Vorige week een brief van Fluvius in de brievenbus dat er iemand aan de deur was voor manuele meterstand opname.
Dacht dat het een vergissing betrof, maar nee hoor, daarstraks had mijn partner een gemiste telefonische oproep van Fluvius dat ze weer (tervergeefs) aan de deur stonden voor opname. Ze kon helaas niet opnemen daar ze in vergadering zat.
Nog iemand zoiets tegengekomen?
Wie weet vertrouwen ze hun eigen digitale meters wel niet of willen ze graag de belastingbetaler nog laten opdraaien voor het spijzen van de lonen van de manuele opnemers?

Zal morgen even terug bellen en doorgeven wat de kostprijs voor hun zal zijn voor de capaciteitsvermindering op mijn of haar werk (mijn/haar verlof) om aanwezig te zijn om hun digitale meters te laten aflezen.
En hun ineens de vraag stellen hoe een distributiebeheerder aan haar telefoonnummer komt (die zij nooit verkregen hebben). De enige mogelijkheid is via de energieleverancier… en dat lijkt me niet GDPR-compliant…