Koop scooters!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Ik heb hier ook een elektrische step, maar het is inderdaad een stuk gevaarlijker dan een fiets.
Nu voor die step gebruik ik ook geen helm, maar ik denk er wel over na :-) blijkbaar valt men in 90% van de gevallen op de kin :eek:

soit een elektrische step voor woon werkverkeer zou ik enkel gebruiken als het echt een meerwaarde vormt ipv de fiets (meenemen op de trein), voor de rest wel leuk om in de zomer op de dijk mee te rijden of andere goed aangelegde toeristische paadjes bij goed weer.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Hetgeen ik heel vaak zie, sinds de uitbreiding van de betaalparkingzone, is dat er velen net in de gratis zone parkeren en dan de step of plooifiets uit de koffer halen om die laatste 1 à 2 km te rijden.
In zo'n geval lijkt het me wel handig. Voor 14 km vind ik dat toch echt wel véél te onhandig en onveilig.
SPR
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

R2D2 schreef: Wat is het verschil tussen auto en bromfiets in zone 30?
Dat je met een bromfiets wel door Leuven mag en met een auto niet? Ook op fietspaden, ook op wegen waar de auto niet door mag?

Ik heb nog nooit een bromfietsfile gezien. :eek:

Kortom, ook al rij je slechts 25 ben je absoluut sneller dan een wagen die 30 mag.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”