IMHO,wijkopenauto's.be, 2dehands, etc. doe het niet als het niet echt hoeft.
In 2012 is mijn vader overleden. Hij had een Peugeot 1007. Een kleine auto met toch wel wat leuke dingetjes in . Je kon de zetels op ik weet niet hoeveel manieren dichtklappen, verschuiven, etc. De deuren schoven elektrisch open en dicht. Eigenlijk een geweldig autootje. Als hij ging vissen en het begon te regenen dan ging hij in de auto zitten( langs het kanaal) met de schuifdeur open.
Het was zijn vijfde auto die hij nieuw had gekocht bij dezelfde garagist. Ik ben dus eerst naar die garagist gegaan, maar de zoon die ondertussen de zaak runde was niet geïnteresseerd.
De auto was 5 jaren oud...Dan maar naar eerder genoemde opkopers, maar ik werd er een beetje mottig van de prijzen die genoemd werden. Dankzij mijn broer die al eens wat hand- en spandiensten verleent aan zijn vriend/garagist/bandenverkoper heb ik toch nog een eerlijke prijs gekregen, hij kocht hem voor zijn vrouw.
Dus het initiatief van Sasuke vind ik zeer lovenswaardig, en de tip van Heist om iemand met minder middelen blij te maken, top!