start prijzenrevolutie??

Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Eenmalige activering GRATIS: een geschenk van € 75,00
Maandelijks abonnement € 29,90
Doe-het-zelf Installatiepakket, inclusief modem GRATIS, een cadeau van € 25
Aantal mailboxen 5
Aantal aliassen 5 per mailbox
Grootte van de mailbox 50 MB
Maximale grootte van een e-mail 10 MB
Anti-virus, anti-spam, webmail, mijn versatel GRATIS
Persoonlijke webruimte 50 MB
Snelheid - ontvangen 1 Mbps
Snelheid - versturen 256 kbps
Volume - ontvangen 500 MB
Volume - versturen Onbeperkt
Snelheidsbeperking bij overschrijden volume Geen
Extra volume (boven 500 MB) € 0,01 per MB tot maximum € 5, nadien gratis

Mag ik concluderen dat ze een downloadlimiet hebben van 0,5gb, upload onbeperkt, doch met een maximum van €5 kan je downloaden zoveel je wilt ?

Ik veronderstel dat de snelheid juist geen 100kb/s haalt down, en 25kb up ?

93000*3600*24*30 = 241,056,000,000 (241gb) download
24000*3600*24*30 = 62,208,000,000 (62gb) upload
per maand.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Teebee schreef:Mag ik concluderen dat ze een downloadlimiet hebben van 0,5gb, upload onbeperkt, doch met een maximum van €5 kan je downloaden zoveel je wilt ?

Ik veronderstel dat de snelheid juist geen 100kb/s haalt down, en 25kb up ?

93000*3600*24*30 = 241,056,000,000 (241gb) download
24000*3600*24*30 = 62,208,000,000 (62gb) upload
per maand.

a) klopt
b) ge haalt net een klein beetje meer, upload is eerder 23 kB/sec.
c) Dan gaat ge wel uit van 2 lijnen, want tesamen ga je dat niet halen natuurlijk.

@sgt: curieus, ik vind de link ook niet (meer). Ik krijg 'em natuurlijk wegens klant-zijnde ... Enfin, als wij iets weten, weten jullie het ook :)
strife
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb zelf het Verstel always more abbo.

Down haal ik een snelheid tot 117 KB/s (Kilobyte) en up heb ik nog niet echt gemeten, maar ik haal inderdaad iets van 25 KB/s.

Verder werkt het dus zo dat je maximaal 5 € bijbetaald voor de traffic boven de 500 MB. Alles boven die 5 € is gratis, dus onbeperkt, limietloos, ... :)

Groeten,
Strife
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Teebee schreef:Eenmalige activering GRATIS: een geschenk van € 75,00
Maandelijks abonnement € 29,90
Doe-het-zelf Installatiepakket, inclusief modem GRATIS, een cadeau van € 25
Aantal mailboxen 5
Aantal aliassen 5 per mailbox
Grootte van de mailbox 50 MB
Maximale grootte van een e-mail 10 MB
Anti-virus, anti-spam, webmail, mijn versatel GRATIS
Persoonlijke webruimte 50 MB
Snelheid - ontvangen 1 Mbps
Snelheid - versturen 256 kbps
Volume - ontvangen 500 MB
Volume - versturen Onbeperkt
Snelheidsbeperking bij overschrijden volume Geen
Extra volume (boven 500 MB) € 0,01 per MB tot maximum € 5, nadien gratis

Mag ik concluderen dat ze een downloadlimiet hebben van 0,5gb, upload onbeperkt, doch met een maximum van €5 kan je downloaden zoveel je wilt ?

Ik veronderstel dat de snelheid juist geen 100kb/s haalt down, en 25kb up ?

93000*3600*24*30 = 241,056,000,000 (241gb) download
24000*3600*24*30 = 62,208,000,000 (62gb) upload
per maand.


Ik denk dat dit hier niet thuishoort...

Het gaat hier in deze draad over de NIEUWSTE Versatel aanbieding!
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Waar we nog altijd vol ongeduld op wachten ...
jvd1971
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 jun 2004, 10:05
Locatie: Oud-Turnhout
Bedankt: 1 keer

Afgelopen donderdag gebeld nadat ik een bericht had achtergelaten bij de klantenservice. Aanbieding wordt over twee weken officieel bekend gemaakt. Inderdaad 4 mbit down. en volgens de medewerker onder dezelfde voorwaarden als de huidige.

Een betere Sinterklaas aanbieding kunnen we toch niet krijgen. Vol verwachting klopt ons hart......
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

damn... NOG 2 weken :evil:
gambit
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 25 aug 2005, 13:32

ik zal maandag mijn belgacom discovery line installatie annuleren :-D
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

En nu maar hopen dat we niet te veel moeten betalen voor deze "upgrade".
Vind het een beetje raar dat als je van ADSL always naar more gaat ze daar 25 euro voor vragen.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

dietervanb schreef:Heb er in feite geen behoefte aan.
Heb nu Versatel More en een discovery abo. bij Belgacom.
Bellen doe ik met VOIPBUSTER (1 cent/min).
Bel missschien in totaal 25 a 30 min. per maand. (is dus 30 cent)
Handel de meeste zaken per mail af.
Vind nog altijd de ADSL snelheid het belangrijkste.
In principe kunnen ze gelukkig aan de limieten niet raken, want dat is contractbreuk.


dietervanb schreef:Heb nu Always More en zie dat er bij "mijn versatel" al een optie "upgrade" voorzien is ....
Je kan ze wel nog niet aanklikken, maar veronderstel dat je een iets zwaarder abonnement kan nemen. Hopelijk vragen ze geen kosten voor de upgrade zelf (zoals 25 euro als ja van always naar more wilt)


dietervanb schreef:En nu maar hopen dat we niet te veel moeten betalen voor deze "upgrade".
Vind het een beetje raar dat als je van ADSL always naar more gaat ze daar 25 euro voor vragen.


Ik kan je soms niet goed volgen :? :
snelheid is het belangrijkste voor je......je zult 4 keer sneller gaan
het mag niet veel extra kosten......dat zal het zeker niet met 39.99 euro all in
en je kan zeer waarschijnlijk je Always More gewoon houden dus

dietervanb schreef:Waar we nog altijd vol ongeduld op wachten ...


ha toch... :roll:

Denk positief man...het gaat blijkbaar in de goede richting met breedbandinternet in Belgie 8)
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

filipi schreef:het mag niet veel extra kosten......


Inderdaad ! Prijzen zoals in Nederland.

Wat denk je hier van :
Snelheid: 2048/ 512 Kbit/s
Gratis USB modem
Geen aansluitkosten
Geen datalimiet

Dat voor 29,99 euro/maand.
ADSL-PLUS bij versatel.nl

Teken ik direct voor.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

dietervanb schreef:
filipi schreef:het mag niet veel extra kosten......


Inderdaad ! Prijzen zoals in Nederland.

Wat denk je hier van :
Snelheid: 2048/ 512 Kbit/s
Gratis USB modem
Geen aansluitkosten
Geen datalimiet

Dat voor 29,99 euro/maand.
ADSL-PLUS bij versatel.nl

Teken ik direct voor.


geduld joh, geduld
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd...
Wie het kleine niet eert...
enz...

Geef toe: deze aanbieding (en we weten nog maar een gedeelte) is een reuzestap in de goede richting.
Ik denk dat veeel mensen dat hier inzien, gezien de reacties en het lezersaantal :-D

en daarbij...als het netwerk hier even stabiel blijft ( niet zoals in Nederland dus ) , dan betaal ik liever een beetje meer

PS: die zin: 'het mag niet veel extra kosten' was een citaat uit ùw reply's :idea:
gambit
Member
Member
Berichten: 88
Lid geworden op: 25 aug 2005, 13:32

Aangezien REALDSL de laatste tijd het niet meer zo slecht doet, blijven de huidige klanten misschien bij REALDSL en wordt de verwachte stormloop bij versatel misschien vermeden :-)

En als deze REALDSL en VERSATEL hun beloftes kunnen waarmaken, dan kunnen we echt spreken van een provider-revolutie in dit landje :-D
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ik denk niet dat Versatel zozeer op de klanten van RealDSL mikt maar eerder op mensen die voor Scarlet One zouden kiezen of die vinden dat ze met hun pakket bij Telenet / Belgacom teveel betalen voor Telefonie + Internet.
Gebruikersavatar
sgt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 30 okt 2003, 00:49
Locatie: heusden-zolder
Contacteer:

de klanten van realdsl zitten daar toch vast voor een jaar.
als ze hun contract verbreken moeten ze nog voor dat volledig jaar betalen en ik denk niet dat de meesten dat zien zitten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

ik denk dat versatel de twijfel tussen realdsl en versatel wil weg werken hoeveel maal heb je al op dit forum zien staan versatel vs realdsl ??

als de lijn specificaties zowat het zelfde zijn ben ik zeker dat ze die doorbraak maken..
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

Ik heb pas sinds deze week Always More ADSL, nu had ik eens naar support gemaild met de vraag of ik ook de kans kreeg tot een 4mbit upgrade.

Hun antwoord:

Beste klant,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen.

Wegens commerciele redenen kunnen wij u hierover tot op heden nog geen verdere informatie geven.

Uiteraard kan ik u wel meedelen dat Versatel u niet zal ontgoochelen.
Alsook zal er voldoende informatie op tijd en stond beschikbaar zijn op onze site.



Ze laten dus nog niets los! :wink:
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Parin schreef:Ik heb pas sinds deze week Always More ADSL, nu had ik eens naar support gemaild met de vraag of ik ook de kans kreeg tot een 4mbit upgrade.

Hun antwoord:

Beste klant,

Wij hebben uw e-mail goed ontvangen.

Wegens commerciele redenen kunnen wij u hierover tot op heden nog geen verdere informatie geven.

Uiteraard kan ik u wel meedelen dat Versatel u niet zal ontgoochelen.
Alsook zal er voldoende informatie op tijd en stond beschikbaar zijn op onze site.



Ze laten dus nog niets los! :wink:


Dus je hebt slechts een dikke 2 weken moeten wachten op uw aansluiting...niet slecht :-D

Ik ben benieuwd....wanneer mag ik mijn opzegbrief van Telenet op de post doen. Ondertussen staat de site van Versatel hier als startpagina ingesteld...kwestie van er snel bij te zijn :lol: :lol:
ruben
Pro Member
Pro Member
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 sep 2005, 22:38

*wacht nog altijd geduldig af op die officiele bekendmaking van versatel* :|
jdulst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2005, 13:16
Locatie: ICHTEGEM

kreeg dit zonet,grz

Beste klant,


Op 18 juli ontving je van Versatel een e-mail waarin wij je informeerden over het bod van Tele2 op de aandelen van Versatel Telecom International NV. Inmiddels heeft Tele2 haar bod definitief gemaakt en worden de activiteiten van Tele2 en Versatel vanaf nu samengevoegd.

We kunnen je meteen geruststellen: voor jou verandert er niets! Je huidige diensten en hun prijzen wijzigen niet. Wel zullen we in de nabije toekomst de naam Tele2 integreren in al onze communicatie. Zo nemen wij vanaf vandaag de telefoon op met "Tele2-Versatel". Dit zal stilaan verder doorgevoerd worden. Nogmaals, dit verandert niets aan de service die je van ons gewend bent.

In tegendeel, Tele2 is een ervaren bedrijf met een sterke merknaam, aanwezig in 24 Europese landen en met meer dan 30 miljoen consumerklanten. De combinatie Tele2-Versatel creëert een nog sterker, groter en meer solide bedrijf en dat geeft je, als klant, de zekerheid van een krachtige leverancier. Zo werken wij momenteel aan nieuwe diensten, waarmee we je binnenkort laten kennismaken. Hou je mailbox dus in de gaten!
Mocht je nog vragen hebben, bezoek dan onze helppagina's op onze website www.versatel.be. Je kan ook een e-mail sturen naar [email protected].


Met vriendelijke groeten,


Grégoire Dallemagne
Algemeen directeur
Tele2 België Frank van der Ent
Gedelegeerd bestuurder
Versatel België
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

aaaaaAAAAAAAA!! /me trippelt van ongeduldheid !

hmm, waarom doen ze ni VersaTele2 veeeel beter ...
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

ruben schreef:*wacht nog altijd geduldig af op die officiele bekendmaking van versatel* :|


Ik zit ook al door m'n tandvlees jong, ge zijt niet alleen :lol:

't Staat al vast dat ons geduld beloond zal worden...daar twijfel ik niet aan :wink:
SVDE
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 15 okt 2005, 20:48

jvd1971 schreef:Afgelopen donderdag gebeld nadat ik een bericht had achtergelaten bij de klantenservice. Aanbieding wordt over twee weken officieel bekend gemaakt. Inderdaad 4 mbit down. en volgens de medewerker onder dezelfde voorwaarden als de huidige.

Een betere Sinterklaas aanbieding kunnen we toch niet krijgen. Vol verwachting klopt ons hart......


da was 2 weken geleden... :? komaan mannen :-)
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Misschien dat ze wachten tot ze er volledig klaar voor zijn.
Ik bedoel : het heeft geen zin 4m down aan te kondigen als ze het nog niet volledig aankunnen.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Als hun netwerk nu nog niet gereed zou zijn, vrees ik er eigenlijk voor!

Denk dat je eerder in marketing termen moet denken. Alles goed afstemmen qua specificaties en van de interne/externe communicatie...
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

spacekiek schreef:Als hun netwerk nu nog niet gereed zou zijn, vrees ik er eigenlijk voor!

Denk dat je eerder in marketing termen moet denken. Alles goed afstemmen qua specificaties en van de interne/externe communicatie...


En alle verloven van de medewerkers intrekken en uithoudingstrainingen geven om bij de start van de promotie met volledig fitte personeelsbezetting te kunnen draaien om zeker de stortvloed van telefoons aan te kunnen en nadien al de aansluitingen in een superkorte tijd uit te kunnen voeren haja....

't Zal zoiets wel zijn :lol: :lol:
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Vandaag nog maar eens getelefoneerd naar het bekende gratis nr van Versatel.

Dè vraag gesteld met een vriendelijke versie van: hoe zit 't gasjes? :angel:

haar antwoord: nog even geduld, de aktie zal half deze week starten
:beerchug: :banana: :funny: :banana: :beerchug:
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

Hopelijk krijgen bestaande klanten ook de mogelijk om te upgraden :)
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

yesyes, it's coming !! :P :!:

kan ik eindelijk die telenet crap (tel en inet) buitesmijten...
later volledig alsek sat pak ;)
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

zeker eens bellen nr de klantendienst om te zeggen dat je wil opzeggen!

Normaal schakelen ze je door met de dienst kwaliteitszorg en dan kan je tegen die vriendelijke mens eens op uw gemak en in geuren en kleuren uitleggen WAAROM je wenst op te zeggen... (heb ik vandaag ook gedaan en het deed deugd :wink: )

Ze mogen het eens goed weten waarom vele afhaken ... te hopen dat het ergens doordringt !

Met het nieuwe abo van Versatel en mijn verhuis nr Gent vliegt Telenet zeker buiten!
Sector
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 nov 2004, 18:07

spacekiek schreef:zeker eens bellen nr de klantendienst om te zeggen dat je wil opzeggen!...


Dat klinkt fantastisch spacekiek, ga ik zeker doen, ik hoop maar dat Versatel hier veel reclame voor gaat maken EN (dat hoop ik nog meer) dat ze extra apparatuur hebben opgezet om een mogelijke stortvloed van klanten die een beetje van hun gloednieuwe FUP willen genieten te kunnen bedienen.

Ik echt niet wachten, zelfs mijn vader heb ik al kunnen overtuigen door mijn onophoudelijk gezaag.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Parin schreef:Hopelijk krijgen bestaande klanten ook de mogelijk om te upgraden :)


yes, daar hebben ze al positief op geantwoord !!


spacekiek schreef:zeker eens bellen nr de klantendienst om te zeggen dat je wil opzeggen!

Normaal schakelen ze je door met de dienst kwaliteitszorg en dan kan je tegen die vriendelijke mens eens op uw gemak en in geuren en kleuren uitleggen WAAROM je wenst op te zeggen... (heb ik vandaag ook gedaan en het deed deugd :wink: )

Ze mogen het eens goed weten waarom vele afhaken ... te hopen dat het ergens doordringt !

Met het nieuwe abo van Versatel en mijn verhuis nr Gent vliegt Telenet zeker buiten!


Dus gij hebt nu al opgezegd....tja waarom niet? of heb je dit gewoon aangekondigd?

vraagje: als ik bvb morgen 15 nov opzeg, moet ik dan telenet abo betalen tot en met eind december (faktuurperiode) of t.e.m. 15 december (exact 1 maand) en zo slechts een halve decembermaand betalen?
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

filipi schreef:Dus gij hebt nu al opgezegd....tja waarom niet? of heb je dit gewoon aangekondigd?

vraagje: als ik bvb morgen 15 nov opzeg, moet ik dan telenet abo betalen tot en met eind december (faktuurperiode) of t.e.m. 15 december (exact 1 maand) en zo slechts een halve decembermaand betalen?


Heb ik eerder aangekondigd, 'k wou weten wat de juiste procedure is om op te zeggen. 'k Ga trouwens deze week Telenet nog laten overzetten nr mijn nieuw adres (gratis) en opzeggen als dat nieuw abo van Versatel geïnstalleerd is en naar behoren werkt... ('t is ni echt schoon, maja dan val ik tenminste niet zonder internet)
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Ik echt niet wachten, zelfs mijn vader heb ik al kunnen overtuigen door mijn onophoudelijk gezaag.
Same here :wink:
ik hoop maar dat Versatel hier veel reclame voor gaat maken EN (dat hoop ik nog meer) dat ze extra apparatuur hebben opgezet om een mogelijke stortvloed van klanten die een beetje van hun gloednieuwe FUP willen genieten te kunnen bedienen.
ik hoop daar minder op, omdat er al dikwijls problemen van komen (traag inet door overbelasting enz) Alhoewel, hier waar ik woon (in een boeregat) zal da ni gaan voorkomen denk ik :D
zeker eens bellen nr de klantendienst om te zeggen dat je wil opzeggen!
Hmm mischien ga ik dat wel doen. Ik was eerst van plan gewoon hun "internet perfecte beste van belgie dienst" de pas af te snijden: aangetekende opzegbrief en domiciliering bij bank stoppen :twisted:
.....'k Ga trouwens deze week Telenet nog laten overzetten nr mijn nieuw adres (gratis)....
Dus gij wilt telenet crap nog ff in u schoon nieuw huis ? die kaskes, da boren, de text: "dit apparaat is eigendom van telenet" Brrrr! ik zou het ni kunne hebbe :P
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

FST schreef:Dus gij wilt telenet crap nog ff in u schoon nieuw huis ? die kaskes, da boren, de text: "dit apparaat is eigendom van telenet" Brrrr! ik zou het ni kunne hebbe :P

Hij verhuist gewoon z'n kartonnen doos mee :twisted:
Afbeelding
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Sub Zero schreef:Hij verhuist gewoon z'n kartonnen doos mee :twisted:


Het is de inhoud dat telt ! :wink:
FST
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 22 jun 2005, 15:30

Jaja, t'is wijd zover !!!

De site is al in stukken online aant komen:

> http://www.versateladsl.be/ <

Ge kunt zelfs al bestellen online (weet niet of het al tegoei werkt)

:!: :wink: :twisted:
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

WOW!!!

4Mbit/256kbit connectie

Standaard 10GB/maand inbegrepen, daarna 1€/GB tot maximum 5€, daarna traffiek gratis en onbeperkt!!


maw, zelfs nog betere volumevoorwaarden dan vroeger -- raar maar waar! :-D
Parin
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 okt 2005, 15:52

De Always More ADSL formule is van de website gehaald.

Momenteel staat er ook (nog) geen informatie voor bestaande klanten.
Maar verdorie het is een zeer interessante formule!

4mbit down, en voor grootverbruikers voor 44,90euro /maand onbeperkt qua limieten!

Super stuff! Nu wordt de rest misschien eindelijk ook eens wakker!

Go Tele2 :)

Man, you gotta love them Swedes ;)
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Mijn aanvraag is al binnen!!!!
'k Vond wel niet direct dat het na 5€ gratis / onbeperkt was ... dus dat moest ik wel effe checken en zeker zijn!

Btw, MOET ge echt die Tele2 box nemen ???
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”