HS110 Smart Plug werkt in Kasa app maar niet (meer) in Google Home

Voor discussies en hulp met je smarthome en automatisering kan je hier terecht. DE plaats voor alles over home assistant, Philips hue, Zigbee, Sonoff, ...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2000
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 1 keer

Ik heb 2 TP-Link HS110 smart plugs. Beide smart plugs werken perfect in de Kasa app.
Beide smart plugs zitten in mijn Google Home app in dezelfde kamer.
Sinds enige tijd zegt Google Home dat één van de smart plugs offline is en niet reageert.
In Google Home kan ik alleen de TP-Link Kasa app ontkoppelen, maar dan moet ik daarna alles terug configureren.
Of kan ik dat op de ene of de andere manier "repareren" en de verbinding met Google Home herstellen?
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Freec
Pro Member
Pro Member
Berichten: 256
Lid geworden op: 08 feb 2021, 11:04
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 23 keer
Recent bedankt: 1 keer

En als je ’ok google, syncroniseer apparaten’ doet?
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2000
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 1 keer

That did the trick ! Thanks :banana:
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Plaats reactie

Terug naar “Home automation en domotica”