![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
[*] Nanoleaf Shapes starter kit met 15 zeskanten
[*] Nanoleaf Shapes starter kit met 15 driehoeken
[*] 10-pack extension met mini driehoekjes
[*] Nanoleaf afstandsbediening
Doet hetzelfde als AAWireless, dat is idd heel leuk.ygeffens schreef:En ondertussen had ik dit aangeschaft: cplay2air
Anderzijds: wil je op langere ritten heel de tijd uw GSM opladen?Ideaal voor de korte ritten. Voor de langere minder lijkt me, omdat het (vermoed ik - nog te testen) wel wat batterij verbruikt, terwijl bekabeld de batterij net wordt opgeladen.
Voor iemand die carplay niet heeft moet dat niet.heist_175 schreef: Anderzijds: wil je op langere ritten heel de tijd uw GSM opladen?
Vroeger laadde ik mijn GSM altijd tot 100% op, tijdens een lange rit. Nu kies ik zelf op de GSM moet opgeladen worden of niet.
Hierover gesproken, weet iemand of dat ook werkt met een hub ? In mijne huidige Mercedes zijn er welliswaar 2 poorten, maar slechts 1 ervan is voor telefoon. En daar mijn vrouw een iPhone heeft en ik een Android moeten we nu dus telkens een Lightning en USB-C kabel zitten switchen. Dus vraag me af of er een oplossing is waarbij ik toch 2 kabels aangesloten kan laten (zelfs al zijn ze nooit beide in gebruik).Dizzy schreef:Ik heb ook carplay en de kabel ligt gewoon voor de radio. Tegen dat ik de wagen gestart heb en uit de garage ben, is alles opgestart. Het insteken van de kabel lukt me binnen de 2 seconden schat ik. Het laden is net handig al merk ik wel dat de GSM (iPhone) wel erg warm kan krijgen.
Misschien een 3 in 1 kabel gebruiken?Tomby schreef: Hierover gesproken, weet iemand of dat ook werkt met een hub ? In mijne huidige Mercedes zijn er welliswaar 2 poorten, maar slechts 1 ervan is voor telefoon. En daar mijn vrouw een iPhone heeft en ik een Android moeten we nu dus telkens een Lightning en USB-C kabel zitten switchen. Dus vraag me af of er een oplossing is waarbij ik toch 2 kabels aangesloten kan laten (zelfs al zijn ze nooit beide in gebruik).
Wel goed oppassen daarmee, warmte is dé grootste batterijkiller die er is.Dizzy schreef:[...] al merk ik wel dat de GSM (iPhone) wel erg warm kan krijgen.[...]
Mijn heeft die vorige week gekocht via Amazon. Onmiddellijk leverbaar.Dizzy schreef:Apple watch SE besteld maar pas leverbaar eind januari. Denk zelf ook om een versie 7 op mijn wishlist te zetten.
Iemand goede deals om eventueel simcard te koppelen of is dat onnodig als je al iPhone hebt?
Doel van de horloge is vooral loopprogramma op te volgen en om oproepen minder te missen.
Dan dwingt het horloge je alsnog je verstand te gebruiken.Dizzy schreef:Wat doet dat spel dan bij een vijfsprong? Wat als je een rotonde moet nemen/terugkeren?
De horloges zijn besteld, eentje, de 7-reeks, kan ik vandaag al afhalen.
Nerds gonna nerd....silentkiller schreef:Ik denk dat ik nu weet hoe sommige mensen zich voelen als ik over IT praat