Ik heb 2 TP-Link HS110 smart plugs. Beide smart plugs werken perfect in de Kasa app.
Beide smart plugs zitten in mijn Google Home app in dezelfde kamer.
Sinds enige tijd zegt Google Home dat één van de smart plugs offline is en niet reageert.
In Google Home kan ik alleen de TP-Link Kasa app ontkoppelen, maar dan moet ik daarna alles terug configureren.
Of kan ik dat op de ene of de andere manier "repareren" en de verbinding met Google Home herstellen?
HS110 Smart Plug werkt in Kasa app maar niet (meer) in Google Home
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 2000
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 2000
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
- Recent bedankt: 1 keer
That did the trick ! Thanks 

Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV