Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Garpenlov schreef:Ik krijg ook enorm veel scam attempts met GLS of TNT die je pakketje komt ophalen.
Hoe komt het eigenlijk dat eBay niet populairder is in Vlaanderen?

Veel minder pogingen tot afbieden (je hebt er wel nog die proberen, maar niet zoveel), "TNT/GLS scam" heb ik er nog nooit gezien, bijna de hele wereld als markt (als je dat wenst). Maar merkwaardig genoeg heel weinig biedingen uit Vlaanderen, om niet te zeggen bijna geen. Wel veel uit Wallonië! En Frankrijk, Nederland, Duitsland, het VK, Italië, Hongarije, Polen soms zelfs VS mits je de verzendkosten laag kunt houden, ik heb al verkocht aan iemand uit Ijsland.

Je hebt natuurlijk wel de fees, maar die reken je in de minimumprijs.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Ik heb dat jaren gebruikt om vanalles op te verkopen, maar de fees lopen uiteindelijk toch redelijk hard op. Vandaar dat ik ermee gestopt ben.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ik verwachte gisteren een pakje via PostNL.
Ik zie de camionette hier voor de deur staan, maar 't was voor de buren. Bon, ik wacht wel.
Tegen 18u (einde tijdframe) krijg ik dat ze tot 22u kunnen langskomen. :roll:
Om 19u plots "het zal voor een volgende keer zijn".
Vanochtend kreeg ik: we sturen het naar een postpunt. OK, handig.
Dacht ik:
Afbeelding

Hoe haal je het in je hoofd om een afhaalpunt te worden (en te aanvaarden) met zo'n uren??? :bang: :bang:

Een afhaalpunt is vooral handig voor mensen die niet thuis zijn. Wel, de uren dat dit open is ben ik aan 't werk. :roll:
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
Bedankt: 145 keer

Over lang wachten op een pakje gesproken...
Ik heb verlede maand een mercedes hybride CLA besteld, levertermijn: december 2022 :evil:

en het valt nog redelijk mee ivg met de andere modellen. https://mbpassion.de/2021/12/blick-auf- ... baureihen/
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Ouch ... en ik vond 6-7 maand al lang bij BMW ... dan leveren die wel een pak sneller. Levertermijnen voor hybride en BEV's zijn nu verkort tot +/- 4 maand.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

CCatalyst schreef: Hoe komt het eigenlijk dat eBay niet populairder is in Vlaanderen?
Als ik nu zoek is het eigenlijk praktisch altijd 'buy now' en ebay winkels (zijn ook de enige aanbiedingen die ik nog volg).
Met het 'echte' ebay bieden ben ik vroeger gestopt toen je praktisch verplicht werd om met bots te werken en ook paar keer lege doos ontvangen.

Verkopen doe ik niet meer en na de laatste gratis weggeef ervaringen wil ik gewoon terug zo weinig mogelijk met mensen te maken hebben.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Vanmorgen melding op de smartphone dat er iets is met de proximus simkaart.
Ze wordt niet meer herkend, gebeld worden gaat blijkbaar nog wel, bellen niet meer.
2e sim werkt wel, beide verwisselen van slot en het probleem gaat mee met de simkaart, dus het is niet het slot.
Uiteraard juist op zondag en buiten in wijnegem geen proximuswinkel open.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

CCatalyst schreef:
Hoe komt het eigenlijk dat eBay niet populairder is in Vlaanderen?


Kosten en verplichtingen twee zaken waar de vlaming een hekel aan heeft. Het grote gros is wellicht naar de gratis alternatieven getrokken zonder verplichtingen. Dus de markt nu is eigenlijk te klein in vlaanderen. Maar het is een leuk platform ( hilarisch bij momenten als je daar het grootte slachtoffer forum volgt )
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Kan niet meer inloggen op men eigen klantenzone van orange :bang:

Wachtwoord is niet juist, zal wel :nono:
Zelfs itsme lukt niet.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Q8 die een tijd geleden plots stuurde om wachtwoord te vervangen. Ik vroeg voor meer info en of er een hack had plaatsgevonden maar ze weigeren te antwoorden (dus waarschijnlijk wel).
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

MClaeys schreef:Q8 die een tijd geleden plots stuurde om wachtwoord te vervangen. Ik vroeg voor meer info en of er een hack had plaatsgevonden maar ze weigeren te antwoorden (dus waarschijnlijk wel).
Is dit dan geen logische volgende stap:
https://www.gegevensbeschermingsautorit ... t-indienen
?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

boonpwnz schreef:Kan niet meer inloggen op men eigen klantenzone van orange :bang:

Wachtwoord is niet juist, zal wel :nono:
Zelfs itsme lukt niet.
Ik heb uiteindelijk een nieuw account moeten maken :bang:
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

cadsite schreef:
MClaeys schreef:Q8 die een tijd geleden plots stuurde om wachtwoord te vervangen. Ik vroeg voor meer info en of er een hack had plaatsgevonden maar ze weigeren te antwoorden (dus waarschijnlijk wel).
Is dit dan geen logische volgende stap:
https://www.gegevensbeschermingsautorit ... t-indienen
?
Bedankt, ik geef ze nog een week. Dan is het lang genoeg dat het excuus "twas wat drukker met de feestdagen" niet meer telt.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

GLS: pakket gewoon achtergelaten in de tuin, in de regen. Fijn.

UPS: pakketten gewoon achtergelaten achter een bloempot, Nevermind dat het geen goedkoop ding was en moest afgetekend worden.

De enigen die het echt correct doen zijn bpost en PostNL.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Microsoft/343 Studios die een 'VM' als cheat of slecht beschouwen. Al 2 dagen aan het zoeken waarom 'Halo Infinite' niet wou opstarten op mijn GamePC (een Win11 VM met passthrough GFX). Na een hoop troubleshooting gemerkt dat 'soms' de errorlog vermelding maakte van Arbiter.dll ... blijkt dat die op Win10 wél errormeldingen geeft, maar op W11 niet. Oorzaak ... "Arbiter.DLL" anti-cheat/copy protection merkt dat het OS "virtualized" is en weigert dan de gekoppelde .exe te starten.

Ik zit op VMWare, dus moest dus de hypervisor id tag verwijderen van de vCPU (via aanpassingen in de vmx file).

Stoem ... onnodig ... frustrerend

Pluspunt: Je kan je gamesave verderzetten vanaf een xbox op PC en vice versa, niet verwacht.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Sasuke schreef:Pluspunt: Je kan je gamesave verderzetten vanaf een xbox op PC en vice versa, niet verwacht.
Is met veel crossplay games, erg handig.
Sasuke schreef: Stoem ... onnodig ... frustrerend
Helaas niet onnodig, de nieuwe trend is games in een VM draaien, op de host dan cheat software draaien die niet gedetecteerd kan worden door de game. Daarom is men daar mee begonnen, en Halo Infinite heeft vrij veel last van cheaters al (daarom dat veel mensen vragen voor de opt-in voor crossplay). Maar zoals je zelf dus ook merkt, er is rond te werken. En een correcte foutmelding stuurt de cheaters te snel in de juiste richting.
Frustrerend, zeker en vast.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ondanks dat de PostNL chauffeur hier in het tijdsinterval voor mijn deur stond op vrijdag niet aangebeld.
Naar een ophaalpunt gereden met belachelijke openingsuren.
Ik zeg: 'pakket op naam van ikke'.
Hij haalt een (zet u!) schriftje boven met handgeschreven namen van bestemmelingen!
Ze geven me een pakket op mijn naam, maar van andere afzender (cadeau van een klant) dat ik niet verwachte.
Erna mijn pakket waarvoor ik ging.

Mocht ik dus geen ander pakket afhalen had ik nooit bericht gekregen dat er nog een pakket om mij wachtte. :bang:
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

cadsite schreef: Naar een ophaalpunt gereden met belachelijke openingsuren.
Hij haalt een (zet u!) schriftje boven met handgeschreven namen van bestemmelingen!
Spijtig genoeg geen unicum. In het tankstation voor PostNL is het ook met een schriftje, en afhalen moet je altijd een extra dag geven want anders hebben ze het schriftje nog niet bijgewerkt en geven ze het ni mee. Met de feestdagen zelfs 2 dagen soms. In een ander tankstation is het dan nog erger, daar liggen de pakjes op een hoop en moet je zelf uitzoeken wat van jou is …

Ik mijd afhalen dus als de pest, chance dat de chauffeurs mij/ons al kennen. Na die mensen al paar keer fooi te hebben gegeven komen die rustig naar achter gestapt en leggen ze het op ons overdekt terras. Die van PostNL belt zelfs niet meer aan en doet dat gewoon … en belt aan als hij weg stapt :-)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Moet zeggen heb ook de beste ervaring met postnl en bpost. 6 jaar geleden had ik wel eens dat postnl mijn pc die ik gekocht had onder een zeil had gelegd en die nacht regende het maar voor de rest :angel:
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Sasuke schreef:In het tankstation voor PostNL is het ook met een schriftje.
Dat men er zo'n administratie wil insteken voor de schamele vergoeding die ze krijgen voor die pakjes.

Zij die met UPS werken kunnen het manifest gewoon zien in hun PDA, maar zelfs dan kiezen sommigen toch ook nog voor het schriftje.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Cadeaubon van swiss sense gekregen van €100. Leuk.
Ik heb er een dekbed besteld aan €111,30 dus moest nog €11,30 opleggen.
Betaling gedaan met CC.

2 dagen erna een mail met "u moet nog €111,30 betalen".
3 dagen erna (zonder dat ik iets gezegd heb) "U moet nog €100 betalen".

Prutsers...
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

recent zonnepanelen laten plaatsen, met een omvormer van huawei....
kan je dat ding zijn eigen SSID niet uitzetten, dus zit dat hier 24/7 een eigen wifi netwerk uit te zenden dat totaal overbodig is,
want hij is gewoon als client verbonden met mijn wifi.

enfin, je kan het wel uitzetten... maar dan stopt die gelijk met data door te sturen naar de app en ook lokaal gooit hij dan de modbus dicht.
(van het moment dat ik de onboard wifi uitschakel zie je het ding wel continu dns requests maken, maar verder geen data meer sturen)

antwoord van huawei: je kan het niet uitzetten, it's by design.
ofte: ze kennen hun eigen product niet (want je kan het wel uitzetten) en ze noemen iets wat duidelijk een bug is hun ontwerp.

zijn zo van die dingen, als ik het op voorhand wist had het toch een andere omvormer geworden.
Bababa
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 jul 2014, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 29 keer

Maar je kan het effectief niet uitzetten als je verbinding wilt via WiFi right? Het stoorde me ook in het begin.
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Bababa schreef:Maar je kan het effectief niet uitzetten als je verbinding wilt via WiFi right? Het stoorde me ook in het begin.
als je rechtstreeks op de omvormer wil inloggen moet de wifi aanstaan, anders in principe niet....
(zijn wifi ssid en zijn wifi client zijn 2 aparte onderdelen, dus de ssid uitzetten blijft de verbinding als client gewoon behouden)
de omvormer stelt ook de modbus (poort 502) open op het netwerk waarmee hij verbonden is als client.
that is... tot je dus die management wifi uitzet, dan gooit hij de modbus aan zijn client-side ook dicht (en dan dus als een gek dns requests blijft sturen).

het feit dat ze zeggen dat het by design is doet me gewoon denken dat ze ofwel niet capabel zijn de juiste firmware te maken, of gewoon niet weten waarover ze spreken bij hun "technische" support.

hun excuus van "die moet altijd aanstaan voor als de installer wat wil doen" is ook zo een leuke:
ten eerste kan die installer er in principe remote aan, ten tweede heb ik al gemerkt dat de wifi zich na een reboot gewoon terug aanzet...
so where's the problem?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Amazon die gewoon nooit nog hun next-day delivery haalt, ondanks dat ik Prime heb. En het is niet dat het langer onderweg is, het is gewoon dat ze het te laat aan de koerierdienst afleveren. Nu ook weer, heb al van vanmorgen een BPost tracking nummer met zogezegd levering voor 20u vandaag, maar bij BPost zien ze enkel nog maar dat het pakje aangemeld is.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Straf dat die luie mensen die orderpicken bij amazon niet wat sneller willen werken voor hun riante loon. :roll:
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

cadsite schreef:Straf dat die luie mensen die orderpicken bij amazon niet wat sneller willen werken voor hun riante loon. :roll:
Een beetje kort door de bocht natuurlijk. Ik kijk gewoon wat een online shop mij zegt, en als die steevast later levert dan wat ze zelf aankondigen, dan is dat wel frustrerend toch ? Dan moeten ze maar zeggen dat het 2d later geleverd wordt.
Trouwens, het lijkt ook altijd met zaken die door derde verkopers verkocht worden. Is dat dan vooralsnog Amazon personeel dat in een warehouse moet gaan orderpicken ?
Gebruikersavatar
Belgissschenaap
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 50 keer

Cadsite was maar aan het moppen.

Ik herken die 'irritatie' wel. Ben het zelf ook beu dat er geen betrouwbare schattingen zijn.

Boodschap aan online winkels:
Het boeit mij niet dat het pakket hier sneller dan het licht is. Doe gewoon, en voorspel conservatief.
Mijn prullen zijn niet zo dringend.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ik was inderdaad niet op jou aan het hakken, maar op de race to the bottom.
Die gaat uiteraard door bij amazon, maar de derde verkopers doen lustig mee.
Die 'voor 22u besteld, morgen bij jou' zou een betaalde optie moeten zijn en niet de standaard.
Dan zouden die webshops overdag kunnen versturen ipv 's nachts.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

De update van VRTnu die er voor zorgt dat in "fullscreen" mode het beeld kantelt baar portrait mode. :roll: :bang:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

cadsite schreef:Ik was inderdaad niet op jou aan het hakken, maar op de race to the bottom.
Die gaat uiteraard door bij amazon, maar de derde verkopers doen lustig mee.
Die 'voor 22u besteld, morgen bij jou' zou een betaalde optie moeten zijn en niet de standaard.
Dan zouden die webshops overdag kunnen versturen ipv 's nachts.
Eigenlijk zou je moeten een optie hebben dat je 's ochtends voor x aantal uur besteld en dat het dan de dag erop aankomt. Dat is denk ik voor de meeste mensen snel genoeg en dan kan orderpicken nog ruim voor het einde van de dag gebeuren. En betaal je niet en bestel je na dat uur dan krijg je het pas de dag na de volgende dag.

Voor mij zat snel genoeg en ik denk voor veel medewerkers meer rust.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Tomby schreef: Trouwens, het lijkt ook altijd met zaken die door derde verkopers verkocht worden. Is dat dan vooralsnog Amazon personeel dat in een warehouse moet gaan orderpicken ?
Verkocht door derde verkoper, verzonden door Amazon is wel door Amazon personeel. Er is ook nog een optie voor Prime waarbij de derde zowel verkoopt als verzendt (en daarbij de Prime-commitment moet respecteren) maar weinigen die zich daaraan wagen in Europa wegens bijna onhaalbaar, ook al krijg je daardoor een hogere positie in de Buy Box.

Soit, als het door Amazon verzonden is kan je het aankaarten bij de klantendienst en geeft men u 5 EUR zwijggeld.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Mijn frustratie van de dag (en al langer eigenlijk): mensen die niet kunnen begrijpen dat je content bent met je job, die gewoon goed wilt doen (try to be the best) en niet persé alle mogelijke promoties in je carrière moet meepikken die je maar kan krijgen (om als matige manager te eindigen) ...
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

In veel bedrijven zit dat mis. Groeien in de breedte daar denken ze niet over na.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

En het triestige is niet alleen dan onbegrip krijgen als je niet verticaal wil groeien. Maar ondertussen ook verhinderd worden als je probeert horizontaal te groeien terwijl het bedrijf juist de winnaar is ...
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

pfuhu schreef:En het triestige is niet alleen dan onbegrip krijgen als je niet verticaal wil groeien. Maar ondertussen ook verhinderd worden als je probeert horizontaal te groeien terwijl het bedrijf juist de winnaar is ...
Om die reden ben ik zelfstandige geworden ... (1 van de redenen toch)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Dat lijkt me dan ook weer teveel stress. (Ooit al enkele jaren leidinggevende geweest. Job op zich vond ik nog wel leuk, maar ik ergerde me teveel in de stress/miserie en vrees dat die er als zelfstandige ook bijhoort ...)
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

De oracle weblogic server die niet meer doet wat hij moet doen :?
Zal werken worden tijdens de vakantie
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

CEO stuurt kerstwensen in Comic Sans
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

pfuhu schreef:Mijn frustratie van de dag (en al langer eigenlijk): mensen die niet kunnen begrijpen dat je content bent met je job, die gewoon goed wilt doen (try to be the best) en niet persé alle mogelijke promoties in je carrière moet meepikken die je maar kan krijgen (om als matige manager te eindigen) ...
Weet je ik ben al lang blij dat ik een job heb zonder diploma. Mij boeit het niet of ik nou meer uitdaging krijg zolang ik me maar goed voel bij men job en dat het nuttig blijft.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”