Versatel: nieuw abo, geen Belgacom-factuur meer

Nieuws omtrent telecom
Gast

@mr_willes

Ps. Niet alleen nieuwe userbase gebruiker, ook een nieuwe belg, ik verhuis waarschijnlijk begin volgend jaar, ben me vast aant orienteren op de ADSL markt (die echt om te huilen is, als je uit Nederland komt).


Ah? mss even offtopic, maar kan je voorbeeldje(s) geven? Omdat op verschillende fora steeds kwijlend naar het buitenland (& Nederland) gekeken wordt als zijnde het internetwalhalla...

Technische problemen? manke facturatie?...
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ziezo, weer een heel gesprek achter de rug (het 4de ondertussen al)...

De site wordt geupdate: daarom nu even geen info over het All In pakket, maar ze verzekerden me dat ten laatste morgen alles terug in orde is.

Over het upgraden van Always (More) ADSL naar 4Mbps: dit zou niet mogelijk zijn, je kan die 15€ euro extra die je betaald als je van Always ADSL naar de All In, of de 10€ van Always More naar All In, bekijken als een meerkost voor de snelheidswinst.

Vermoedelijk is de VOIP modem/router/VOIP box: de volgende
http://www.speedtouch.com/prod716.htm


Dit zal het inderdaad worden, als ik de klantendienst mag geloven, en ja, het lijkt me degelijk (niet zoals die usb modem die versatel me 2 jaar geleden gaf :twisted: )

Edit: Men beweert dat op beide sites (tele2.be en versatel.be) het nog wikken en wegen is hoe en waar ze hun nieuwe product gaan promoten.
De bewering van Parin (http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=8649&postdays=0&postorder=asc&start=80) over het feit dat deze 2 bedrijven naast mekaar gaan voortbestaan en concurrenten zijn, is volledig verkeerd.

Versatel en Tele2 zijn één. (luister maar naar de openingszin van de medewerker op de Versatel klantendienst :wink: )
Laatst gewijzigd door svenska op 15 nov 2005, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

Jamaar, ik *kan* nog niet naar die all-in gaan, want ik zit nog vast aan BGC.

Is toch wel erg jammer dat ze voor klanten in mijn situatie geen oplossing kunnen aanbieden. Zeker omdat ik deze promotie met maar 1,5 maand gemist heb en nu dus voor 2 jaar lang achter het net vis. :cry:

Tenzij ik natuurlijk EN BGC neem EN die all-in formule neem.
Gebruikersavatar
mr_willes
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 15 nov 2005, 15:55
Locatie: Lommel
Contacteer:

Anonymous schreef:@mr_willes

Ps. Niet alleen nieuwe userbase gebruiker, ook een nieuwe belg, ik verhuis waarschijnlijk begin volgend jaar, ben me vast aant orienteren op de ADSL markt (die echt om te huilen is, als je uit Nederland komt).


Ah? mss even offtopic, maar kan je voorbeeldje(s) geven? Omdat op verschillende fora steeds kwijlend naar het buitenland (& Nederland) gekeken wordt als zijnde het internetwalhalla...

Technische problemen? manke facturatie?...


Ik heb me verkeerd uitgedrukt. Ik bedoel te zeggen dat het in nederland toch wel een walhalla is. Niet v.w.b. de technische problemen en de facturatie (en de helpdesk en ga zo maar door). Dit is voor zover ik de verhalen lees hier op Userbase ongeveer hetzelfde. De een heeft nooit problemen de ander alleen maar. Je moet er gewoon geluk mee hebben.

Bijv. Ik heb 3 jaar lang (dat is nu al wel 2 jaar geleden) Kabel van UPC gehad. In die 3 jaar geen enkel probleem gehad met de verbinding. De laatste 3 maanden van die 3 jaar geen internet, en om een lang verhaal kort te maken, weggegaan na die 3 maanden omdat ik geen opties meer had, geen internet, en ik werd wel teruggebeld :? ...

Maar als je kijkt naar de snelheden in nederland dan zit je wel een heel stuk beter. Je moet ook wel een beetje geluk hebben in welke regio dat je zit (van welk netwerk je gebruik kunt maken). Ik zat bijvoorbeeld heel ongunstig (kpn-netwerk). De snelste lijn die ze bij mij kunnen leveren is 6Mbps down / 768 Kbps up, met een fup (wat in nederland standaard is behalve op de allerkleinste abonnement van 25 euro of minder) voor 50 euro per maand.

Als je wel gunstig zit (bbned of babyxl) heb je voor 30 euro p.m. een verbinding van 8 Mbps down / 1 Mbps up.

Aangezien ik nu nogal wat verkeer genereer (CS-server, ftp, mail, vpn, bittorrent, enz...) ben ik op zoek naar een beetje relaxed abonnementje, maar ik moet zeggen het valt niet mee (zeker niet de upload :-( en de datalimieten :-( pffff).

Dit all-in is op bepaalde punten al een hele vooruitgang, echter ik zoek nog meer, vast ip en hogere upload (i.v.m. eigen servers). Ik neig op het moment toch nog naar realdsl (als ze ooit nog klanten aan gaan nemen).
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

Svekke schreef:De bewering van Parin (http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=8649&postdays=0&postorder=asc&start=80) over het feit dat deze 2 bedrijven naast mekaar gaan voortbestaan en concurrenten zijn, is volledig verkeerd.

Versatel en Tele2 zijn één. (luister maar naar de openingszin van de medewerker op de Versatel klantendienst :wink: )


Nou, het is niet mijn bewering, maar de bewering van de Tele2 helpdesk medewerker waarmee ik deze morgen gesproken had. ;)
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

@Parin: Tja, ik weet het, uiteindelijk komt het grappig over, want bij Versatel zei men letterlijk met deze woorden: 'Tele2 en Versatel zijn getrouwd' :lol:
Dan toch niet zo'n goed huwelijk? :twisted:
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat je bij deze all-in formule geen fax meer kan gebruiken. Hoewel aanzienlijk minder dan vroeger wordt dit toestelletje toch nog wel regelmatig gebruikt ... hier dus teleurstelling mbt aangeboden formule :-( :cry: :-(
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Misschien even ter zijde, maar in Luxemburg biedt Tele2 een ADSL formule aan voor 23,99€ : 1Mbps down, 128Kbps up en GEEN LIMIET!!
http://www.tele2.lu/fr/internet/adsl/index.html

Ik zou zeggen: Tele2, breidt uzelf maar eens goed uit in ons Belgenland!
moet ik als telenet-klant nu best naar de klantendienst van versatel of die van tele2 bellen? wie van de 2 is eigenlijk deftig op de hoogte van de actie?


Naar mijn gevoel toe weet Versatel er meer over dan Tele2.
En nog eens: volgens hen zijn ze één, dus dat zou in principe niet mogen dat er nog zo'n verschillen tussen die 2 bestaan.

Nr Versatel: 0800/57575
Nr Tele2: 0800/16026
r2805

Daarnet even naar Tele2 gebeld, en de bevestiging gekregen dat je per GB die je méér download, 1euro bij betaald.
:|
Sector
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 nov 2004, 18:07

Ik heb zonet eventjes de algemene voorwaarden bekeken, te vinden op - http://tele2.be/nl/internet/fichiers/cgv-nl.pdf - en er staat zwart op wit dat het volume beperkt is tot 10 GB, niet meer, niet minder.

Nog iets dat mijn aandacht trekt is het feit dat men maar één computer mag aansluiten (ik weet natuurlijk wel dat men zonder problemen met meerdere gebruikers kan surfen). Dit betekent dus dat men technische ondersteuning ter plekke kan weigeren als er meerdere computers zijn aangesloten, ik heb dit een keer voorgehad met een belgacom skynet technieker, mijn vader werd een beetje bang en heeft de multi optie genomen.

Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar het is een beetje ontstemmend. Ook de schijnbare verdeeldheid van Tele2 & Versatel boezemt mij niet veel vertrouwen in. Zeer spijtig, want ik wil echt weg van Skynet, geen slechte service, daar niet van, maar die limieten zijn echt om zot van te worden.

EDIT: Ik heb net gebeld naar de Tele2 klantendienst en ik kreeg een mevrouw aan de lijn die na het te gaan vragen aan haar overste bevestigde dat het na 5 euro bij te betalen gratis is! Mijn hartje jubelt weer :D[/b]
Laatst gewijzigd door Sector op 15 nov 2005, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Ik heb zonet eventjes de algemene voorwaarden bekeken, te vinden op - http://tele2.be/nl/internet/fichiers/cgv-nl.pdf - en er staat zwart op wit dat het volume beperkt is tot 10 GB, niet meer, niet minder.

Hoe kan dat dan in godsnaam? Na 10 GB GEEN internet meer?? Kan niet eh...

Daarnet even naar Tele2 gebeld, en de bevestiging gekregen dat je per GB die je méér download, 1euro bij betaald.

Ja, maar tot max 5 euro, dus 5 gig betaal je extra, daarna geen limiet meer, ook geen snelheidsinboeting...

Letterlijk zo op de site:
Extra volume (boven 10 GB): € 1 per GB tot maximum € 5, nadien gratis
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Daarover gaat het nu dus al een tijdje.
De helpdesk medewerkers zeggen iets anders dan dat er op de site staat.
Dit werkt zeer verwarrend. Wat bedoelen ze nu.
Diegene die intekent kan dus best wel een screenshotje nemen.
Gast

Extra volume (boven 10 GB): € 1 per GB tot maximum € 5, nadien gratis

Dit gaat nog aangepast worden, 't gaat geen unlimited zijn
€ 1 per extra GB
Gast

De helpdesk medewerkers zeggen iets anders dan dat er op de site staat.

Nochtans bevestigde de Versatel klantendienst alles wat er op hun site stond...
Dit gaat nog aangepast worden, 't gaat geen unlimited zijn
€ 1 per extra GB

Wat een afrip voor aldiegene die al intekende!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Als je telefonisch een overeenkomst sluit heb je de nog steeds de wettelijke bedenkingstermijn van 7 dagen, na het leveren van het product, tenzij dit uitdrukkelijk wordt weerlegd: "De klant heeft geen recht om af te zien van de aankoop" wordt dan ergens op de bevestigingsbrief vermeld.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Svekke schreef:Net gebeld met de Versatel klantendienst (op 0800/57.575)
Voor diegenen die denken dat ik naar de Tele2 klantendienst zou moeten bellen: heb ik gedaan, en daar zeiden ze me dat ik als bestaande klant van Versatel maar naar hun moest bellen.

Ten eerste: het is dus echt ongelimiteerd NADAT je 15gig gedownload hebt, en dus ook 5€ supplement betaald hebt, dus het factuur komt op 44,90€ max. (+ je telefoongesprekken natuurlijk -> zie hieronder)



Ik hoop dat hierme een aantal zaken worden verklaard en hoop dat de klantendienst me correcte info gaf. (ik heb trouwens 2x gebeld, en 2 verschillende mensen gesproken)

da's hetgeen ik bedoelde...bij Versatel zeggen ze : unlimited,
bij het speciale nr vd aanbieding (bemand door ex-tele2 medewerkers) 0800 16026 zeggen ze wablieft unlimited? gij zijt zxt zeker??[/quote]
Laatst gewijzigd door filipi op 15 nov 2005, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

filipi: Jawadde, das ook mekander vierkant tegenspreken...

Ik vroeg: 'Na die 5€ extra te hebben betaald, dan is het downloadvolume onbeperkt?', waarop men positief antwoorde... :?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

De vraag over het onbeperkt downloaden voor 44,90€ nog eens in een Tele2 medewerkster haar gezicht gesmeten, die moest het even gaan navragen, en inderdaad: HET IS DUS ECHT WEL!! NO LIMITS!!
Gast

juist gebeld en ook bevestigd dat het gratis unlimited is na 15GB.
fax wordt beschikbaar vanaf januari voor het all-in pakket en alarmcentrale functioneert enkel wanneer deze belt naar gsm's... da waren zowa de antwoorden die ik kreeg...
Wright
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jun 2004, 10:07

Gewoon eventjes afwachten tot er klanten zijn voor duidelijkheid.
Ik denk niet dat versatel/tele2 zo'n blunder zouden doen door het fout op de site te zetten.. Het zijn gewoon de helpdesk mensen die het product nog maar net zelf kennen.
ISP: Edpnet
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Na de 5de telefoon naar Versatel werd me WEER bevestigd dat het onbeperkt is, dus al diegene die hier paniekerig kwamen zeggen dat ze kweeniehoeveel gingen betalen: niet dus :wink:
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik denk dat er misverstand met de limieten is doordat de gewone TELE2 ADSL (waarbij wel limieten zijn en je 1 euro per gig bijbetaald) en het nieuwe aanbod (telefoon en adsl) waarbij je max. 5 euro bijbetaalt.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Svekke schreef:Na de 5de telefoon naar Versatel werd me WEER bevestigd dat het onbeperkt is, dus al diegene die hier paniekerig kwamen zeggen dat ze kweeniehoeveel gingen betalen: niet dus :wink:


inderdaad, dat werd me duidelijk vlak na de middag:

filipi schreef:Mijn voorlopig besluit blijft dat het WEL unlimited is !

Waarom ?

1) Het is gebleken dat de mensen achter de infolijn van deze superaanbieding mensen van Tele 2 zijn...en dus nooit iets kenden van unlimited.
2) verschillende mensen aan de normale infolijn van Versatel (= mensen van Versatel) hebbben mij de afgelopen weken gemeld dat het ZEKER unlimited 4Mbps ging zijn.
3) het staat duidelijk op de site onder 'tarieven' , enkel onder 'technische details' staat het dubbelzinnig...
4) als deze aanbieding geen unlimited zou zijn, is het eigenlijk geen 'doorbrekende superaanbieding' zoals ze beweren, helemaal niet...!


en die 'technische details' zijn foetsie :wink:
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

en die 'technische details' zijn foetsie

Ahja? Op de site van Tele2 toch niet hoor http://tele2be.interact.lu/nl/tele2-all-in/index.html
De site van Versatel is zowiezo nu f*** up, maar morgen zou die weer Tele2 All-In aanprijzen :wink: [/b]
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Laatst gewijzigd door FST op 15 nov 2005, 19:55, 3 keer totaal gewijzigd.
Gast

Gast schreef:Vermoedelijk is de VOIP modem/router/VOIP box: de volgende
http://www.speedtouch.com/prod716.htm

Tenminste als de foto klopt op de website.

4 Ethernet poorten,
2 VOIP telefoon poorten
Wireless lan G en B, dus tot 54Mbs

Lijkt me een deftig bakje.

Cavelion


iemand hier al bevestiging over? 070 / 22 44 64 (technische dienst) verwijst door naar 0800/27917 (nummer bestaat volgens telenet sinds een halfuur niet meer...
:-), derjuist nog wel)
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Sector schreef:Ik heb zonet eventjes de algemene voorwaarden bekeken, te vinden op - http://tele2.be/nl/internet/fichiers/cgv-nl.pdf - en er staat zwart op wit dat het volume beperkt is tot 10 GB, niet meer, niet minder.

EDIT: Ik heb net gebeld naar de Tele2 klantendienst en ik kreeg een mevrouw aan de lijn die na het te gaan vragen aan haar overste bevestigde dat het na 5 euro bij te betalen gratis is! Mijn hartje jubelt weer :D[/b]


Goed dat je dat hebt ingezien :wink:
BTW: Dit zijn de voorwaarden voor ALL-In, wat jij gaf waren de voorwaarden voor het gewonen Tele2 ADSL abo.... -> http://tele2be.interact.lu/nl/tele2-all-in/frame/download/Algemene%20Voorwaarden%20Tele2%20All%20In_NL.pdf
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

De formule is nu ook te zien op de Tele2 homepage.
Gast

Anonymous schreef:
Gast schreef:Vermoedelijk is de VOIP modem/router/VOIP box: de volgende
http://www.speedtouch.com/prod716.htm

Tenminste als de foto klopt op de website.

4 Ethernet poorten,
2 VOIP telefoon poorten
Wireless lan G en B, dus tot 54Mbs

Lijkt me een deftig bakje.

Cavelion


iemand hier al bevestiging over? 070 / 22 44 64 (technische dienst) verwijst door naar 0800/27917 (nummer bestaat volgens telenet sinds een halfuur niet meer...
:-), derjuist nog wel)


070 nummer niet meer bereikbaar... ze kappen d'r blijkbaar een kwartier vroeger mee... helemaal doorgedraaid wssch :-)
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Er is nog wat verwarring met het nieuwe abonnement, zo kun je zien op de ene link dat er iets van het geliefde "5euro, nadien gratis" staat en op de andere link weer niet, zoals hier duidelijk gemaakt in deze pic:Afbeelding
De links:
http://tele2be.interact.lu/nl/tele2-all ... arifs.html
http://tele2be.interact.lu/nl/tele2-all ... tails.html

Maar ze zijn er nog redelijk aan bezig zie ik; asge op "bestellen" klikt:
Deze pagina is beschikbaar vanaf 16 november 2005
om 10.00 uur
Dus het is hopen op het goeie... ik ga morgen zeker om dat uur nekeer kijken :?
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Ik denk dat ze Versatel-Tele2 hier gewoon zitten mee te zien om te weten wat ze tegen de lancering nog in orde moeten hebben ...
Gast

mssch stomme vraag, maar waarom hedde eigenlijk splitters nodig als het telefoongedeelte van het all-in pakket over VOIP loopt ? maakt VOIP ni gewoon gebruik van de ADSL-band op uw verbinding om derna via de provider over PSTN te gaan?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Geen stomme vraag, eerder goed opgemerkt...
Ik zou het ook niet weten, je redenering lijkt in mijn ogen correct.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

iemand hier al bevestiging over? 070 / 22 44 64 (technische dienst) verwijst door naar 0800/27917 (nummer bestaat volgens telenet sinds een halfuur niet meer...
:-), derjuist nog wel)

Gebeld naar dat 0800 nummer, en die gaven mij bevestiging dat het een speedtouch 716 is.
Goeie keuze toch denk ik van Tele2-Versatel :???:
Gast

vraag me wel af; zoude me da spul ook me u gewoon tel's belle via internet telefon abbo? (bv voipbuster)
Gast

Dat 'gratis na 5€ extra' lijkt me niet lang houdbaar.

Het is toch logisch dat na een tijdje de snelheid dan zal teruglopen omdat iedereen a volonté gaat downloaden, en dan zijn er weer investeringen nodig, maar dat kunnen ze niet betalen met zo'n goedkope abonnementen...

Dan komen de klachten weer over de slechte service enz...
Gast

ben versatel werknemer
morgen zal er effectief veel meer duidelijkheid moeten

in de productpresentatie die mij vorige week gegeven werd, werd gemeld dat er 10 Gig volume inbegrepen is en het nadien 1€ per extra Gig is
deze productpresentatie was toen nog niet 100% en was nog voor aanpassing mogelijk

ben echter wel verbaasd van het onbeperkt te zien vermeld worden vanaf 5€
dit principe was van toepassing op ons always more product

ik ga allessinds voor meer duidelijkheid vragen morgen op bedrijf, want het is blijkbaar serieus verwarrend aan het worden

wat ik wel weet is dat de andere optie
29.90€ met 512kbits in download dezelfde kenmerken heeft als het always adsl product van versatel
dit wil dus zeggen 250Mb als volume in download en onbeperkt in upload
bij het overschrijden kan er maximaal 10€ toegevoegd worden aan de factuur
vanaf dan is het volume effectief onbegrensd

router is inderdaad een speedtouch 716 router

fax is momenteel nog niet aan de orde, dit klopt
versatel/tele2 verwacht echter dat dit het eerste kwartaal 2006 technisch wel mogelijk zal worden

over het splittergebruik
de reden is eigenlijk de volgende
de klant heeft uiteraard eerst een bestaande Belgacom lijn met 'voice' van Belgacom waarop dan 'dataconnectivity' van Versatel op geactiveerd wordt
pas wanneer het nummer van de klant overgezet wordt van Belgacom naar Versatel, waardoor de lijn van Versatel wordt, dan pas vervalt het 'voice' gedeelte van Belgacom
dus voor een korte periode is er 1 enkele ADSL splitter nodig om beide frequenties te splitten
Gast

Deej_1977 schreef:
Belgacom? schreef:Dus ik zeg het nog eens

soms blijf je beter waar je bent


*proest* hou de thread nu nog even serieus wil je...


Deej_1977 hoe kom ke er toch in godsnaam bij dat dit van Belgacom zou komen ???
Ik ben k3tt3r en kon op dat mom mijn paswoord zo direct niet vinden en daarom zoals nu als gast iets geschreven
Maar als ik dat hier allemaal lees dan is de slogan gewoon van

soms blijf je beter waar je bent nie meer of nie minder
Ik heb nog nooit zo een boerin aan de telefoon gehad als vandaag bij versatel.ze bieden iets aan en ze weten zelfs nog niet over wat ze spreken :roll:
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

Volgens hetgeen ik hier allemaal lees en ook zie op de tele2 site van het all in packet, zal het wel 10GB limiet zijn en 1€/GB extra. 4MBIT voor 45€/onbeperkt ? Nah I don't think so... :-(

Ik zit nu reeds 4 a 5 maand bij Versatel --> adsl always more ... (1MBIT/256KBIT)

Ik hoop dat niets veranderd aan de voorwaarden van dit abbo ... anders zou ik zwaar teleurgesteld zijn...

Groetjes
Gast

de laatste weken is telefonisch en vandaag ook op de website bevestigd dat het 4Mbit is en onbeperkt na een opleg van 5€; dus moeten ze ook woord houden he... als dit wegvalt is er aan het abonnement niks aan...
Gesloten

Terug naar “Telecom nieuws”