Weet iemand toevallig een oplossing voor volgende probleem.
Ik heb zowel OneDrive personal als business.
Dit staat op 2 pc's geconfigureerd.
PC1: geen enkel issues
PC2: problemen met de sync van nieuwe bestanden op de pc naar de cloud.
daardoor komen die op PC1 ook niet beginnen
Hij blijft constant zoeken naar wijzigingen.
Onedrive-issues
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Lijkt inderdaad precies te werken.
Juist dat dat ik nog niet had geprobeerd
Is nu opnieuw aan het opbouwen en aan het syncen.
Juist dat dat ik nog niet had geprobeerd

Is nu opnieuw aan het opbouwen en aan het syncen.
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Het account loskoppelen van de PC en nadien de PC rebooten heeft het probleem opgelost.
Dan build die precies lokaal de caching terug op en sync uiteindelijk het missende toch naar de cloud.
Ik heb in een ver verleden nog wel eens problemen gehad, maar dat kwam omdat er toen teveel bestanden gesynced moesten worden.
Dan build die precies lokaal de caching terug op en sync uiteindelijk het missende toch naar de cloud.
Ik heb in een ver verleden nog wel eens problemen gehad, maar dat kwam omdat er toen teveel bestanden gesynced moesten worden.