu nog iets mee doen? ik begin te vermoeden dat hij echt geen gebruik meer maakt van het momentum (dat nu toch aan 't minderen is) of heeft die reactie van Belgacom/Telenet er misschien iets mee te maken?

Heb mijn twijfels dat de persoon achter de site er idd niks mee doet. Nogal weinig feedback op te merken. Geen interviews aan kranten, etc.

Ipv de sugesties op de website te zetten, zou hij actie moeten ondernemen, door zelf de ministers etc aan te schrijven & de problemen aan te kaarten. Of hij moet enkel mensen mee samenwerken. Maar zoals wasa opmerkt, en ik ook al door had, dat de site begint te sterven. Bezoekers aantal droped met 1000 man / dag. Men zit nu nog maar aan 6000. En met maar een 1000 tal inschrijvingen / dag ( en aan het zakken ).

We zijn wel bezig met acties: wij hebben de ministers en de media aangeschreven. Er is een expert van minister Vanvelthoven op de zaak gezet. Wij kunnen er ook niks anders aan doen dan blijven proberen zodat de landelijke media (buiten het nieuwsblad) het eindelijk eens zouden oppikken. Mss toch eens met 30000 naar 4040@vtm mailen :) Alle ideëen zijn welkom op ons forum.
TVDE
Starter
Starter

Ik zou al blij zijn moest er geantwoord worden op de emails die naar [email protected] gestuurd worden...
GeenDataLimiet
Starter
Starter

TVDE schreef:Ik zou al blij zijn moest er geantwoord worden op de emails die naar [email protected] gestuurd worden...

Op welke mail heb ik niet geantwoord? Ik krijg er zoveel binnen...
Krekkie
Premium Member
Premium Member

Zou je dan niet beter die acties vermelden op de site? Zodat de mensen weten dat er iets beweegt.
GeenDataLimiet
Starter
Starter

Krekkie schreef:Zou je dan niet beter die acties vermelden op de site? Zodat de mensen weten dat er iets beweegt.

De acties staan nog in het kinderschoenen, er is nog niet veel resultaat, we zullen het zeker vermelden indien het wel zo is...
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

GeenDataLimiet schreef:
Krekkie schreef:Zou je dan niet beter die acties vermelden op de site? Zodat de mensen weten dat er iets beweegt.

De acties staan nog in het kinderschoenen, er is nog niet veel resultaat, we zullen het zeker vermelden indien het wel zo is...

Nee, manneke als er een mail komt van belgacom zet je die op je site.. klaar. Het is niet persoonlijk aan u gericht eh elke petitie ondertekenaar heeft recht op die vragen en antwoorden plaats u dialogen met de provider op de site. maak een mail list of zoiets zodat mensen mee kunnen antwoorden en lezen .. doe iets.

Als je hulp nodig hebt met deze zaken op orde te brengen vraag hulp maar sta der niet of ge een 10jaren plan gaat beginnen :p

no offence
GeenDataLimiet
Starter
Starter

Ofloo schreef:
GeenDataLimiet schreef:

Nee, manneke als er een mail komt van belgacom zet je die op je site.. klaar. Het is niet persoonlijk aan u gericht eh elke petitie ondertekenaar heeft recht op die vragen en antwoorden plaats u dialogen met de provider op de site. maak een mail list of zoiets zodat mensen mee kunnen antwoorden en lezen .. doe iets.

Als je hulp nodig hebt met deze zaken op orde te brengen vraag hulp maar sta der niet of ge een 10jaren plan gaat beginnen :p

no offence

We hebben nog geen mails van B of T zelf gehad. En een reactie op de uitlatingen van B en T is op onze site te lezen.
wasa
Member
Member

ik merk nu pas op dat het artikel van het nieuwsblad ook in de standaard (of enkel de website?) geplaatst is, namelijk op:

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=G25K9SEE

ter info :)
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster

wasa schreef:ik merk nu pas op dat het artikel van het nieuwsblad ook in de standaard (of enkel de website?) geplaatst is, namelijk op:

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=G25K9SEE

ter info :)

Als ze dé snelheid willen garanderen, waarom krijgen we dan geen snelheids garanties..

Waarom kan men dan niet kiezen tussen gegrandeerde snelheden of geen limieten !
dopke
Elite Poster
Elite Poster

prodata schreef:

das 20 man per provitie.

Dit is te simplistish voorgesteld prodata .

1. de meeste mensen liggen 1 jaar of 2 jaar vast .
2. welke alternatieve provider met hogere limieten hebben we op de kabel ? , nog altijd geen dacht ik
3. Veel mensen hebben geen telefoonlijn in huis van BGC , gratis kun je ze laten leggen zogezegd , maar de eventueele graafwerken en bekabeling blijft te betalen.

Zo zie je maar dat vele mense gewoon blijven steken bij hun provider . Want bv van TN naar BGC overstappen kost hun dan bijna een half maandinkomen :lol: .
Gast

idd

niemand heeft ook zin om over te schakelen naar een abbo waar je min. 1 jaar aan vasthangt, en dat ze eenzijdig mogen aanpassen (achteraf).

En dat doen ze ook.

Eerst lokken met mooie dingen die ze toch niet kunnen blijven geven.
Eens gelokt, gaan ze de prijzen ofwel de limieten aanpassen.
Hier zijn al duizenden voorbeelden van, van providers die het gedaan hebben.

Als ze dan ofwel hun volume ofwel hun prijs hebben aangepast, dan mag je wel terug verhuizen, of je mag blijven :roll:

net of wij hebben niks anders te doen, dan 2X per jaar te verhuizen.

nog nadelen bij verhuis :

- naamkaartjes, bedrukt met het email van je provider
- zelfs camionetten zijn beplakt met provider email adressen
- je speelt je email kwijt.
- je hebt geen zekerheid, als je overschakelt, dat je bij een goede provider terecht komt, die z'n speeds kan garanderen.
- kosten bij het overschakelen van kabel naar adsl, omdat je andere netwerkkaart moet, splitter, ....
- en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Voor de leute doe je het dus niet.
toerist
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

zijn veel nadelen, maar ook voordelen.
Ben ik overgestapt naar EDPnet en maandelijks spaar ik de helft uit (28€ winst) als 'k 30 gig download.
Dus in een jaar 336€ winst, is ook een voordeel hé.
En ja heb moeten men emailadres veranderen, maar kan'k mee leven.
Qua service zit ik zelf beter bij Edp dan bij skynet (eerst uitzoeken welk nummer da je moet kiezen, dan ene weet niet van andere etc.... )

Alle is mijn mening hé, nadeel van email te veranderen t.o.v. voordeel 336€ winst, betere service....
Spreek natuurlijk van overstap van adsl naar adsl , als je moet belgacomlijn laten installeren...kan duurder uitvallen, maar in redelijk nieuwe woningen ligt er gegarendeerd wel ergens een wachtbuis van de straat naar je huis, zodat de installatie (acties) nog gratis kan zijn
qless
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Voor het niet hoeven wijzigen van email adressen zijn oplossingen hoor...gewoon eigen domein naam en klaar.
Gast

ik woon in een nieuwbouw, zonder belgacomlijn, ze zijn er hoor, waarschijnlijk meer dan je denkt.
Kzou zelf durven zeggen dat er nu meer gebouwd word zonder belgacomlijn, dan vroeger. Vroeger was er geen alternatief, nu wel.

Wat je opsomt verder, is allemaal goed en wel als je geen belangrijke dingen verliesd.

Somigen, kunnen het zich niet veroorloven om hun http://user...... kwijt te spelen, anderen dan weer hun email adres, anderen dan weer jun ouders die niet willen meewerken (omdat hen zich niet intresseert), ....

Wat ga je doen als EDPnet hun prijs omhoog haalt, of hun limiet omlaag?
terug verhuizen?
Hoeveel winst heb je dan nog over? Hoeveel dagen verlof heb je moeten nemen om alles klaar te krijgen? ...

allé, tis niet persoonlijk hoor, ik wil alleen maar aantonen dat voor velen verhuizen een mèrde is.
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Wat ga je doen als EDPnet hun prijs omhoog haalt, of hun limiet omlaag?

En waarom zou EDPnet dat doen en Skynet niet ? EDPnet levert al sinds ik ze ken een vrijwel vlekkenloze service en prestatie, iets wat van ISP's die prijsverhogingen en limietverlagingen doorgevoerd hebben, niet gezegd kan worden. EDPnet heeft zelfs in het niet zo verre verleden de prijs verlaagd en het limiet verhoogd !

Trouwens heb je voor 50€ per jaar (4,2€/maand) een goede, betrouwbare hosting met 50MB webspace, een .be domein en een heleboel emailadressen. Dat kan er wel vanaf, niet ?
qless
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:ik woon in een nieuwbouw, zonder belgacomlijn, ze zijn er hoor, waarschijnlijk meer dan je denkt.
Kzou zelf durven zeggen dat er nu meer gebouwd word zonder belgacomlijn, dan vroeger. Vroeger was er geen alternatief, nu wel.

Daarom dat als je nu beetje rondkijkt je altijd wel een Belgacom aanbieding hebt voor een gratis lijn installatie....(ja niet alleen activatie, maar ook echt nieuwe aansluiting!)
dopke
Elite Poster
Elite Poster

qless schreef:
Anonymous schreef:ik woon in een nieuwbouw, zonder belgacomlijn, ze zijn er hoor, waarschijnlijk meer dan je denkt.

Daarom dat als je nu beetje rondkijkt je altijd wel een Belgacom aanbieding hebt voor een gratis lijn installatie....(ja niet alleen activatie, maar ook echt nieuwe aansluiting!)

Ik vrees dat je voor graafwerken , en bekabeling nog altijd moet opdraaien . Lees de kleine letterkes maar eens :wink: . Ze zetten bij hun alleen een knopke gratis om ;)
toerist
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Kzou zelf durven zeggen dat er nu meer gebouwd word zonder belgacomlijn, dan vroeger.

Dan zouden er zeker moeten wachtbuizen liggen tot aan de straatkant, dus graafwerken-kosten zijn er niet....

Hoeveel dagen verlof heb je moeten nemen om alles klaar te krijgen? ...

Nieks, ingeschreven bij edpnet online, es gebeld voor info ivm cancellen skynet zonder downtime, gebeld naar skynet ... en alles direct geregeld

Wat http://users.... en email etc betreft, kan belangrijk zijn , maar als het echt zo belangrijk is, neem je gewoon eigen domainnaam en mail erop, dan veranderd er nieks.(zoals Phuncz hierboven zei)

Nog een voordeel, nu ik een edpnet emailadres heb, heb ik ook geen spam meer, want met skynetadressen.... hackers kunnen die waarschijnlijk gewoon van de mailservers plukken.Als je veel spam krijgt met 50 skynetadressen die mooi alfabetisch staan, en allemaal bijna zelfde zijn.

Soit wil maar zeggen een auto blijf je ook niet mee rijden, je koopt een nieuwe, enkele formulieren invullen, verzekering veranderen.... en je bent erop verbeterd hé :)
dopke
Elite Poster
Elite Poster

toerist schreef:
Kzou zelf durven zeggen dat er nu meer gebouwd word zonder belgacomlijn, dan vroeger.

Dan zouden er zeker moeten wachtbuizen liggen tot aan de straatkant, dus graafwerken-kosten zijn er niet....

Hoeveel dagen verlof heb je moeten nemen om alles klaar te krijgen? ...

Nieks, ingeschreven bij edpnet online, es gebeld voor info ivm cancellen skynet zonder downtime, gebeld naar skynet ... en alles direct geregeld

Wat http://users.... en email etc betreft, kan belangrijk zijn , maar als het echt zo belangrijk is, neem je gewoon eigen domainnaam en mail erop, dan veranderd er nieks.(zoals Phuncz hierboven zei)

Nog een voordeel, nu ik een edpnet emailadres heb, heb ik ook geen spam meer, want met skynetadressen.... hackers kunnen die waarschijnlijk gewoon van de mailservers plukken.Als je veel spam krijgt met 50 skynetadressen die mooi alfabetisch staan, en allemaal bijna zelfde zijn.

Soit wil maar zeggen een auto blijf je ook niet mee rijden, je koopt een nieuwe, enkele formulieren invullen, verzekering veranderen.... en je bent erop verbeterd hé :)

klopt niet helemaal , die wachtbuis ligt er ( is gewoon punt waar aardgas , electriciteit doorgaan ) , maar daarom nog geen kabels van bgc . Heb hier het zelfde aan de hand , hier zouden ze zelfs onder e straat een boring moeten maken, ben gewoon gedoemd om bij TN te blijven.
Gast

af en toe heeft bgc wel acties van idd een gratis aansluiting...
Ikzelf heb voor een tweede aansluiting de tuin van de buren moeten laten opengooien :p... De beschikbare aansluitinglag precies niet volgens plan ;).
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”