Ondertussen zitten ze aan versie 3.0 van de software, wat eigenlijk een complete rewrite is. In het begin waren er ook issues met bijladen van de 12V batterij, die zouden ook opgelost moeten zijn. Maar hoeveel ID.3's zouden er rondrijden die met een zwakke 12V batterij zitten omdat de oude software deze leeg liet lopen? De ID.3 is in de verkoop gegaan voor de software af was, degene die de wagen in zijn eerste (en zelfs tweede) jaar gekocht hebben zijn de betatesters geweest. Dit heeft me niet tegen gehouden om toch een ID.3 te bestellen, jammer genoeg moet ik nog tot in november wachten. Ik ga dan wel een wagen hebben waar de kinderziektes uit zijn. (Hoop ik toch )quovadis schreef:software bugs zijn mssn al opgelost héSasuke schreef:Dan zal het een verschil in gewoonte zijn denk ik Onze iD3 is trouwens al 3x stilgevallen tijdens het rijden (software bug), soms valt het scherm uit (software bug) en de radio speelt ook regelmatig niet ... (software bug). Verder blijf ik het een zeer zeer kale wagen vinden, waar VW zowiezo al wel kaler is dan anderen, steek de ID3 er wel bovenuit voor mij.
Maar kiezen is altijd subjectief hé.
UPDATE: Levering uitgesteld tot eind februari 2023. 14 maand wachtijd...