Als klant heb ik er 2 mailboxen. Een algemene op naam, een 2de voor mijn hobby activiteiten als radioamateur.
Al weken zijn er sinds de aanmaak van die 2de mailbox problemen dat die héél snel vol loopt en alles natuurlijk wat naar daar gestuurd wordt gebounced wordt.
Ik heb nu ontdekt via mijn webmail dat mijn primaire idd 1024Mb bedraagt en de 2de slechts 35Mb
Geen wonder dat die snel dichtslipt.
Ze krijgen het maar niet opgelost .... Scarlet hun antwoord in de discussie nadat ik hen wat pictures van beide tellers had gestuurd .... quote:
Nu heb ik ze zonet hun nogmaals 3 foto's verstuurd waar je op kan zien dat als je er met je muis over heen gaat je effectief de size vd mailbox kan zien samen met wat ze in hun FAQ beloven.Wij kunnen je foto´s inderdaad zien, echter hebben wij andere gegevens nodig en als er op dit moment mailboxen of aliassen aangemaakt worden, kunnen wij niet meer bij deze informatie vanwege de privacywet, wat we eerder wel konden.
Scarlet
Scarlet
Dat begrijp ik en ik weet ook dat dit op onze website staat, helaas zoals eerder aangegeven heeft de afdeling vermeld dat ze hier niks aan kunnen doen. Sorry hiervoor.
Benieuwd hoe ze daar nu gaan op reageren.
Zie bijlages. Is dit of kan je dit normaal noemen ? Op mijn opmerking dat ik klant ben en er toch voor betaal krijg ik dan deze opmerking ;
Ok ... droog trachten af te wimpelen die zaak denken zeDe mailboxen die je bij je abonnement neemt zijn gratis en hier betaal je niet voor.