eerste helft oktober aanvraag gedaan en vrorige provider opgezegd
ondertussen dus geen dsl meer
nog steeds geen leven aan de kant van realdsl
heb al wel eens gebeld maar "het lag niet aan hun" ...
lees dus net op de aanvraag pagina dat ze er geen meer aanvaarden
http://www.realdsl.be/register.php
Hoe zit dat nu?
Als ik niet snel iets hoor stuur ik een aangetekend schrijven en ga ik terug naar de vorige provider
hoe zit dat nu met de aanvragen
ik zit met hetzelfde probleem. alleen ben ik iets slimmer geweest en heb ik mijn telenet nog niet opgezegd. even dubbel lopen vooraleer ik de kabel hier doorknip.
ben ondertussen zelf op zoek gegaan en wie zoekt die vindt zeggen ze dan; mailtje sturen naar [email protected]
veel succes alvast!
ben ondertussen zelf op zoek gegaan en wie zoekt die vindt zeggen ze dan; mailtje sturen naar [email protected]
veel succes alvast!
9u48 heb ik gemaild en om 10u14 reeds antwoord binnen.
mijn aanvraag hebben ze dus nog wel behandeld...
helaas moet de klant er zelf achter lopen...
wij zijn nu meer dan 3 weken ver (na mijn aanvraag)...
ach soit, eigenlijk opgelucht dat ze eindelijk eens iets van ze laten horen
mijn aanvraag hebben ze dus nog wel behandeld...
helaas moet de klant er zelf achter lopen...
wij zijn nu meer dan 3 weken ver (na mijn aanvraag)...
ach soit, eigenlijk opgelucht dat ze eindelijk eens iets van ze laten horen
driesje schreef:eerste helft oktober aanvraag gedaan en vrorige provider opgezegd
ondertussen dus geen dsl meer
nog steeds geen leven aan de kant van realdsl
heb al wel eens gebeld maar "het lag niet aan hun" ...
lees dus net op de aanvraag pagina dat ze er geen meer aanvaarden
http://www.realdsl.be/register.php
Hoe zit dat nu?
Als ik niet snel iets hoor stuur ik een aangetekend schrijven en ga ik terug naar de vorige provider
Hebt ge contract opgestuurd/doorgefaxed?
Neem best even contact op met onze helpdesk, dan helpen wij u zo verder.
net telefoon gekregen
belgacom weigert de activatie omdat mijn lijnstatus "modify" is
dus naar belgacom gebeld na 5 transfers iemand aan de lijn die zegt dat zij van niets weten en dat ik best eens naar mijn vorige en neiuwe providers kan bellen
Blijkbaar heeft Scarlet zijn werk niet gedaan en mijn lijn niet "vrijgemaakt"
dus naar belgacom gebeld na 5 transfers iemand aan de lijn die zegt dat zij van niets weten en dat ik best eens naar mijn vorige en neiuwe providers kan bellen
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
driesje schreef:net telefoon gekregen
Shit dude...
Ik hoop voor jou dat dit niet lang aan gaat slepen maar ik heb de ervaring dat dit wel even kan duren.
Het is echt te hopen van niet...
je abonnement opzeggen voordat je al bij de andere provider bent aangesloten is altijd zeer link, beter van te wachten tot je aangesloten bent en dan op te zeggen (in mijn geval had realdsl dat zelf opgezegd).
Je betaalt dan wel nog de lopende maand maar kan je veel ellende besparen.
rapweg schreef:je abonnement opzeggen voordat je al bij de andere provider bent aangesloten is altijd zeer link, beter van te wachten tot je aangesloten bent en dan op te zeggen (in mijn geval had realdsl dat zelf opgezegd).
jij had ADSL van een andere provider??
of had jij telenet?
want anders ga ik hen dat ook wel vragen!
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Jij krijgt een nieuw telefoon nummer van Belgacom toegewezen voordat je ADSL kan hebben dus Telenet heeft er niks meer mee te maken.WilliamM schreef:jij had ADSL van een andere provider??
of had jij telenet?
want anders ga ik hen dat ook wel vragen!
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
driesje schreef:net telefoon gekregen
Status modify is meestal het gevolg van iets dat je zelf bij bgc hebt aangevraagd, zoals een verhuis ofzo.
rapweg schreef:je abonnement opzeggen voordat je al bij de andere provider bent aangesloten is altijd zeer link, beter van te wachten tot je aangesloten bent en dan op te zeggen (in mijn geval had realdsl dat zelf opgezegd).
even ter verduidelijking:
je kan maar 1 adsl provider hebben op 1 lijn
als je dus van adsl provider wisselt moet volgens belgacom de vorige provider een request doen om je lijn vrij te maken voordat de nieuwe provider de aanvraag kan doen
Correct me if I'm wrong on this.
Ik vind dit dus erg dom want wat maakt het je vroige provider uit of je enkele dagen (of in mijn geval weken) zonder zit of niet
bjansens schreef:driesje schreef:net telefoon gekregen
Status modify is meestal het gevolg van iets dat je zelf bij bgc hebt aangevraagd, zoals een verhuis ofzo.
nope dus niet het geval, anders zou ik het wel weten woon daar al 2 jaar
worden nieuwe bestellingen al terug aanvaard, bv in de regio Mechelen.
op ongeveer 2 dagen nadat nieuwe aanvragen niet aanvaard werden had ik besloten om te veranderen.
nu zou ik dit nog altijd willen, oa. omdat mijn huidige ISP een beejte van zijn pluimen laat met random disconnects per avond waarbij ik geen IP's verkrijg en dergelijke.
op ongeveer 2 dagen nadat nieuwe aanvragen niet aanvaard werden had ik besloten om te veranderen.
nu zou ik dit nog altijd willen, oa. omdat mijn huidige ISP een beejte van zijn pluimen laat met random disconnects per avond waarbij ik geen IP's verkrijg en dergelijke.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
- mr_willes
- Plus Member
- Contacteer:
|T-J| schreef:worden nieuwe bestellingen al terug aanvaard, bv in de regio Mechelen.
Ik heb een paar dagen geleden een mail gestuurd, met de vraag waneer er weer mensen aangenomen werden. Antwoord was dat ze het niet precies konden zeggen maar waarschijnlijk half december.
driesje schreef:rapweg schreef:je abonnement opzeggen voordat je al bij de andere provider bent aangesloten is altijd zeer link, beter van te wachten tot je aangesloten bent en dan op te zeggen (in mijn geval had realdsl dat zelf opgezegd).
even ter verduidelijking:
je kan maar 1 adsl provider hebben op 1 lijn
als je dus van adsl provider wisselt moet volgens belgacom de vorige provider een request doen om je lijn vrij te maken voordat de nieuwe provider de aanvraag kan doen
Correct me if I'm wrong on this.
Ik vind dit dus erg dom want wat maakt het je vroige provider uit of je enkele dagen (of in mijn geval weken) zonder zit of niet
welja tot dan had ik skynet en wanneer de change werd uitgevoerd in de centrale door belgacom, waarbij ze telefonisch verwittigden dat de telefoon er even ging uitliggen, stond direct het signaal van realdsl op de lijn dus geen noemenswaardige downtime gehad maw.
dan heb je meer geluk gehad
Vind die hele overschakelings procedure nog al vaag en het zou misschien wel handig zijn als ze die in de faq verduidelijken.
Het fijt dat er hier 3 bedrijven (belgacom,scarlet en realdsl) bij betrokken zijn maak het wel niet makkelijk om te zeggen waar de reden voor de vertraging lag.
Moet wel zeggen dat ik ondertussen al heel wat telefoontjes van Realdsl gekregen heb en dat is ook al veel waard. Alleen jammer dat het voor deze post zo stil was van aan hun kant.
Nu maar hopen dat het voor het weekend nog in orde komt want maandag ga ik de 4e week zonder adsl in (dus al bijna 6 weken na aanvraag)
Vind die hele overschakelings procedure nog al vaag en het zou misschien wel handig zijn als ze die in de faq verduidelijken.
Het fijt dat er hier 3 bedrijven (belgacom,scarlet en realdsl) bij betrokken zijn maak het wel niet makkelijk om te zeggen waar de reden voor de vertraging lag.
Moet wel zeggen dat ik ondertussen al heel wat telefoontjes van Realdsl gekregen heb en dat is ook al veel waard. Alleen jammer dat het voor deze post zo stil was van aan hun kant.
Nu maar hopen dat het voor het weekend nog in orde komt want maandag ga ik de 4e week zonder adsl in (dus al bijna 6 weken na aanvraag)
heb daarvoor ook al een paar keer gebeld hoor
alleen had ik toen iemand aan de lijn die de indruk gaf niet echt geinteresseerd te zijn
deze post is er alleen gekomen omdat het zo lang duurt in contrast tot:
http://www.realdsl.be/faq.php#faq10
10. Ik zou willen overschakelen naar RealDSL, ik vroeg me af hoe lang de activatie zou duren?
We hebben regelmatig overschakelingen van klanten in minder dan 2 dagen, soms gebeurt het dat het langer dan 2 weken is, dit ligt helaas niet in onze handen. Praktijk leert ons dat je in minder dan een week je online bent.
een beetje meer uitleg hierover in de faq zou veel mensen blij maken (en vooral hoofdpijn en afkikkingsverschijnselen besparen)
over "dit ligt helaas niet in onze handen." dan zou ik toch eens met belgacom gaan praten
alleen had ik toen iemand aan de lijn die de indruk gaf niet echt geinteresseerd te zijn
deze post is er alleen gekomen omdat het zo lang duurt in contrast tot:
http://www.realdsl.be/faq.php#faq10
10. Ik zou willen overschakelen naar RealDSL, ik vroeg me af hoe lang de activatie zou duren?
We hebben regelmatig overschakelingen van klanten in minder dan 2 dagen, soms gebeurt het dat het langer dan 2 weken is, dit ligt helaas niet in onze handen. Praktijk leert ons dat je in minder dan een week je online bent.
een beetje meer uitleg hierover in de faq zou veel mensen blij maken (en vooral hoofdpijn en afkikkingsverschijnselen besparen)
over "dit ligt helaas niet in onze handen." dan zou ik toch eens met belgacom gaan praten
ff voor de duidelijkheid mijn lijn is dus sinds maandag in orde
(ben dus een beetje laat met de post maar was druk op het werk)
voor de faq bedoelde ik meer iets in de aard van:
wat doe je best als je van adsl provider wil veranderen?
want dat is bij mij dus een beetje in de mist gegaan
Maar geen getreur meer alles werkt !!!!!!!!!!!!!!!!!
Denk dat Jonas er zich net op tijd mee "bemoeid" heeft: Bedankt!
(ben dus een beetje laat met de post maar was druk op het werk)
voor de faq bedoelde ik meer iets in de aard van:
wat doe je best als je van adsl provider wil veranderen?
want dat is bij mij dus een beetje in de mist gegaan
Maar geen getreur meer alles werkt !!!!!!!!!!!!!!!!!
Denk dat Jonas er zich net op tijd mee "bemoeid" heeft: Bedankt!