Had graag dingen willen streamen.Dus wens ik iets aan te kopen waarmee dit kan.
In de tread https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 5&start=40 staan verschillende mogelijkheden opgesomd.
Echter had ik graag geweten wat te gebruiken,zonder gebruik te moeten maken van een smarthphone.
Ook is enkel wifi beschikbaar.
Welke mogelijkheden zijn dan het beste voor mij?
Streamen
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Heb je een tv met hdmi? Neem dan een google TV chromecast, een mi box, een Nvidia shield,... Keuze zat. Wat is je budget?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
GoPlay werkt niet op GoogleTV(en ook niet op AppleTV).Waterboy schreef:Had graag de Tv vlaanderen app en VTM go en Go play app geïnstalleerd.Dus dat ik ook nog belangrijk om te vermelden.
De overige apps zijn wel beschikbaar op GoogleTV.
Ik denk dat de Chromecast met GoogleTV voor je beste keuze is( is te vinden rond de € 80).
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
De GoPlay app werkt inderdaad niet standaard op de google tv chromecast, maar je kan die hierop wel gebruiken door dit als add on te installeren op Kodi.
Zo doe ik het hier.
Werkt perfect.
Zo doe ik het hier.
Werkt perfect.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 13 keer
Beste Waterboy,
Het topic waar je naar verwijst is getiteld 'Welke androidbox'. Een androidBOX is per definitie te gebruiken zonder een smartphone als 'master'. Zodus zijn alle apparaten benoemd in dat topic reeds van toepassing op uw gebruiksscenario.
Het topic waar je naar verwijst is getiteld 'Welke androidbox'. Een androidBOX is per definitie te gebruiken zonder een smartphone als 'master'. Zodus zijn alle apparaten benoemd in dat topic reeds van toepassing op uw gebruiksscenario.