Vandaar dat je zelf kan samenstellen he voor jou dan: TV + internationale fictie, al denk ik dat op termijn gewoon HBO Max en Peacock en dergelijke gewoon naar België komen. Dan nog zou alle Vlaamse TV een goede oplossing zijn, zonder reclame.cadsite schreef:Neen.
€5 voor vlaamse fictie is me zelfs te veel. Wacht enkele maanden en je kan het elders zien. 't Is nu ook niet dat het aanbod zo groot is. 1 goede serie per trimester is al een groot succes.
€7 voor internationale fictie is redelijk aanvaardbaar, dan kom je in het vaarwater van Disney+, dus dan moet het aanbod even groot en kwalitatief zijn.
€7 voor TV, dat zou ik misschien wel doen, maar niet als ik hier eerst €5 voor de basis moet bijtellen. Dan kom je duurder uit dan TVvlaanderen.
sport: geen interesse, zelfs niet als ze me betalen.
En inderdaad, VRT blijft gratis (VRT Nu en dergelijke), maar kan ook inbegrepen worden in zo'n alles-in-1 ipv 4 verschillende apps voor VTM, VRT, GoPlay, Eleven, ..... én zonder reclame.
Over "geen reclame" en "de commerciële zenders gaan dit nooit aanvaarden". Streamz = de commerciële zenders (Telenet (Play zenders) & DPG Media (VTM)). Bij Telenet/Proximus/Orange betaal je grotendeels voor de dienst (decorder, kabelnetwerk en dergelijke). Bij Streamz zou je slechts een fractie voor de technische werking van de app betalen, maar wel grotendeels voor de content. Dan is er geen reclame nodig.